Gå til innhold

inn på ul... :s

randi79 mor til Sebastian ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra den lille koste seg masse, du får holde meg oppdatert :)

Tror det må gjøre litt mer vondt før jeg kan kalle det rier, men det er kjipt å følge med på klokken når de kommer så regelmessig, kjenner jo jeg blir litt nervøs. Når straks uke 32, så det begynner jo å komme seg :) Hadde flere slike episoder sist svangerskap også, men jenta mi kom til termin. Da var jeg ganske sliten etter måneder med regelmessige tak av og på, så hadde ikke vært meg i mot om denne lille ville ut et par uker før termin ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er sant, vi får krysse fingrene på at det ikke er noe effekt i kynnerne du kjenner...

ja du har jo vert flink du oxo.. ja kan tenke eg forstå at du var sliten med sånne mnd.. ja synest det er slitsomt når man våkner på natten med desse taka..å vere avhengi av en klokke i nærheten heletiden...

el en tlf... no de siste mnd har eg til å med hatt med meg mobilen over den alt.. har den er på meg over alt.. nesten som eg får litt hetta no vist eg ikke veit kor den er henn :s

har faktisk kommet meg i den situasjonen no at det gjør ingen ting om eg nermer meg termin.. for det hadde jo vert kjekt om eg kunne kanskje få en baby på nermere 3 kilo oxo :) så kanskje det er mitt neste mål no. for siden barnet no er over 2600 gram no så er eg ikke så langt unna om 14 dager...

Skrevet

dytter denne eg :) den forsvinner så fort nedover..

Skrevet

Ja, den forsvinner fort ;) Hvordan går det med deg?

Skrevet

heii...

i dag var eg med jordmora, og hun er like overaska kvar dag hun ser at eg kommer til tilen :)

er no 37.4 så no har eg gådd nesten en uke lengre enn noen av de førge :) så no e i kjempe fornøyd :)

fikk litt kjeft i dag da for at eg ikke hadde forbrett meg med noe hjemme :) verken vaska og redd opp , senga og vuggen til barnet.. ;)

så i dag vi stad å finne senga og baby stolen :)

så meinte hun jo at eg bare kunne få barnet no :)

koleis gikk det med deg på kontroll denne uken da? e spent på å høre kva de sier no...

Skrevet

Så bra du er kommet så langt, nå er du jo straks kommet innenfor terminen da, godt jobbet :) Morsomt dere har funnet fram til ting til babyen, blir ganske virkelig da. Om ikke så lenge skal jeg også begynne å vaske litt babyklær, skrive en liste for sykehusbagen osv, gleder meg :)

Jeg har ikke vært på kontroll denne uken, skal neste uke, siste kontroll av livmorhalsen. Etter den tid hadde det ikke noe å si, for da stoppes ikke fødsel uansett. Men er alt ok da holder det seg jo sikkert til termin :)

Skrevet

HEI!!!

ja no har tinga kommet i hus :) men så fant gubben et at vi skulle male senga, for den er ganska slitt i malinga og ikke den finaste som er på.. og de som har malet den sist har slurvet synest eg oxo.. så derfor blir det vugge den første tiden med oss da, så skal eg måle senga når eg kommer hjem fra sykehuset denne gangen :) for gubben må pusse den ned før eg måler den :) å siden eg ikke er sikker på kva slaks kjønn det er oxo da er det jo like så greit å vente med å måle den til etter vi har kommet hjem fra sykehuset :)

ja det blir spennende å se hvordan det ligger ann med deg neste uke no da :) vi får krysse fingrane på at du har masse¨å gå på enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...