Gjest Skrevet 24. januar 2009 #26 Skrevet 24. januar 2009 Er nesten ingen fra helt sør heller..så du er ikke alene som føler det
Rapunzella Skrevet 24. januar 2009 #27 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har foreløpig termin 29.juli, men vil nok sikkert komme noen dager senere etter UL, vil jeg tro. Jeg skal også føde på SSF, Dipsy! Har fått litt mage og passer ikke lenger i buksene mine, men nå som vi endelig har gjort det offisielt (fikk påvist hjertelyd denne uken) så gjør det liksom ikke så mye lenger. Har hatt lite kvalme, hovedsaklig på kveldstid, og det som var er borte nå. Godt å være over i 2.trimester. Lykke til fremover alle sammen! Godt å vite at det er mange av oss :-)
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #28 Skrevet 24. januar 2009 Hei Sanna.. Hvor bor du da?? Godt det er flere fra helt sør :)
plutomamma_har_nr3_i_magen Skrevet 24. januar 2009 #29 Skrevet 24. januar 2009 Hei hei! Har termin 6 aug. formen er ganske laber akkurat nå, for jeg har hatt omgangssyke..... Tror jeg aldri har hatt så lite energi før:-( Så jeg syns litt synd på meg selv akkurat nå!! Jeg har også begynt å merke bekkenløsningen litt så jeg er spent på hvordan det neste halv året blir i forhold til det! Ellers alt stråååålende:-))))
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #30 Skrevet 24. januar 2009 hei plutomamma.. Der kom du også...begynner å bli en gjeng nå Her er også formen laber,ikke omgangsyke,bare den vanlige kvalmen og er så utrolig trøtt.Skulle gitt alt for ei helg på hotell for å bare ligge å sove
Juni1180 Skrevet 24. januar 2009 #31 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har 15aug, men bare sniktitter her inne. Kommer inn her på fredag da:) Jeg har en gutt på 2 1/2 fra før av, og han gleder seg allerede til å bli storebror:) Magen min har beynt å vokse. Det synes godt at jeg er gravid nå. magen kom fortere men 2 barn, ja.. sist så kom ikke magen før i uke 16. Vi fikk innkallelse til ul i går.. 16mars skal vi. Det er så spennende å få vite kjønn, jippi!!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 24. januar 2009 #32 Skrevet 24. januar 2009 Hei:) Morsomt å se at vi har en liten gjeng som skal følge hverandre til fødsel:))) Jeg har termin 8. august. jeg venter nr 2, jeg har en nydelig datter på 17 mnder fra før:) jeg er ganske stor så jeg ser det kun på vekta at jeg er gravid med tanke på at jeg allerede har gått opp 3 (!!!) kg:'( snufs!! men skal begynne å trene med en gang kvalmen er over. skal til ul 10. mars, og vi SKAL vite kjønn!! hehe:) (de kunne ikke se det sisi) gleder med veldig til å bli mamma til en til:)
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #33 Skrevet 25. januar 2009 dytter opp denne litt...så kanskje vi blir flere:)
megogdetretrolla Skrevet 25. januar 2009 #34 Skrevet 25. januar 2009 Hei. Jeg har termin 8. aug med nr. to, skal føde på SSK. Formen er fin, veldig trøtt og veldig sulten, men ellers i toppform. Har fått skikkelig mage, men mistenker at mye av den skyldes at jeg er oppblåst:)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 25. januar 2009 #35 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har termin 11.august. Det blir mitt første barn. Ikke hatt noen form for kvalme. kun litt ømme pupper Magen er ikke kommet, men kjenner livmoren rett over skambeinet. Jeg har vært på UL to ganger allerede, så vet at alt står bra til inni der
venter nr 3 i august :) Skrevet 25. januar 2009 #36 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er en ganske bekymret 3.gangs gravid mamma som kommer fra Rogaland..har termin 5.august,men skal på ultralyd 3.feb og får vel kanskje en annen termindato da,spennende..skal til legen imorgen og håper da at jeg får høre hjertelyd igjen...litt mage men har følt meg sååå oppblåst på kveldene - noen som allerede har vært på ultralyd ?
Emmy92 Skrevet 25. januar 2009 #37 Skrevet 25. januar 2009 HeiHei:) har termin 6 August dette blir det første barne mitt, formen min er bynt og bli bedre, veldig trøtt å sliten å er veldig plaget med haupine men kvalmen er bynt og gå over. Magen har vokst litt men ikke så mye at folk kan se at jeg er gravid. Er fra tromsø
09 <3 16 <3 Skrevet 25. januar 2009 #38 Skrevet 25. januar 2009 var på UL i uke 9 jeg, da fikk jeg se en sprellende liten krabat der inne
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #39 Skrevet 26. januar 2009 Hei :-) Har termin 12 august. Mitt tredje barn. Formen har ikke vært så veldig god, men merker at det tar seg opp nå. Fortsatt ganske trøtt og sliten til tider. Var plaget med fryktelig hodepine i over tre uker, men har nå begynt å gå til akupunktur etter råd fra jordmor - synes dette hjelper:-) Magen har vokst, så nå er det bare å gå til innkjøp av mer komfortable bukser;-) Er fra Halden.
