:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2009 #52 Skrevet 5. februar 2009 ja, selv min sønn som aldri har bod sammen mor og far vil helst ha oss begge samlet. han gråter nok fordi han savner deg, noe som ikke er så rart. men en form for reaksjon vil det være uansett i en skildsmissesituasjon. jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til. føler at det ikke er så volsomt mye som du får gjort
LadyLuck & Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #53 Skrevet 5. februar 2009 bestemt meg for å prøve å ta det opp igjenn når jeg henter minstemann i morgen. Håper det bare ikke blir mer krangel.. Men skal hvertfall IKKE krangle foran barna
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. februar 2009 #54 Skrevet 5. februar 2009 du har fokuset feil sted. du kan se på det som en mors og en fars rett til å ha barna sine 50 % av tiden. eller du kan se på det som et barns rett til å ha ett hjem og en hovedomsorgsperson. dere har jo løst det på en måte med at dere er hovedomsorgsperson for et barn vær. om det funker fint for barna så er det jo fint. også får du bare trøste deg med at du får bestemme over minstemann. om det ikke fungerer for barna, så er det nå du har sjangs til og gjøre det om, ihvertfall med en vis sikkerhet på at du får hovedomsorgen. jo lenger han har hovedomsorgen for elste, jo vanskeligere er det for deg og argumentere med at søsknene burde bo sammen hos deg. ::
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2009 #55 Skrevet 5. februar 2009 kanskje det er lurere å be han møte deg på en kafe eller noe uten barn? så slipper dere og "viske og tiske" også kan dere få snakket litt om det. du kan jo foreksempel si at barnet kan stå 60 % på han, men at dere praktiserer 50/50, om du mener det er bedre. men da har du ikke rettighetene da. men det er vel kanskje de han er mest redd for å si fra seg
LadyLuck & Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #56 Skrevet 5. februar 2009 Men nå MÅ jeg legge meg... Vil bare takke for alle råd o.l kommer nok mer om denne "saken" senere en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå