Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 12. februar 2009 #51 Skrevet 12. februar 2009 Heisan fødemaskin1 og Ichristin, vi er visst i samme båt her, både fjerdegangsfødende og termin om få dager, og ikke minst er vi noen utålmodige tupper! Pussig at vi alle tre også skal til jordmor på mandag. Hvis vi alle også blir strippet blir det spennende å se hvem det er som får action først!
Hakkamella Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #52 Skrevet 12. februar 2009 Hehe.. tenk om vi får 4 valentinsbabyer denne helgen! DET blir noe å feire det! Jeg har vært helt ekstatisk over mensevondtene i dag, og har store forventninger til de neste par døgn. Men for sikkerhets skyld har jeg prøvd å planlegge morgendagen som en 'siste sjans til romantisk aften' med min mann. Så da skal jeg rydde og ordne her, kjøpe noe godt til kvelden og så kan vi kose oss litt ekstra med film og sånt. Ikke sikkert vi får anledning til å feire hverken på lørdag eller de nærmeste dagene. Og hvis jeg absolutt må, så klarer jeg nok å vente til mandag når jeg får igangsetting... Akkurat nå er jeg bare sliten. Skal legge meg tiiiiiidlig. Og faktisk håper jeg at jeg får sove dypt og godt i natt. OK hvis jeg MÅ våkne pga fødsel, men kan godta søvn også.. for ting er iallefall i fremgang! WOOHOOO!!!!
mamma`n til andreas Skrevet 12. februar 2009 #53 Skrevet 12. februar 2009 Hei jenter! Jeg har ikke forsvunnet helt! Føler jeg sitter med puppen ute hele dagen!!! Andreas het vært og er syk,kastet opp,hoster,feber og var hos legen i dag Bronkitt..... Redd for at lille tass skal bli smittet! Vaskemaskinen røyk for en uke siden,reperert idag,så nå er hele leiligheten et stort tørkestativ... Ser dere går her ennå....stakkars dere! Det dere kan trøste dere med er at dere får i hvertfall tid til å chatte og skrive inn her,har ikke tid til noe annet enn å være mamma og sykepleier! Føler ikke at verden ute beveger seg i det heletatt og alt er her... Rart! Ønsker dere lykke til ennå en gang! Ikke så mye annet å si! Sender rie tanker og klemmer til dere
Hakkamella Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #54 Skrevet 14. februar 2009 Hei i natten! Sitter oppe og teller minutter her! Ting er endelig på gli!!!! Er så spent nå atte! Begynte jo med første rien i 11-1130 tiden fredag formiddag. Nå har de tatt seg opp og er mye mer intense! Kommer oftere, men er fremdeles for uregelmessig til at føden syns jeg skal komme. Bruker mellom 5 og 10 min mellom dem. Har tatt noe paracet, det kunne jeg sa jordmor. Så nå har jeg pakket ned sminken og linsevæske og alt slik at når min mann kommer hjem fra jobb så er det bare for ham å hoppe i dusjen og så bærer det mest sannsylig avgårde til føden! Her må det times og tilrettelegges i reneste Olsenbandenstil! Skal jeg slippe å dra bag og alt med meg alene så må alle involverte parter få sjans til å samles! Snuppa vil ut nå, mamma vil til føden, pappa vil bli ferdig med jobben sin så han kan være med, og tanten som skal være med på fødsel har endelig fått jobb, så hun må også bli ferdig der! Heldigvis (får man vel kalle det) så skal det vanligvis ta lang tid for førstegangsfødende.... så det er sjans for at hele bøtteballetten rekker å komme. PUH! Dette er tøft, men håndterbart! Vanvittig spennende, skummelt og nervepirrende! Og snart skal mamma få pynte pitteliten med rosettene med borrelås... forutsatt at hun har noen hår i det hele tatt å feste dem i da! hehehehehehe
lchristin-nydelig tulle Skrevet 14. februar 2009 #55 Skrevet 14. februar 2009 hei på deg vennen. dette er jo så spennende!! gleder meg så til å se tulla di altså! tenk nå blir hun vel valentinsjenta i huset..hehe hvilken gave det er...det er vel verdt å vente på..hehe håper det skjer noe i dag jeg å. men her kan det gå litt fortere i svingene. med dem andre så har jeg ikke skjønt no før senere på formiddag ettermidddag..så mye kan skje ennå. hehe...så vi skal ikke se bort fra at vi føder sammen ennå iallefall. har nesten ikke fått sove i dag jeg heller. og har omtrent ligget m tlf i handa i tilfelle det stod en mld fra deg der.. hehe gleder meg sååå på dine vegne vennen. mamman til andreas hei igjen. ja vi går her ennå men det er jo ikke lenge igjen nå da. hehe... vi holder ut. hakkamella er vel førstemann ut nå så er det min tur. så som jeg sier...innen 13 dager er tulla vår her uansett. men om jm stripper på mandag så kan det jo skje da å. men det artigste hadde jo vært i dag på terminen da. og det stemmer mest m menstermin og på valentinsdagen å greier...hehe så tvi tvi
Hakkamella Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #56 Skrevet 14. februar 2009 Sitter her ennå. Klar for å spise spaghettimiddag. Endelig har jeg hatt 5 min mellom riene i en times tid. Nå har jeg i tillegg tatt resten av lakseroljen for nå SKAL det skje noe.. hahahahha SOM OM! Håper riene holder seg tette som dette i en halvtime-en time til for da MÅ de ta meg inn vel? Eller at vannet går. Eller begge deler. Nå har det gått 32 timer siden første rie.. så nå er jeg ganske fed up! Ha en fin helg dere andre.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 14. februar 2009 #57 Skrevet 14. februar 2009 hei vennen. ja nå er du vel super tømt for krefter. syns det er helt uhørt. den legen jeg var hos i dag er også skikkelig teit. hun har tidligere gitt meg medisiner som kan forårsake abort..da var jeg 8 uker på vei, og hun var så påståelig at tulla var 2 uker mindre enn hun var..hun gjorde alt feil...alt. så jeg følte meg ikke trygg og når hun i tillegg nektet å si hvor stor åpning jeg hadde syns jeg bare hun var latterlig.. hallo liksom. så jeg sitter og lurer.. så jeg får snakka m jm t mandagen da og håper hun legen ikke skal røre jenta mi..blir litt redd jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå