LillyMy+1<3 Skrevet 30. januar 2009 #51 Skrevet 30. januar 2009 Hei:) Har termin 15. aug (foreløbi hvertfall) Formen er bra, litt svimmel og kvalm innemellom.. Tror magen har kommet litt ja, er førstemann, så vet ikke hvor mye mage man kan forvente første gangen i uke 12 heller:) Har allerede hvert på en ul, og skal dit igjen neste tirsdag:) Godt å få bekrefta at det står bra til
Caity<3 Skrevet 30. januar 2009 #52 Skrevet 30. januar 2009 hei hei! Jeg har termin 4 august... Og har virkelig vært heldig så langt... Så sant jeg har spist regelmessig har kvalmen holdt seg unna! Digg. Dette er mitt første barn, men magen er jeg ikke sikker på... Hehe... Har noen kilo ekstra, så er litt usikker på om jeg bare har lagt på meg litt til:-) Lykke til alle sammen! Klem fra meg med en liten sjokkobolle i magen;-)
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 31. januar 2009 #53 Skrevet 31. januar 2009 Vi har termin 15. August.. Samboer har en gutt på nesten 4 år fra før, så vi vente vår første sammen. E 12+2 no, å d vises veldig godt allerede. Han håpe på tvillinga, å d hadde forsåvidt vært veldig gøy. E masse tvillinga i familien. Formen e blitt fin, har vært en del kvalm å ekstremt trøtt. Men no har d blitt myyye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå