Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp, hvilken uke er dere i, og hvor mange kilo er dere nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått ned 5 kg, for så å gå opp en.. begynte på 95, gikk ned til 90, og er nå 91 kg og 25 uker på vei.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 7kg siden jeg fant ut at jeg var gravid og er nå 14+3 så krysser fingrene for at det skal holde seg sånn..hehe.. er 104kg nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 6 uker. Fant ut i forrige uke at jeg hadde gått ned 2 kg de siste 2 ukene.. uten at jeg kaster opp eller noe. Litt pussig, men heeelt greit for meg! Ville blitt overlykkelig om jeg holder meg på nåværende vekt hele veien og ikke går opp noe.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 24 og ikke gått opp etter at jeg ble gravid, da jeg gikk ned noen kg og har lagt de på meg igjen nå. Litt over 90+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare mennesker som ikke går opp et gram her jo=)) har slutta røyke og er 20 uker og har lagt på meg 3 kg og er 95 kg men regner med gå opp 15 ca gjorde det sist men da var der jente nå ventes gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg e i uke 15 hadde gått opp 3 kilo når jeg va hos legen i uke 13 og etter litt sykdom den siste uken e jeg nede på bare 3 kilo igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har gått opp kun noen kilo, hvordan har dere klart det? Har dere bevisst spist sunt ? evt fulgt noe diett..hilsen en som går opp veldig fort i vekt..uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 4 kilo, er 12+5 uker på vei.

Veide før svangerskapet 116 kg.

Sliter med kvalme og oppkast, så jeg regner med det har litt med saken å gjøre.

Ellers ligger det i familien, da min søster gikk ned 10-12 kilo i begge svangerskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 6 kg. Veier 111 kg nå i uke 33. Faen, det er vanskelig å akseptere, uansett det ikke er mange kiloene altså.. overvekt er like kjipt uansett om kiloene øker i eller utenom svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36+1 idag og har gått opp 12 kilo... Har rundet det magiske tresifrede tallet med skrekk.... veier nå 100,5 kilo..... Blæh...

 

En liten trøst er at jeg har gått opp mye mindre enn sist sv.skap... da gikk jeg opp hele 28 kilo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i uke 23 og har gått opp 7 kg, veier nå 91 og føler meg tung og plump, liker ikke å være så tung jeg, det er slitsomt. Får vondt i ryggen når jeg går på tur, så det blir det mindre av også nå så det liker jeg dårlig siden jeg er vant til å holde meg aktiv, nå sitter jeg bare på rumpa etter jobben:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16+5 idag og har gått opp 2.4 kg, veide 102.4 i morges:S synes det er mye, jeg er så lav i tillegg, bare 1.65! Gikk opp 32 kg mitt forrige sv.skap, men jeg NEKTER å gå mye opp i vekt denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå på 9-ende dagen på overtid, har gått opp 11 kg... men de siste 6 kg har kommet den siste mnd... så nå er det på tide at babyen kommer hehehe

Veier i dag 119 kg (å jeg som nettopp har gått ned nesten 30:::-) *snufs* bra det er til en god sak..hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...