Gå til innhold

ok hvor mange er vi her inne egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er også her. førstegangs og litt usikker på termin, men mellom 24.08 og midten av september et sted :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8+2 idag.

Kjenner at jeg er skeptisk til at det går bra denne gangen, men håper da det... Gleder meg til jeg er i uke 12.

Akkurat nå har jeg og hele familien influensa, beskymrer meg for om det påvirket spiren. Har hatt nesten 40 i feber i tre dager nå. Håper jeg snart blir frisk.

Skrevet

Jeg er også her, har en gutt født i 2000 og ei jente født i 2005, venter denne lille 08.09.

Skrevet

venter nr 3 i oktober, iflg bim sin kalkulator er jeg i uke 4, men trodde selv det var uke 5, heter det ikke det når man er 4+xx? Har glemt dette jeg, lenge siden sist :-)

Skrevet

Litt usikker termin. Skal på tidlig ul for å finne ut. Er ca i uke 7. =)

Skrevet

Jeg er mest inne på babyverden.no, men er her litt av og til også.

Er 7+1 idag :)

Skrevet

Jeg er her :) 9+6 i dag, var på tidlig UL da jeg var 8+3 og der var det en liten laban med bankende hjerte, så jeg håper dette skal gå bra.. (Selv om jeg bekymrer meg 24/7 etter å ha lest altfor mye om de med SA og MA her inne) :S

Skrevet

Titt tei:) 8 uker på vei.

Skrevet

Var på UL i dag og fikk det bekreftet. Fikk se et bankende hjerte og fikk vite at jeg er hele 10+1 idag:) termin 26.08 foreløpig

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 6
Skrevet

Jeg er også her. ;)

6+5 i dag.

Skrevet

Jeg er her!! 4+5 idag,og snuppa vår på 1 år skal bli storesøster:)

Skrevet

Jeg er her :-)

Er 11+2 i dag og kan nesten ikke vente til jeg kan hoppe over til neste trimester !!! .

Skrevet

Tiittei, er 8+1 idag :) Skal på UL 5.feb pga jeg har pcos. Håper det går bra :)

Skrevet

tror jeg er 6+1 men er ikke sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...