Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp, hvilken uke er dere i, og hvor mange kilo er dere nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uke 14, og veier fremdeles 54 kg (som før jeg ble gravid). Men regner med det snart blir slutt på det....... Kjenner at magen er på tur oppover. Men det er jo i grunnen litt koselig også da, å kjenne at det er noe der :-)

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er uke 34 + 5 i dag, og har gått opp fra 83 til og vipper over 100 i dag. Føler meg helt jævlig, rett og slett. Måler bare 160 på strømpelesten, så det er alt alt for mye å dra på for liten kropp as. Gleder meg til dette er over og at jeg får kommet i gang med trening igjen som jeg gjorde før jeg ble gravid.

Skal aldri, aldri mer veie så mye. Never again!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 36 uker på vei i morgen og er gått opp 12 kilo, så nå er jeg 93 kilo, er ikke mer enn 1.70 høy heller.

er bare to år siden jeg fødte forige jenta mi, var 60 kilo før jeg ble gravid med henne, men gikk opp til 80 kilo uten å gå ned noe som helst, men denne gangen SKAL jeg klare å gå ned i vekt etter fødselen! BASTA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uke 37 og har gått opp 25 kg... Og veier 95.

Håååååper jeg klarer å holde meg under 100, vil ikke se tre-sifra tall på vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har gått opp 15kilo. veier nå 115. veide 100når jeg ble gravid. er i uke 38+4.

 

gikk opp 15 kilo med frøkna også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30+0 idag og veide meg i går kveld, hadde da gått opp svimlende 14,3 kg! Skjønner ikke hvordan dere klarer det, dere som kun har gått opp et par kg hele svangerskapet! Synes det er urettferdi:'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg lagt på med 1 kg, så nå har jeg gått ned tilsammen 16 kg, og veier 115.

Får bare vente å se hva vekta stabiliserer seg på tilslutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 18+5 og har lagt på meg 3 kg. Veier nå 91 kg. Har sluttet å røyke så jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke har lagt på meg mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 5 uker igjen.. og har enda ikke kommet opp på der jeg var da jeg ble gravid.. da var jeg 90. nå er jeg 86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff, har gått opp 13kg og er i uke 27. Veier nå 96kg!!! forrie svangerskap gikk jeg ikke opp 1gram!!

 

så forskjellig svangerskapene kn være gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her =)

Er 18+4 og har heldigvis ikke gått opp noe enda, men er stygt redd for at det kommer senere. Venter gutt og sist jeg skulle ha det gikk jeg opp 15kg =( Med de to jentene våre har jeg kun gått ned.

Veier pr nå 115kg (er 1,79cm høy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 13. Gått opp 2,5 kg så langt. Veier nå 105,5kg... Er 180cm høy.

 

Sist la jeg på meg 25kg i svangerskapet, håper ikke det blir like mye denne ganga. Veide da 84kg da jeg ble gravid og endte på 109 før fødsel. 7kg forsvant under fødselen. Klarte i løpet av permisjonsåret å komme ned på 89kg... Men de kom sannelig sakte med sikkert på igjen (i løpet av 2 år) da jeg begynte i 100% kontorjobb... Sukk... Så etter denne fødselen og persmisjonen tror jeg at jeg vil prøve å finne meg en mer aktiv jobb igjen. Trives IKKE med å være så stor. Men det komme noe godt ut av det da! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 40 uke, har på det meste hatt en vektøkning på ca. 2,5 kilo. Men nå synker vekten litt igjen. Er jo ikke plass til så mye mat nedi magen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 fullgåtte uker på lørdag, og står fortsatt i null..

 

Hadde gått ned 2,3 kg forgje kontroll, men tror jeg har gått de opp igjen.. vet ikke, siden det var på en annen vekt enn min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 19kg, er i uke 30, og veier nå 99kg. Alt er bare så tungt, gleder meg til å kunne bruke kroppen igjen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er i uke 27 og har gått opp 9,8 kg. (altså IKKE 10 kg enda!!! ;-) ;-) )

Har akkurat tippet over 90. Veier nå 90,2 kg. Jeg synes det er litt mye, men ikke noen krise. :-) Var hos jordmor i dag og hun sa at økningen var helt fin og at hun bare ved å se på meg kunne si at alt var som det skulle. Hun synes jeg så godt ut. Det var godt å høre. :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...