Gå til innhold

Hvor mange er vi som har termin 1-15 august??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvem vi er og synes det er gøy når vi kan følge hverandre :)

Hvordan er formen deres??

Har dere barn fra før??

Begynt å få mage??

Jeg er tredjegangsfødende og synes magen har kommet godt igang...nesten så jeg lurer på om det er to...hehe.Blir spennende på UL men det er ennå lenge til,fikk time i posten idag så skal ikke før 6.mars..!Altfor lenge å vente for utålmodige meg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin 30. juli. er førstegangsfødende. trøtt og slapp, men ikke kvalm:-) og magen er ikke kommet enda.

Skrevet

Jeg har termin 14 aug, så holder til på 1.trim èn uke til.

Gleder meg til å komme over hit :-)

Ellers er formen helt ok. Trøtt, sliten og tørst konstant.

Kvalm av og til . Reagerer ofte på matlukter, og igår spydde jeg av det. Da var det rundt 14 dager siden sist.

Ingen barn fra før, og liten mage enda..

følger med på http://minmave.dk/index.php?vis=galleri&kat=3

moro=)

Skrevet

har termin 9aug. med nr. 1:)

liten mage har det blitt gitt:)

Formen er og har vært veldig fin, litt trett..var kvalm en annen gangen før men har gått over:)

Skrevet

Glemte å skrive at min termin er 4.august :)

Er veldig kvalm...enda og håper det snart kan gi seg.Men har fremdeles lyst på alt det går an å trykke i munnen så apetitten er det ingenting i veien med :D

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 5. august, og dette er min første. Har begynt å få en liten kul på magen nå, og synes det er veldig stas!

Blir hyggelig å følge hverandre fremover!

Hvor bor dere forresten?

Oslo her.

Skrevet

Glemte å tilføye at formen er fin. Har slitt veldig lite med kvalme, og energien er omtrent som normalt nå :)

Skrevet

jeg bor helt sør i landet:)

Heldig du er som har fått energien tilbake,her er den så langt vekke som det går an :( Og kunne virkelig trengt litt med 2 unger og mannen i nordsjøen..

Skrevet

Jeg har termin 9.aug. Var på tildig UL denne uken og alt så bra ut. Formen er bra, bare veldig trøtt. Håper det endrer seg nå i 2.trimester...

Skrevet

hei:) har termin 4.august..førstegangsfødende fra vestfold :)

er sykemeldt pga bekkenplager..ganske tidlig og ganske kjedelig! men ellers er formen fin og magen begynner å komme så smått :P

Skrevet

*Har termin 7. August, prøvde i 3 år på nr 2, så klaffet det:) Har vært så utrolig kvalm, ble nesten inn lagt på sykehuset:(

Vært på UL der viste de 2 fostre, men den ene var død:(

MEn den andre er i full fart.. så dette blir nr 2. kommer fra Møre og Romsdal

Skrevet

Jeg har termin 6 august.

Hadde en ma og mola i april så måtte vente 6 mnd med å bli gravid.Ble gravid på første pp.

Jeg har vært kvalm.Men nå er jeg blitt i god form.Litt uggen innimellom og litt ømme pupper....

Var på ul i går og der var det en frisk liten krabat:)Er fra Oslo:)

Skrevet

Jeg har termin 12. august, og er egentlig ikke i denne terminklubben før om et par dager. :-)

Har ingen barn fra før. Begynner å få tilbake energien, har vært slapp og trøtt. Det er bra for jeg har behov for å komme igang med trening igjen. Har vel ikke fått mage, men føler veldig behov for å gå i ledige klær...

Skrevet

Hei:)

Andregangs her, foreløpig termin er 1.august, men jeg mistenker at den egentlig skal være ca 6.aug. Blir spennende på UL.

Er plaget av kvalme denne gangen. Trøtt og, men det er kvalmen som er ille. Klarer ikke søte ting, jeg som ellers ikke går en dag uten sjokolade eller smågodt! Spyr sjelden, men føles konstant bilsjuk. Håper det gir seg snart.

Litt mage kanskje, mest oppblåst..

:)

Skrevet

Hei!

Jeg venter nr tre den 3. august! Er ikke i særlig god form. Fått konstatert hyper emesis (som de andre gangene) og har rukket å ligge på sykehus en ukes tid pga dehydrering. Ting går litt bedre, men kaster opp ganske mye enda. Tror det bare er sånn det må være når jeg er gravid, og heldigvis flyr dagene når man har to små fra før!

Blir koselig å følge dere alle.

Skrevet

Förstagångs här. Termin har varierat i det sista mellan 14 och 16 augusti och är egentligen inte riktigt på 2. trimester än, men sniker mej lite här inne... :)

Skrevet

Heihei allesammen! :)

Er førstegangsfødende, og termin rundt 7. august her. Dette blir kjempe spennede!

Har slitt endel med kvalme og oppkast, men håper dette blir bedre snart. Ellers så har jeg vært endel trøtt, og ja jeg trenger fortsatt mye søvn. Enten er jeg lat, eller så henger dette symptomet igjen enda ;p

.. og ja, det glemte jeg, er ei trønderpi

Skrevet

Jeg har termin 1.august.

Formen er preget av oppkast og kvalme enda. Mindre trøtt og mindre tissetrengt da. :)

Har en sønn på 2,5 fra før.

Har begynt å få litt mage ja:) endelig. La den ut på profilen min isted, det siste magebildet.

Skrevet

Hei jenter.

har termin 1 aug.

Formen er ok,jobber 100% men når jeg kommer hjem er jeg utmattet:-/

Har en gutt født mars 06.

Magen har begynt å komme litt,men er mye oppblåst også. Går mye i kjole nå,he,he...

"meg og lille vampyr....." Bor du i Oslo?

Vi har barn på samme alder,koselig.

Skrevet

Juhhu her er formen på topp, har termin 08.08.09 og magen er kommet litt frem ja, får ikke jakkene mine igjen lengre;) er 2 gangsfødende, har ei jente på 15 mnd fra før. hadde ikke noe kvalme eller slik med første, å det ser ut som det skal følge i samme spor med denne. har ikke tid til å kjenne om jeg er trett denne gangen(det går ikke å legge seg nedpå nå) hehe

Skrevet

Hei garota80: nei, bor nok ikke i Oslo. Bor i Tønsberg jeg.

Skrevet

Jeg har termin 3. august:) nr. 2, har en gutt på 3 år fra før:)

Formen begynner å komme seg:) har ikke vært kvalm, men utrolig trøtt... godt at det begynner å gå over!:)

Ellers bor jeg i Alta, og føler meg ganske alene inne på denne sida... nesten ingen fra Nord her, gitt:(....

Skrevet

Ja og mage da; har gitt opp å bruke mine vanlige klær, for å si det sånn;) Magen kom ganske fort denne gangen;) men har vært mye oppblåst også da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...