Gå til innhold

Flere som røyker hasj gjevnlig her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar oss avogtil en blås når ongene er i seng vi.

Har IKKE dårlig samvittighet for det heller. Mye verre å drikke alkohol synes nå jeg.

Slipper å være bakfull. Og alkohol er mye mer ødeleggende for familielivet.

Har ikke hørt noen hasjrøyker som denger kona og ongene i beruset tilstand. Hasj gjør folk snille og glade i hverandre,

Får vell mye pepper nå :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler ikke et sekund på at du røyker hasj jevnlig, skriftspråket ditt bærer tydelig preg av det.

Skrevet

Ikke for annet enn at det skrives UNGENE ikke ongene.

Skrevet

ser ikke no problem at dere røyker shit så lenge det ikke er i ungens nærvær, å helst når ungen sover, men da sover dere sikkert bra senere oxo, det stemmer det du sier ingen som har banket hverandre i en hasj rus man er liksom for fjern til å orke det(";)

har to i familien som røyker å når dem er hos oss så må dem ut å røyke shiten å det respekterer dem, jeg røyker ikke sånt selv bare vanlig røyk noen ganger, ikke så mye mer nå siden jeg er gravid.selv er jeg 27.

Skrevet

Hei

Støtter dere fult ut. Det at du ikke har dårlig samvittighet skjønner jeg - man har ikke det når man ikke er voksen nok til å se konsekvensene av det dere gjør.

Får bare håpe at barna ikke blir syke( fek falsk krupp) eller våkner slik at de opplever mor og far litt rare og ute avstand til å ta ansvarsfulle beslutninger. Heller ikke at det begynner å brenne når dere sovner med røyken i hånden

Stakkars barn. håper dette er et tulle innleggg

Skrevet

Røyker selfølgelig ikke inne eller når barna er våkne...

Kommer selvfølgelig aldri til å gjøre det! Men vi drikker heller ikke alkohol sammen med barna. Ikke et glass vin engang. Prinsippsak.

Men... hvis valget sto mellom hasj og alkohol i barnas nærvær er jeg ikke et sekund i tvil om hva som gir minst skade.

Og til deg anonym 22.13, så er jeg noen år eldre enn deg :)

HI

Skrevet

hehe... ingen tvil om at du røyker jaffal! ONGENE og GJEVNLIG er vel bevis nok hihi:o) Du sier dere røyker når ungen har lagt seg og at det er verre med alkohol, men hva viss ungene våkner å får ei rusa mamma inn til seg? Trur du virkelig ikke ungen merker at dere er rusa? En blir ikke rusa av 1 glass vin, men er blir rusa av en hasjblås. Burde mista omsorgen for ungene for lenge siden. Fytti, hvor dumme og egoistiske går det an å bli?

Det verste er vel at du sikkert er en av dem så mener at å røyke hasj ikke er farlig og at det burde legaliseres... PEACE MAN!

Skrevet

Til anonym 22.17.

Jeg vil være i bedre stand til å ta vare på en eventuelt syk onge etter en blås enn i fylla...

Og som sakt så røyker vi ikke inne. Røyker ikke sigaretter til vanlig heller.

Kun hasjen en gang i blant!

HI

Skrevet

Hehe, si det til personalet på legevakta dersom ungen må ha hjelp etter leggetid. Regner med de vil være heeelt enige med deg.

Skrevet

Men hvorfor i alle dager skal du være full eller rusa når du har barn i huset?? Ingen jeg kjenner raver rundt drita hjemme når barna har lagt seg. Det gjør de når barna er hos besteforeldre eller annen barnevakt. Man kan virkelig ikke si at å være rusa på hasj er bedre enn alkohol- ingen av delene er akseptablet med barn i huset!

Synes virkelig synd på barna- men tror forsatt at dette er et tulleinnlegg.

anomym 22.17

Skrevet

Da har jeg kontaktet politiet sånn at de kan finne IP-Adressen din. Dette er en veldig veldig ALVORLIG sak!!

Skrevet

sorry, men må blande meg litt her selvom jeg ikke mener så mye om hasj. Ville bare si at det er så utrolig teit med ytringer alla "ja, skjønner du røyker hasj, du kan jo ikke stave unger eller jevnlig". Juhu, kjempebra poeng, skikkelig innertier. Dere latterliggjør iallefall dere selv når dere har stavefeil i deres egne innlegg. Hi røyker hasj, hva røyker frk. Viss over her feks?

Skrevet

det kommer veldig ann på hvor mye man har røyka når barnet har vært i nærheten å dem som ikke skjønner dette med hasj er at man er til stede selvom man er fjern,seff så kan man bli sikkelig fjern å men tror deter veldig fra person til person.

lillesøsteren min har røyka siden hun var 14 å nå er hun 25 å har aldri opplevd henne som om hun er VEEEELDIG fjern, datteren min har all

tid vært blid i nærheten av tanten sin selvom hun har røyka grønt til å med så det kommer vel veldig ann på miljøe og hvordan foreldrene er til barnet.

å skulle det skje barnet no så ser jeg ikke bort fra at dem hadde nok følt seg ganske nyktre i situasjonen for å si det sånn, står jo ikke foran leggen å virker helt koko det forstår du vel.

det er jo ikke hverdag heller. datteren min har sett faren sin beruset å har aldri tatt no skade av det, men det er jo ikke hverdag man tar seg no å drikke heller, når det gjelder alkohol så går det ann så lenge man ikke blir drita i barnets nærvær å har faren til datteren min hatt lyst til å ta seg no pils så er jeg edru.

det er VELDIG sjeldent hun ser moren sin drikke, drikke ikke nå siden jeg er gravid,

Skrevet

SLUTT Å ØDELEGGE DEG SELV PÅ DEN DRITEN DER!!!!!! Du skjønner ikke hvor mye du ødelegger for deg selv... Helvete altså!! Drittrøyk!!!! Ja jeg har personlige erfaringer med den dritten der.... Ikke på meg selv men faren til ungene.. Helt totalt ødelagt!!!! Så slutt med det!!! drittunger som tror de er kule fordi de røyker hasj..utrolig kult å bli blåst mellom ørene ja......

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg skjønner ikke den greia med "heller hasj enn alkohol når ungene har lagt seg".... Ehhhhhhhh - INGEN av delene! Oppfatter deg som litt selvrettferdig HI; tror og mener du at alle andre sitter oppe og super vin (i stedet for å røyke hasj) om kveldene etter ungene har lagt seg?? Tror de fleste greier seg helt fint uten rus of any kind så lenge de ikke har barnevakt. Hva dere gjør når dere har barnefri er helt og holdent deres business, men skjønner ikke hvordan det kan være ok å ruse seg (uansett om det er "mildt") når man har ansvar for ungene sine.

Skrevet

Tror dette er et forumtrollinnlegg.

Hvis ikke, tar jeg deg for å være ganske blåst i hodet - bokstavelig talt.

Alkohol eller hasj? Pest eller kolera?

Jeg blir trist når jeg tenker på hva slags foreldre enkelte barn der ute har. Dette er en ganske alvorlig sak, men at du ikke skjønner det skyldes jo nettopp at du er, som jeg sa, fullstendig blåst i hodet.

Skrevet

Ser at noen mener uttrykksmåte og skrivefeil er irrelevant for saken.

Mulig det, men det sier generelt ett og annet om ressursene til folk når de i voksen alder skriver gjevnlig, ongene, etc.

Skrevet

ja det mener faktisk jeg også! Hun virker jo ikke akkurat særlig ressurs-sterk vil jeg påstå.

Skrevet

Folk kan ha skrivevansker da... det er jo ikke sånn at alle som skriver feil røyker hasj!

Jeg er "gammel" hasjrøyker selv og har sluttet for 3 år siden. Ville aldri gjort det i samme hus som ungene. Og jeg vil heller ikke forsvare det. Folk gjør rare saker, og jeg mener at de må stå for det om de er villige til å risikere barn for en blås... KARMA IS A BITCH!

