Gå til innhold

Hakkamella og lchristin-tråd 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den andre ble så lang, og vi trenger å få lufte frustrasjonen ennå. Så nå blir det ny tråd på oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei vennen. nå trenger vi en egen syte trå når dem to andre sviktet oss og fikk to nyyyydelige velskapte gutter!!! hihi...

så nå er det oss to og bare oss som er igjen og mister snart alt vi har av mot. det eneste håpet er når vi kjenner en kynner som er sterkere og bedre enn de andre murringene og vi tar tiden på varktimer.se for igjen bli såååå skuffet å motløs fordi det stoppet søren meg opp igjen for 100000000000 gang. og det mener vi var det siste motet vi hadde igjen for så å dette ned til havbunnen...å der kom en kynner....og så er vi pån igjen!!

kjenner du deg igjen?!

et av dem mange syte innleggene som kommer ned på denne tråden...

hilsen meg

Skrevet

Kjenner meg igjen, ja! Kjenner at det er rett før jeg blaffer ned hvem som helst fordi de går forbi meg, sender sms, ringer, snakker med meg eller sender meldinger. Hvis ingen kan få dette til å bli ferdig, så kan de bare holde snavla tett! Ikke komme her og komme her! Denne ungen vil tydeligvis ikke ut til mammaen sin uansett. Så da får jeg vel bare vralte rundt her som en verpesjuk and med prostataproblemer!

Skrevet

hehe...svigerfar spurte når termindatoen var igjen...jo det er den 14.feb. da lo han så teit at jeg ville gå. da mente han jeg hadde lenge igjen...svigermor tok mitt parti og sa at hun er jo fødeklar!!!!!

lenge leve svigermor!!!!

Skrevet

nå skal jeg snart hoppe til seng med en følelse av at det burde jeg ikke. hmmm... hater de forbaskade kveldene som bare lurer meg. nå har jeg skikkelig vonde "rier" m 7-8 minutter mellom. dem tar veldig tak så jeg må konse meg skikkelig og klarer ikke puste ordentlig sånn jeg har gjort. men dette er vel falsk alarm igjen.

tortur uten like dette her og det er av sin egen kropp. stakkar dem som har ni barn. jaja.. det skal ikke jeg...

men nå hadde jeg en kynner jeg nesten ikke merka igjen..hmm rart

skikkelig j.....forbaskede irriterende

Skrevet

Her lekkes det ett eller annet. Press og murringer har økt på siste timen. Kjennes omtrent ut som mensen foran og bak, eller uvi... og så kommer disse plopp-følelsene når jeg reiser meg fra sengen. Tenker jeg ringer tilbake til føden i morgen tidlig og ber om sjekk.. Vil helst ha mannen med meg så jeg slipper dra alene.

Håper du IKKE har falske alarmer igjen!

Skrevet

åååååååååååååååååååååååååå

harhatt sammentrekninger i hele natt.men ikke no som har fått meg framover... mannen er visst ikke synsk lell gitt. hehe

men har sammentrekninger hele tiden nå. hrdere og hardere..så i dag skal jeg ikke ligge på latsiden for å si det sånn.

får håpe det er vann du lekker vennen,skal levere lillegutt så kommer jeg på nett igjen..

Skrevet

Har sovet i natt. Lekkingen ser ut til å hatt opphold mens jeg sov. Tenkte jeg skulle se hvordan det forandret seg når jeg er oppe igjen og i aktivitet. Skal ringe føden og spørre dem hva de mener. Press og murringer har definitivt økt. Men jeg er jo redd for at det hele skal være innbildning og falske alarmer igjen... akkurat som du.

Skrevet

ja man får litt hetta når man går sånn men du må huske at jg har født før...derfor disse luregreiene så sterkt atdet lurer meg hver eneste gang...men kjenner at noe er i gjerde...bare snakk om tid..får bare krysse fingrer for ta detikke er snakk om maaaange dager

men det er det nok ikke...fortsetter dette utover dagen drar jeg til føden

Skrevet

Hei hei jenter... =)

Har ikke forlatt dere.. Holder bare på å bli kjent med et lite nusk.. som det absolutt ikke er lett å løsrive seg fra..!! Tenker på dere hele tiden faktisk og venter i spenning hver dag om det skjer noe! Sprøtt hvordan en kan bli påvirket av 3 andre gravide! Jublet inni meg av glede da jeg fikk melding av mamma'n til andreas da hun fødte!

