Gå til innhold

skravletråd for oss modne damer her inne =)) Er du med å skravle litt??


tjorven- nr 3

Anbefalte innlegg

åh så koselig Grey`s =)) må være utrolig flott å være på ul så tidlig!!! Håper jeg får sjanse til det =)) Morsomt at du begynner på nytt med flere barn =)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei på dere.

Jeg er 38, og venter mitt tredje barn. To tenåringer fra før (15-16) og vi gleder oss stort til å bli småbarnsforeldre igjen.

Hadde termin 27/1 og er nå 4 dager på overtid. Begyner og bli rimelig lei, men formen er bra, så jeg kan ikke klage, eller? Kommer akkurat hjem fra en times tur i fineværet, men det ser ikke ut som det skal skje noe her med det første.

 

Ønsker alle en flott graviditet, og lykke til , til deg Magica fra tryll, kanskje du kommer først i mål. Spennende dager er det i alle fall

Lenke til kommentar

Så morsomt at det er flere 73 modeller her. Jeg venter barn nr. 3. Har terimin 6. oktober. Dette var jo ikke planlagt, så vi er litt i sjokk enda.

Lenke til kommentar

ganske mange her som venter barn nr 3 =)) koselig!! spennende å se hvem som får først av dere som er klare nå =) Håper vi får fullt referat fra FØDSELEN =))

 

fremdeles oppblåst...når går det over?? ellers ingen andre tegn bortsett fra ømme bryst...

Lenke til kommentar

He he he...Jeg er også født i 73...venter barn nr 2...det er 13 år siden sist...... blir som første gang :-)

 

Jeg har termin 6.sept............

 

Blir med å skravler :-)

Lenke til kommentar

Annonse

Hei alle heldige medsøstre smelt på tjukken;)

Jeg føler for å klage litt til tross for at jeg føler meg veldig heldig. I 6 uke og brystene er for store og veldig ømme AO! I tillegg har jeg en dundrende hodepine som kommer og går. Har vært borte fra jobb i to dager, trøtt og vondt i hodet, har sovet og sovet. I dag gikk jeg tur og nå er jeg klar for jobb igjen. Sjefen min tror jeg har noe galt med hodet... Hun vet jo ikke at jeg er gravid og vil at jeg skal sjekke hodet mitt for hun er bekymra, men det er ikke jeg.

 

Men mest ev alt så er jeg strålende fornøyd og lykkelig og tror jeg må fortelle det til min beste venninde og hennes mann i helgen fordi vi skal på hyttetur. Vi er glad i vin vi to:)

Lenke til kommentar

Stikker innom igjen! Er så trøtt for tiden at jeg ikke gjør ennet enn å sove hver ledige stund! Er i uke 14 og trodde dette skulle bli bedre nå. Heldigvis er kvalme og oppkast så godt som borte, men nå altså denne trøttheten istedet! Trodde det var noe som hørte de første ukene til! Noen andre som er trøtt så langt uti???Stakkars mannen, han bor med en zombie...

Lenke til kommentar

hei zombie ; )) går nok over snart!!! 2 . trimester skal jo være det letteste!! Jeg er og stuptrett om dagen...småkvalmen er også kommet..jeg som ikke har vært kvalm i mine andre svangerskap....kanskje dette er et annet kjønn da ; ) men spyr heldigvis ikke!!! *bank i bordet*

Lenke til kommentar

2. tri har jo begynt! jeg vil ha tilbake energien min! Jeg vil å på trening! Lage midda som tar mer enn 5 min... (stakkars barn når mannen ikke er hjemme..) Men er tross alt glad for å ikke være så kvalm lenger, håper du slipper unna den Tjorven. likevel: det er iallefall et symptom som er tydelig nok, og det var min trøst oppi det hele!

Jeg var kvalm med jenten min men lite med gutten, kan det stemme?

Hyggelig at det er så mange her inne og skravler!

Lenke til kommentar

huff ja...håper virkelig trettheten gir seg for din del fort da !!! Når går man in i 2 trimester? og håper jeg slipper sånn kvalme du har slitt med ja!!! nå er det mest rett etter mat, når jeg er sulten og ved tannpuss...så ikke så mye å klage over sånnsett.....jeg har jenter fra før...så blir isåfall omvendt med meg ; ) når skal du på UL ? vil du vite hva du får ( har kanskje spurt før...) ?

 

 

og ja kjempe kos med mange skravlesyke =)))

Lenke til kommentar

Skal på ultralyd om 4 uker. leeeeeeeeenge til. Vi visste ikke hva det ble med de to andre, så denne gangen tror vi at vi vil prøve forhånds-metoden og få vite kjønnet. Så kan besteforeldrene slippe å strikke i hvitt og gult atter en gang! :-) Svigermot har allerede satt kursen mot garnbutikken! Og kjekt er det!

Dere, da, skal dere vite kjønnet???

Har forresten 1 ukes jubileum i dag for antall dager siden jeg har kastet opp! he-he, fin ting å feire liksom...holdt på å sprekke da en hund satte seg ned forran meg og la fra seg visittkortet sitt innendørs akkurat der jeg satt! Skikkelig ekkelt, og jeg måtte stappe nesa i genseren og spurte ut av rommet, kjente det vrengte seg i mellomgulvet! Fy! Tror ikke jeg hadde reagert så sterkt til vanlig, nei!

Lenke til kommentar

Annonse

4 uker går jo fort Bollus =))) spent på når jeg får time =)) Jeg har bestemt at vi skal vite kjønnet denne gangen ja !! Ikke prøvd det før, bare hadd skikkelige magefølelser -som har stemt ; ) Har ikke noen følelse enda for hva som skjuler seg her inne ..spennende ja!! men gleder meg aller mest til å få en termin!!

1 ukes jubileum ja : ) Huff...må være godt å ha det overstått! ikke godt ¨å gå med kvalme! men fy for en frekk hund du har ; ) skikkelig gave du fikk....ugh....

Lenke til kommentar

Hei, Jeg er 41 år og barn nummer fire er på vei i august...plutselig, jeg og mannem min snakket sammen om å få et barn til, sluttet med p-pill og tenket meg:"Ja, dette skal ta mange måneder"...Helt feil!!...neste måneder var jeg gravid...Det var litt av en rar følelse..men, etter duotest og UL, vi vet nå at vi venter et frisk barn...og vi glede oss så mye...men, jeg synes av og til folk der hvor jeg jobber, ser litt rart på meg...kanskje det er bare meg, Jeg vet ikke...Føler meg litt for gammel av og til...men veldig glad...:-)))))))

Lenke til kommentar

oj spennende med barn nr 4 cahethel =)) Fikk du mage fort denne gangen da? Syns ikke du er gammel!! er jo vanlig å få barn litt senere i livet nå, og du som får nr 4 itillegg =) Holder deg ung lenge da vet du =) Bare nyt magen din =)) Hvor mange uker er du på vei når du skal ha i august?

Lenke til kommentar

Ennå en godt voksen snart 4-barnsmamma! Så bra! Jeg er også 41 år og venter nr. 4 i september. I tillegg har jeg tre "bonusbarn" - så dette blir nr. 7 i søskenflokken!!!

 

Var på tidlig UL på torsdag og så et bankende hjerte. Slappet litt av etter det, men skal ta duotest ila februar, og slipper ikke gleden helt løs før jeg - forhåpentligvis - får positive tilbakemeldinger etter den.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!! Takk for så flotte tilbakemeldinger av dere...

Jeg er nå 15 uker på vei og ingen mage...bare en liten kule når ligger jeg flat...Jeg er 2 barn fra før (16 og 21 år), min man har en gutt fra før også (snart 18 år) og vi har sammen en lille engel som er 6 år nå...og vi gleder oss til neste UL i mars...kanskje en lille jente nå??

Tjorven, jeg er helt enig med deg: barn holder oss ung lenger :-)))

 

Stor klem til alle!

Lenke til kommentar

i morgen har jeg min 1.legetime =)) Gleder meg!! Skal bli godt å sladre det til en til ; ) håper jeg får UL litt før den normale for å få en skikkelig termin...vet ikke hvordan legen kommer til å regne det ut...spennende!! På lørdag er det 12 uker siden siste mens...men jeg tror jeg er 7 uker på vei...

 

Lenke til kommentar

Var på UL i dag og skal til Jordmor i morra,var deilig se at alt var bra der inne se den lille sprelle rundt,gikk opp for meg jeg skal ha barn igjen.. hehe....... Var en liten Gutt der inne oxo så ballene og den lille stikke ut*Ss*

 

Stå på damer... ha en fin helg

Lenke til kommentar

så utrulig koselig Wonder =)) Tenk at du har en bitteliten gutte baby i magen =))) Lenge til jeg evt får vite kjønn!! kan nesten ikke vente =)

 

Ha ei kjempe fin helg alle sammen =)

Lenke til kommentar

nei men er iallefall ikke 12 uker som mens terminen sier...stemmer nok det jeg selv trodde...at jeg ble gravid 9-10 januar. Han sjekket med et gammelt ultralyapparat, men der kan man ikke se noe hvis man ikke er over 8 uker på vei sa han....må tilbake på mandag å ta blodprøver , så sender de det inn for å måle hcg : ) får svar tirsdag eller onsdag. spennende...tror kanskje jeg får tidlig ul - Innvendig- om han ikke får skikkelig svar..graviditets testen var iallefall positiv ; ) Hadde litt protein i urin som må følges med...syns det var tidlig....Dette blir et langt svangerskap tror jeg.....utålmodig her !!

Lenke til kommentar

Jeg unnfanget også 9 eller 10 og akkurat den 9. var jeg hos gyn for å ta celleprøve av livmorhalsen og han tok innvendig ul for å se at alt var greit. Det så han flere potensielle egg som var klare til å slippes.

 

Det viste seg imidlertisid at de ikke var fornøyde med prøvene på sykehuset, ikke sykdomstegn fikk jeg brev om, men de måtte ta nye prøver for de var ikke optimale... Frusterende i grunnen, men da jeg fikk positiv test ringte jeg og ba dem sette opp ny time tidligere enn den første som var satt opp i juli.

Skal tilbake om tre uker og ta nye prøver. Hadde jo håpt at han ville ta ul da. Hvis han ikke foreslaå det vil jeg be om det og mannen min skal være med:)

 

Er jo litt bekymret for at de skal finne noe muffins i de neste prøvene også så det skal bli godt å få det utav verden (forhåpentligvis)

Lenke til kommentar

Hei modne jenter!!...Jeg lurer på noe....min termindato var 12.08.2009 (siden min siste mens var den 03.11.2008)...etter jeg har vært på UL (duotest), fikk jeg beskjeden at min "ny" termindato var nå den 07.08.2009...Nå skal jeg på den vanlige UL (18 uker) og min fastlege sa at der kommer den riktige termindatoen...

Noen av dere som fikk helt annet termndato etter UL???....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...