Megselv Skrevet 26. januar 2009 #40 Skrevet 26. januar 2009 Termin 3. aug. her. Er også 3. gangs fødende (har en på 3,5 og en på 1,5 fra før.) og veldig bekymret. magen kom tidlig, men jeg kjenner liksom ikke livmoren på samme måte som før - skal til legen på torsdag og håper å få høre et hjerte. Men symptomene er der (kvalme og trøtt), så jeg tror alt er som det skal.bank i bordet. Har fått fødeplass på Riksen. Er veldig spent på å bli trebarnmor... :-)
Pitty Skrevet 26. januar 2009 #41 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har termin enten 3 eller 4 august, får vel vite endelig på UL den 2mars. Da skal vi vite kjønn også, så det blir super spennende. Dette er forresten vår første. Formen er medium, har vært syk kvalm og hatt oppkast i 2 månder nå, men de siste 4dagene så mhar jeg vært mindre kvalm , men igår måtte jeg spy igjen ;( Jeg er sykemeldt slik formen er, men håper snart å kunne bli bra igjen, det er så kjedelig å gå hjemme. Også lengter jeg å dra på dans igjen som er min store lidenskap. Er fra Drammen
Pitty Skrevet 26. januar 2009 #42 Skrevet 26. januar 2009 Forresten når det gjelder mage, så føles det noen dager som om jeg har mage,så er den plutselig borte. Tror jeg bare er oppblåst, kjenner såvidt en liten kul, håper magen kommer snart jeg..... er 13+2
mirakelbaby Skrevet 26. januar 2009 #43 Skrevet 26. januar 2009 termin 2. august, dette er nummer fire. Formen har vært elendig, men nå har kvalmen gitt seg (halleluja..). ingen mage enda :-)
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #44 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har termin 12.august. Formen er god, men er veldig trøtt/utmattet. Jeg har 3 barn fra før og har ganske stor mage allerede.
Raskatte Skrevet 26. januar 2009 #45 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg har termin 1.august- muligens 31.juli da..Skal på ultralyd imorgen, uke 14, så får vl vite mer da også kjønnet muligens:) Gleder meg masse til det! Ellers har formen vært litt bedre de to siste dagene etter 2-3 uker som har vært preget av en god del kvalme..Men kanskje kvalmen løsner taket nå..håpe håpe:) Dette er mitt første bran, og ingen særlig kul enda-litt på kvelden..Håper det går bra med alle dere andre:)
LittleMe=) Skrevet 30. januar 2009 #46 Skrevet 30. januar 2009 Hei=) Har termin i begynnelsen av August,litt usikker termin.... Magen min er stor....På kvelden da..og litt mindre på morgenen...Sliter med masse kvalme,hodepine....Så jeg lurer litt på om det kanskje kan være 2? Hmm... Har ei jente på 14 mnd fra før,kan no vær derfor magen kom fort no..... Vente til UL 19 februar.... Vente....vente........=) Lykke til jenter=)
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 30. januar 2009 #47 Skrevet 30. januar 2009 Hei har termin 14 august:) Er andregangsfødende og fått litt mage. Har vært veldig trøtt og kvalm, men begynner å føle meg bedre nå heldigvis:)
majamor med nr 3 i magen:-) Skrevet 30. januar 2009 #48 Skrevet 30. januar 2009 Hei alle sammen! Jeg har termin 12 august,har vært mye kvalm og trett 1 trimester men har nå endelig snudd:-) Dette er barn nr 2,fikk en gutt juni 2006. Har nok kommet en liten mage snikende,mye tidligere enn sist gang,men nå kan vi fortelle det til alle så slipper å skjule magen:-)
nicknack Skrevet 30. januar 2009 #49 Skrevet 30. januar 2009 Er 13 uker idag, termin 9.aug. Har også ordinær UL 6.mars, men har vært på tidlig UL for noen dager siden og smugkikket:) Mest fordi jeg virkelig ikke kunne tro at det lå et lite menneske der inne. Gøy å se den lille. Formen har vært overraskende dårlig. I uke 5 var det vond rygg, vond mage etc. Uke 6-nå har jeg vært ganske kvalm, kjempegretten og supersliten, og håper nå at formen blir bedre. Er første gangs gravid og hadde på forhånd sett for meg at jeg ville trene høypuls helt til den dagen jeg føder og at alt ville være fryd og gammen i og med at jeg vanligvis har høy smerteterskel og var i god form. Har faktisk himlet litt med øynene over disse sytete gravide hehe. Så nå straffer det seg vel:) Har fått en pittelitt mage, ikke særlig mye. men går med strikk i knappehullet i buksen, for ellers presser det sånn.
_Mita_<3 Skrevet 30. januar 2009 #50 Skrevet 30. januar 2009 Hei:) Litt trøtt til tider men ellers knall form:) Samme som sist.. FAktisk bedre. Har en gutt fra før født 2mai 07. Har UL termin 15 August (mens term 13) Begynte vel å se bittelitt mage i uke 7.. Men den har synket litt igjen etter omgangsjuken sist uke) (Første svangerskap kunne man se en liten kul i uke 18 ca) Fra sandefjord her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå