Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia Susa, hvordan står det til med deg?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi også snart på tur til Sverige for uttak og innsetting. Skal inn 24 august-på bursdagen min:-)

Begynner medisineringen 18 juli. Spent...

Skrevet

Åh så spennende! Endelig har dere en tid! Spennende å se om det blir noen bivirkninger, og ikke minst om det blir noen flotte egg!

Har du snakka med de nå i det siste eller? For jeg ringte de i dag, men da sa de at de hadde ferie til august... Jeg skulle begynne på medisiner i slutten av juli trodde jeg, men det ser jo ikke ut til å bli sånn når vi ikke får tak i noen å snakke med...?

Skrevet

De ringte meg mandag for 2 uker siden. De har sommerstengt i juli ja.

Det var jo merkelig at de ikke har gitt deg noe beskjed...

Jeg har ringt og mast noe voldsomt i det siste, så tror kanskje det var grunnen til at det skjedde relativt "fort".

Er virkelig spent på bivirkninger altså. Hadde du noen eller?

Vi har et lite småbruk som vi bruker som feriested, og jeg bedte på meg en haug med folk da jeg ikke var klar over dette:-) Vi blir ca 15 stk i et knøtt lite hus, så må si jeg er spent og håper jeg ikke får altfor mye problemer.

Jeg begynner på spray 18 juli, så sant den forskrudde kroppen min er i rute....

Skrevet

Det pleier å hjelpe å mase ja :)

Jeg har ikke hørt noe fra de, så da får jeg bare vente på "neste buss". Håper det blir noe i september da.

Bivirkninger hadde jeg ikke noe av faktisk. Det var deilig, for jeg har ei venninne som driver med det samme, og hun merka alt mulig rart.

Får bare håpe at du slipper unna å, for det kan bli slitsomt med fullt hus dersom du blir gretten og hormonell :)

Lykke til! (Og hold oss oppdatert!:)

Skrevet

Heia jenter, sååå spennende tid vi går i møte!! Det virker som at "noe" skjer for oss alle nå rett over sommern (aug/sept). Vi reiser til Stockholm til førstesamtalen den 24. august. Er spente, mange tanker.. vi håper selvfølgelig at det ikke er så lang tid å vente til jeg får begynne med medisiner... og komme igang med det som er viktigst..

Skrevet

Jeg skulle egentlig begynne på spray ved neste mens 18 juli, men så til min forskrekkelse at det var kommet litt blod i dag!

Jeg har hatt veldig ustabil syklus, men det siste halve året har jeg hatt fast den 18 annenhver måned. Jeg spurte barnmorskan for noen uker siden om hva jeg skulle gjøre om jeg fikk mens noen dager før eller etter, og fikk beskjed om at jeg bare måtte sette i gang uansett. Dette er jo en uke før, hva tror dere?

Hun sa at det ikke er farlig å gå på spray litt lenger.

Vær så snill å svar

Skrevet

Jeg ville bare satt igang. Det er jo bare for å nedregulere deg at du tar nesesprayen, så det kan nesten ikke bli for mye av det.

Men du kan jo ringe Ullevål å høre hva de syns om det da. De har jo peiling på akkurat det området der de å.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...