Gå til innhold

ok hvor mange er vi her inne egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Jeg er her enda. Begynner på uke 9 i morgen. Hadde litt blødning tidlig i svangerskapet, men ul viste at alt går bra. Heldigvis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i'm here.. er 10+3 idag! Håper den lille har klort seg fast, er ikke innstilt på flere kvalmerunder :-O

Skrevet

Jeg er med!

8+4 (usikker) Men sikkker gravid:D

Skrevet

Det var godt å høre at me forsatt er en del her inne som rugger,

følte plutslig at det var så mange som mista(jeg føler med dere altså,virkelig)

men jeg blei litt redd siden det var så mange,jeg skal på ul. om 2 uker i dag ,håper jeg ser et hjerte som banker å en liten pudding som svømmer.

Skrevet

Jeg er ifølge BIM 9+6 og ifølge legen 8+6, med samme termindato så er vertfall enda i 1 trimester :)

Skrevet

Jeg er også her med liten spire, 10 uker på vei ;o).

Skrevet

Heia!!! Jeg er 5 uker og 4 dager på vei, og håper å bli her leeeenge:o) Har ikke vært på noen kontroller enda, men skal på ul om 2 uker. Krysser fingrene for at alt er som det skal....:o)

Skrevet

Jeg er også her (fant ut at jeg var gravid på onsdag).. Er 5+5 i dag.. Mista forrige gang 6+4 så håper jeg greier meg denne gangen... Nervøs, ja!!

Er veldig trøtt og sliten, og kjenner godt at det jobber i magen... Håper det er kroppen som gjør i stand til en liten baby, at den ikke prøver å skvise den ut igjen...

Skrevet

I forhold til hva jeg har fått tildelt av timer ser det tidlig ut. Jeg er nå 7 + 6 uker på vei og ringte først til lege for å bestille time. Den fikk jeg først 09.03. Dette syntes jeg var i seneste laget. Da ville jeg jo være 14 uker på vei. Så ringte jeg jordmor og da fikk jeg time 13.02. Da blir jeg 11 uker på vei. Jeg har to fra før, så det kan jo tenkes de mener det ikke er nødvendig med så mange kontroller. Hos jormor blir det vel da snakket om fødeplass og muligens ordnet med henvisning til UL?

Skrevet

Ca 6,5 uker på vei her. Skal på tidlig UL onsdag :) Spennende! Er vår første, og er prøverør.

Skrevet

Er her jeg og med min andre:) 11+2 og fått time til ordinær ul den 19 mars:) Var på ul i uke 6 og såg en lite bankende hjerte!!

Skrevet

Hei! 4+3 idag. Håper det går bra! Blir nr 2.

Skrevet

Hei, vi venter vårt første barn og er 5+3. Håper alt går bra:O)

Skrevet

5 uker på vei:). Oppdaget i dag!

Skrevet

Jeg mista tvillinger i november.Men har testet igjen og er 4 uker og 6 dager på vei!!!! :)) Så nå håper jeg alt går bra denne gangen!:)

Skrevet

Hei, jeg har en sønn på 2,5 år fra før og venter nr to, termin er usikker så skal til jordmor på ul på onsdag for å se hvor langt jeg er på vei.. Er ikke den mest aktive her inne, men er innom av og til:)

Skrevet

hei! jeg er her inne! vet ikke helt når jeg har termin, for vet ikke når siste mens var. Jeg mistet i en SA i desember og har ikke hatt noe siden. Regner derfor med at jeg nå er 7 + 4 :) kjenner symptomene som virkelig banker på :) håper derfor at den lille spiren vil finne seg til rette i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...