Men det ser ut til at guttene vil ut først.. =) Nå er det bare jentebabyer igjen! Håper jeg ser dere på nett i ettermiddag.. =)

Skrevet

hei hei

ja ja nå er det kveld og marerittet har startet... bare det kunne ta seg opp. blir jo sprø snart. hver eneste kveld kommer dem m ti min. mellom og gir ingenting enn en slitsom kropp. skal til jm i morra sent på dagen til min fortvilelse... så jeg skal be på mine knææær om at hun skjekker åpning og om hun kan hjelpe meg. er jo rene torturen å gå sånn. bhlæææ

Skrevet

Be om at hun stripper deg.. hvis du har sånn snill JM som meg så gjør hun det sikkert når du forteller hvordan du har det om dagen.. Det kan jo hjelpe på ... og hvis hun ikke vil det så kan hun hvertfall sjekke åpning for å sjekke om disse maseriene har noe effekt!

Skrevet

ja jeg tenkte jeg skulle det. men så at jeg har time så sent på dagen og da er jeg redd hun er stressa og sliten. men skal syte meg. for dette er tungt.

Skrevet

Dette her er bare helt vanvittig. Å gå sånn som dette, både for deg og meg. Dette tar sånn på! Du med dine rier hver eneste kveld og natt, jeg med mitt ekstremt dalende humør! Jeg merker at jeg virkelig sliter med å holde depresjon borte. Slet med det i mange år før, men har ikke hatt noe plager med det siden jeg traff mannen min. Nå i disse dager sliter jeg fryktelig. Dagene fylles med en slags 'sorg' over denne som ikke vil komme ennå, savn, fortvilelse og kamp for å holde humøret oppe ved å bruke humor og ironi. Nettene fylles med forstyrrende drømmer som påvirker dagen. Jeg håper bare ikke at dette humøret utløser for mye fibromyalgi....

Ok, det var dagens syteinnlegg. Skal prøve å skjerpe meg, men inntil lillefrøken er ute kan jeg ikke love noe.

Skrevet

hei på deg vennen. ja det begynner å tære på humøret. og det er jo lett at det går på fobom. din. så du får prøve å holde motet oppe. jeg blir bare verre m carpalen.. det gjør såååå vondt om nettene nå. hadde håpet å slippe dette.eller aat hun kom før det gikk så laangt som nå. våkner hele tiden og sover jeg så sover jeg halvvåken fordi det verker eller kynnerene tar tak. halsbrann og ja...det meste. bekkenet som har vært sååå fint sååå lenge...det er kommet tilbake for fult. nei. dette er vel ikke dagen min heller i dag. rart det der. så kan jeg våkne i morre og synes at alt er helt greit og står i...så er det to tre dager m uutholdelig humør...for så å ha det bra igjen. hmmm ...nei jeg får prøve å sove trur jeg. så kan jeg hoppe innom etterpå.

Skrevet

Ja.. man blir en smule tussete i hovve, som vi sier her. Jeg har lagt merke til en ting jeg aldri hadde trodd om meg selv... Jeg har faktisk blitt veldig opptatt av klær, stil og mote. Så nå når jeg skal ut og kjøpe noe på apoteket, samt litt løk og sånt, så tror jeg sannelig jeg ender opp med et motemagasin a la Cosmopolitan.. blir vel mitt første noensinne. Frustrerte fruer, det er deg og meg, det. Komplekse vesener. Så komplekse at vi ikke forstår oss selv HEHEHE.. men det følger vel tilstanden. Sikkert ikke de eneste sprekkferdige belgene i verden som er sånn.

Skrevet

Hahaha dere er så søte... stakkars.. tenker på dere..syns virkelig ikke dere fortjener å ha det så fælt som dere har det nå..

Tenk at dyr får ikke gå slik en gang... Hadde dere vært kuer, ville de ha dratt ut kalvene for lengst..!!!

Skrevet

Ja, det er nok sant, enlitenstjerne... Og jeg som er så glad i kyr.. og når min mann kaller meg sin '8 kuers kone' etter en film vi begge liker (der bruden blir kjøpt for 8 kuer som er det meste i øyas historie noengang)... Men er tydeligvis ikke noen ku likavel! Selv om jeg venter på å få kalve snart.

Skrevet

jippi. en god nyhet... hun er festet og liger laaaangt nedi der...hehe men det er ikke blitt no mer åpning..men som hun sa det kan skje i morra så det er ikke det jeg skal tenke på. ååå ingen av mine barn foruten om første mann har festet seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!så da blir det spennende å se hvor lenge hun blir værende...hihi

ble litt glad jeg da!

vet du jeg titta på det bladet i går og tenkte at skal ,skal ikke...for jeg har heller aldri kjøpt det før...vet ikke om jeg har lest det heller...haha

Skrevet

Klarte jo å spy i går. Ringte føden, de sa der gikk omgangsyke. Vet og at det går influensa. Etter spyingen og samtalen har jeg verket i hver muskel fra isse til kneskål. Håper faktisk det er fibroen, og ikke sykdom. Skal hvile for alle penga i dag... bare først en liten tur ut og kjøpe badekar og bleiebøtte. Så skal jeg hvile så mye som det overhode er mulig. Merker kroppen trenger det.

