Gå til innhold

ok hvor mange er vi her inne egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har lest om så mange som har mistet her den siste uka, ikke ute etter å såre noen men er bare nyskjerrig på hvor mange som forsatt har spirer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spire er 7+2 i dag.

Skrevet

Huff, blir nesten nervøs av å lese innpå her og...selvom det er mye koselig og da:-)

Så langt jeg vet har jeg fortsatt spira mi i magen,5+4 i dag....må vel bare tro h*n spirer og gror så lenge det ikke er mgesmerter eller blod i trusa:-/ Er så altfor lenge jeg skal til legen og...11.02. Får høre på sambo som ber meg ikke stresse med det. Får uansett ikke gjort noe da!

Skrevet

Jeg er her. Var på første kontroll i dag og så lille på UL sist uke. Er 11+5 i dag, så hopper snart videre til 2.trimester.

Skrevet

Jeg er førstegangsfødene, er i uke 6+1 og har en liten spire som jeg håper vil vokse og kose seg inni magen min :)

Skrevet

Jeg er 5+3 og har ennå spire:)

Skrevet

Jeg er fortsatt her! :) Er i dag 11+3 uker, men har ikke vært på UL eller hørt hjertelyd enda. Har likevel en god følelse av at lille rusket svømmer rundt nede i magen min :) - og håper selvfølgelig at det er sant!!

Skrevet

hei, jeg er her. Er 5+4 i dag. Synes det er få på 1 tri nå. Husker da jeg skulle ha minsta som kom i mai 2007 da var det utrolig mange på 1 tri.

Var også nesten fult på føden i mai også så var nok en pop mnd.

Kanskje september blir en roligere mnd:)

Skrevet

jeg er 5+1 dag

eller6+1 er ikke sikker,

skal på ultralyd 6 feb,håper da å få se en liten pudding da å få riktig dato.

begge mine 2 andre er født til terminen nemlig

Skrevet

eg er 6+3 i dag, tror eg. vet ikkje noe sikkert. har ikkje peiling på når siste mens var. vet det var i des. men ikkje når. skal til legen 28.01 så satser på at alt står bra til og håper det skal gå greit denne gangen og.=D

Skrevet

Jeg er her og er idag 5+2 - håper spiren klorer seg fast til September ;)

Skal på tidlig UL 5 Februar, håper å se et lite bankende hjerte :D

Skrevet

Heia :)

jeg er 7+ 4. Skal til legen den 06.02. Håper på å få høre hjerteslag da. Selv om jeg har skjønt at det ikke er vanlig så tidlig... Men man kan jo håpe :)

Skrevet

jeg skal 6 feb. så spennende, du må skrive å si hvordan det går da.

Skrevet

Her spirer og gror det (forhåpentligvis) enda! Er 5+1 uker på vei!:)

Har mange forskjellige symptomer på graviditet og siden kroppen er så full av hormoner og "ubehag" så jobber den nok veldig med å lage en flott liten hybel til leieboeren min:)

Skrevet

Jeg er her.. :o) 4+4 Snart 5 uker..

Skrevet

Hei hei! 4+3 tror jeg.. skal på ul den 19/2 og håper at alt går bra..

Skrevet

Fortsatt här om förhoppningsvis inte så väldigt länge till. 10+4. :D

Skrevet

E fortsatt her... UL i dag og alt såg fint ut... E 8+1

Skrevet

Hei! Eg er 4+6 på veg:) Håper virkelig at spira har satt seg godt fast og blir der til slutten av september! Har første legetime 03.02. Blir spennande! Har ingen symptom på graviditet enda, men håper det er masse liv i magen..

Skrevet

Jeg er her enda og er 7+2..:) Så hjerteaktivitet for 1 uke siden og skal tilbake igjen om nøyaktig 1 uke:)

Skrevet

Hei!

Er 9+1 og håper alt er i skjønneste orden. Skal til legen første gang 2.feb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...