Skrevet

Mer ujevnt, egentlig.

Ellers er det vel tidenes fjerneste påstand at hasj gjør folk snille og glade i hverandre. Bokstavelig talt!

Skrevet

Jeg søyka hasj av og til før jeg ble gravid med gutten min, men har ikke rørt det etter at jeg ble mor. Og det skulle bare mangle, spør du meg.

Vet du at man plutselig kan få psykoser av å røyke hasj? At man er myyyye mer utsatt for å få psykiske problemer enn hvis man bare tar seg et glass rødvin av og til?

Dessuten synes jeg aldri at man skal være ruset sammen med barn. Hverken tante, far, mor eller andre! Barn merker personlighetsforandringer utrolig lett, og det gjør de veldig utrygge. Jeg ser det selv på mini hvis noen er brisne i nærheten av ham. Ikke det at det skjer ofte, men for eksempel drakk gamleunkelen hans et glass eller to for mye på nyttårsaften, og ble litt småbrisen. Vi merket at mini ble usikker med en gang, og dro da selvfølgelig hjem. Det skal da bare mangle!

Vi drikker gjerne et glass rødvin sammen etter at mini har lagt seg, men det blir noe helt annet. Vi blir på ingen måte ruset av ETT glass vin, og mini ville ikke ha merket noe om han hadde våknet. Fulle/brisne er vi kanskje 2 ganger i året, og da er mini hos besteforeldrene sine.

Drita fulle eller rusa synes jeg uansett ikke det sømmer seg å bli når man har barn. Ikke når man har barnevakt heller. Fylla hører til ungdomslivet, og det bør være over når man får barn.

Skrevet

Uansvarlig ,barnslig, egoistisk, rusavhengig og patetisk.

Noen stikkord jeg kom på da jeg leste dette.

Skrevet

Legg dere inn! mange tror at hasj ikke er farlig, sånn som mange andre rusmidler. men det er virkelig ikke bra med hasj heller.. man kan få psykose av det feks. ikke bra, ikke bra... Jeg vil heller ta meg et glass vin enn litt hasj etter ungene har lagt seg. sikkert mange som er enig i :)

Skrevet

Samme f.. om hasj er "farlig" eller ikke...Det er forbudt,- og røyker man det er man pr definisjon kriminell...Når man er blitt forelder så er det vel meningen at man OGSÅ skal være forbilde for barna sine?? Hvordan kan man være det om man selv er krimimell??

Om dere bryter loven som er i dette landet, må dere regne med at barna deres først kommer til å bryte "Lovene" dere har innad i familien....For dere viser med å røyke hasj at de lover som ikke passer oss,- de trenger man ikke følge....

Senere vil de overføre lovbrytingen til å gjelde lover som gjelder ellers i samfunnet...Iallefall alle lover som ikke passer de der og da..

Er det et slikt samfunn vi skal ha? Er det slik vi vil barna våre skal bli? At vi bare skal følge de lover som passer oss uten å tenke på hva som er beste for samfunnet i sin helhet?? Mulig noen lover er helt "ute på vidda", mulig mange lover er foreldet og avlags, mulig vi skulle hatt strenger lover noen steder,- men man gjør ikke samfunnet bedre ved å BRYTE de lover man er misfornøyd med?? Da bør man heller renske opp i huet sitt og begynne og jobbe aktivt, målbevisst og rasjonellt med å få fjernet/endret disse lovene slik at ting kan bli gjort på skikkelig vis...

Skrevet

Tviler ikke ett sekund på at du røyker hasj JEVNLIG, for du virker særs umoden med det innlegget ditt. Skrivefeilene hagler. Men siden jeg kommenterer det har du sikkert dysleksi også, i tillegg... Hva med å bruke den tiden du sitter og doper deg på noe fornuftig i stedet? Er det kos å være ruset? Har dere ingen andre måter å kose dere på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...