La oss krysse fingre og tær for at influensa og sånt skitt ikke kommer nå. Passer heller dårlig. Sjekker innom nettet i løpet av dagen! Ønsker lchristin en fiiiiiiin dag.

Skrevet

hei hei. uff det høres ikke no særlig ut det der nei hakkamella.

håper du får slappet av og sovet masse!!

Dagen har gått greit her i dag. sammentrekninger ja,men er blitt så godt vant nå at jeg legger ikke så mye i det lenger. Vi får bare håpe hun kommer nå før helgen,eller etter helgen. vi står jo uten barnevakt denne helgen. svigerforeldrene mine skal ha 60 årslag m venner og ingen andre kan..så da får vi kjøre på m astma spray og håpe på etter helgen altså...huff og huff.

ja ja,det gåt nok bra. nå har hun ventet så lenge der inne så får hun jammen holde seg inni der noen dager til ja.

Skrevet

Hei snupper!

Nesten første gang jeg har klart å komme meg litt for meg selv,denne gutten er sulten.

Har veldig lite melk og må hvile,amme,hvile,amme.....

Og der da som går her ennå.....

Hakkemella og lchristin,jeg føler så mye med dere!

Skal bli deilig den dagen jeg får beskjed om at dere reiser på sykehuset!

Nå må jeg amme igjen..... Sulten tass!

KLEMMER til dere

Skrevet

hei mamman til andreas..

så koselig å endelig høre fra deg. ja vi er her vi...sliter oss ut..men nå er det jo to prinsesser vi bærer på så¨dem bruker goooood tid,litt for god syns vi mammaer,men er det ikke alltid sånn...?

nå må du ikke slite deg fullstendig ut med den amminga da... gjorde det med elias..og jeg ble jo smokken hans til slutt. så ga opp da han var 4 mnd.

ellers er alt strålende bra...vaska hus og rydda masse(alt ingen ser...hehe)sortert masse...så nå er jo snart andre etage strøkent..bare kjelleren igjen..tenkte jeg skulle ta det i morra og få hjelp av mannen i helga..

føler meg utvilt og har faktisk energi. føler meg ikke sååå gravid...bare ser sånn ut..hehe

sammentrekningene er her ennå...hardere og hardere..men ingen tegn til umiddelbar fødsel ennå....så enten får hun komme nå i morra eller så får hun vente.. sånn er det..hihi

ellers får dere alle ha en god natt!!! klem fra meg

Skrevet

Hei dere. Endelig dukker jeg hodet opp av dyna igjen etter et døgn mer eller mindre i koma. Himmel som jeg hvilte og sov i går! Orket ikke hverken lage lunsj eller middag, så det ble min mann som varmet rester fra dagen før til lunsj og en Grandis (hmmm hvis det kalles mat) til middag. Så bar det i seng allerede rundt 20 tiden og innen 30 min var jeg i dyp søvn igjen. Har mer eller mindre vært i søvn siden.. til kl 5.

Ellers har jeg nå endelig fått den bleiebøtten i hus og fikk også tak i badekar i går. Og verdens søteste små hårpynter til frøkna. Håper hun har masse sorte krøller nå da slik at mamma kan få feste dem med borrelåsen HEHEHE. Så søte lilla små rosetter med borrelås! BORRELÅS! Da er man liten da!

Skal til jm på helsestasjonen for siste gang i dag. Til 'snåsadamen' som jeg kaller henne. Håper hun er litt snåsadame i dag og. Hver gang har det jo vært noen slags utvikling etter å ha vært hos henne. Håper bare jeg kommer meg helskinnet dit og hjem igjen. Det snør tonnevis i dag. Inntil vi treffes på nett, håper jeg dere har det bra alle sammen.

Skrevet

god morgen min gode venninne!!!!

våkna tidlig og fant ut at jeg bare kunne stå opp. verker så veldig i henda så jeg orka ikke å legge meg igjen...godt når det er over.

ellers så får jeg håpe hun kommer nå eller at hun må vente...sikkert sagt det noen ganger nå,men angsten for å måtte føde alene pga manglende barnevakt sliter på nervene...sånn er det å ha familie som stiller opp...festing er myyyye viktigere..da tenkte jeg ikke på de stakkars svigerforeldrene mine som skal feire 60 årsdagen sin. var heller myntet på min familie. nei man kan jammen føle seg alene i verden uavhengig hvor mange man har i familien.

ellers så er jeg i fiiint humør i dag. nyter livet og et ryddig hus...hehe

lille frøkena har vært så urolig om dagen nå. hmmm koselig å kunne snakke litt med henne. hun stikker noen bein her og der og små hender som hun trøkker snart gjennom navelen,noe som kiler veldig masse så jeg går og humrer og ler for meg selv.

jeg er ikke i psykisk ubalanse bare gravid...et sånt skilt skulle jeg vel gått med..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...