Gå til innhold

Hvilke utfordringer har DU hatt i livet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm.. hvor skal man begyne?

* psykisk syk mor, fraværende far

* manisk deprisiv søster

* mobbeoffer

* spiseforstyrelser

* flyttet for meg selv som 15 åring, med alt det medfører, men det var bedre en alternativet

* alenemor og gikk igjennom store deler av svangerskapet alene.

* søster som prøver å ta selvmord

* bor som blir knivtruet av Xdama, mens barna ser på.

* mistet alle vennene mine når jeg ble mamma.

men det skal sies at jeg har fått nye venner og at jeg har et fint liv nå. å jeg tror virkelig at jeg koser meg mer med livet mitt en mange andre. for jeg setter veldig stor pris på det jeg har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-smilsmissebarn (etter masse år med krangling å trusler mellom foreldrene.

- Bodd på krisesenter

-seksulet misbrukt

-drapstruet

-angst

-depresjon

-tvangstanker

-Hadde halusinasjoner

-innlagt på psykiatrisk 5 ganger!

- mer jeg ikke vil skrive i tillfelle man blir gjenkjent..

Nå har jeg det helt fantastisk med mann å barn! Kunne ikke hatt det bedre, å vet at det jeg har vært gjennom har gjort meg sterkere!

Skrevet

Har jo hatt "min andel" (trodde jeg)av "Uheldige hendelser",- men etter å ha lest nesten hele tråden så valgte jeg å la være og skrive om de av respekt for alle dere som VIRKELIG har hatt motgang..

Fint å lese at det går bra med så mange- trist å lese at så mange barn må lide så mye...:o(

Lykke til alle sammen..

"Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere"

Skrevet

Helt enig, kan du for F kutte ut. Hvem bryr seg. Folk betror seg og du skal hakke på detaljer. GI DEG!!!!

Skjønner at dette ble personlig for deg, men give it a brake!

Skrevet

*Missbrukt i andreklasse av en lærer. Fortrengte dette etter en stund der det hadde vært mye styr ang dette. Det kom tilbake for fult når jeg var 17 år. Snudde livet mitt trill rundt. Ett forsøk på selvmord, som endte med at jeg ble skikkelig dårlig.

*To bilulykker, den ene sliter jeg med ettervirkninger fra enda og blir nok aldri kvitt.

* Tre aborter, som har vist seg at er mest sannsynlig pga en arvelig sykdom i familien. Ikke bare meg som har sliti der.

*En far og en onkel som ble akutt syke, og slet seg gjennom sykdommen i ett år. Før jeg fant ut at jeg hadde samme sykdom, men ikke "syk" enda.

*En mann som ble psykisk syk, truet med selvmord og mye annet. Som dem eldte ungen fikk gjennomgå, uten at jeg viste. Så det ble utredninger, barneværnet og mye med henne. Ett forhold jeg slet meg ut av. (noe som var positivt, men ekstremt slitsomt. Han sliter meg ut enda etter 4 år)

*Cyster

*Og nå utsetter og utsetter jeg ett legebesøk jeg vet jeg må ta fort som fy. Klumper i halsen, som mest sannsynlig er kreft. da min mor hadde kreft der for noen år siden. Og jeg må på sjekk hvert år. Ikke hatt klumper der før nå...........

*

Skrevet

huffameg så mange som har blitt seksuelt misbrukt!!!!

Skrevet

tja, hvor skal jeg begynne. Har en mormor og en morfar som er alkeholikere. ( ingen kjekke julaftner/festlige annledninger ) Har en mor som er alkeholiker + sliter med psykise promblemer til tider. ( er jo litt genetisk, vant til å forsatt gjemme unna drikke for mamma/ andre familie medlemmer). Julen er forsatt en tøff tid som jeg bare håper hele familien kommer levende igjenom.

Har en fraværendre far som skilte seg og fikk ny kone. Lever livets glade dager men glemte tilfeldigvis at han hadde barn fra før. SÅ han stiller mye opp ja.

har en lillesøster med store psykiske problemer(mye av det fordi familien min ikke fungerer).

Ble voldtatt som 13 åring på syden ferie...

Tja, har nå klart meg... Holdt forresten ¨på å dø under fødselen. Babyen ble forløst med katastrofesnitt. Pappaen fikk barnet i hendene og satt å tenkte over livet som aleinefar.

har no klart meg på en måte, har et fint liv med mann og barn. ville ikke byttet mine erfaringer for nå har jeg lært alle de feilene jeg ikke skal gjøre med mitt barn!

Skrevet

misbrukt som barn

psykopatisk far

rusmisbruk fra 13 årsalderen

gravid som 17 åring og narkoman

innlagt på sykehus pga rusmisbruk

8 mnd gravid går barnefaren.

hepatitt c

hepatitt c behandling

Skrevet

misbrukt som barn

psykopatisk far

rusmisbruk fra 13 årsalderen

gravid som 17 åring og narkoman, abort.

innlagt på sykehus pga rusmisbruk

8 mnd gravid går barnefaren.

hepatitt c

hepatitt c behandling

Skrevet

Sitter her og leser gjennom alle de tragiske sjebnene, også klarer DU å begynne å kvarulere med rasist og antirasist diskusjonen her!!! I tillegg så prøver du å "fremheve hvor voksen DU er" ved å ikke vil diskutere med noen som sier "klapp igjen"! Start DIN EGEN tråd og HOLD HELLER KJEFT når du IKKE har peiling!!!! Det er faktisk lov å innrømme hvis en har gått over streken og gjort noe dumt (HINT-HINT!)Hvilke utfordringer har egentlig du hatt i livet?? Kom heller med dem og ikke sleng all denne "dritten" om moral og ikke moral, som du klarer å lire av deg i en slik tråd!!!! Ps! Fint du er antirasist, men dette blir feil tråd å ta det opp på!!! Hvis du kan lese og ikke bare lage dine egne tolkinger, så ser du at innlegger har vært gjennom mye vondt og at en kan se at hun skriver ut fra erfaringer. Håper innlegger tar vare på de gode vennene sine og kommer seg bort fra de en ikke kan kalle venner!

Skrevet

Ble mobbet som liten, var alt for skarp for de andre barna.

Eksplisitt selvhater fra jeg var 14 til jeg var 19 (fikk meg til å gjør endel ekstreme ting, som fikk meg opp i masse problemer.)

Min første kjæreste og store kjærlighet som tok livet sitt.

Ble selv suicidal og psykisk tung i endel år.

Har klart å komme meg ut av mitt dårlige selvbilde, (sånn stort sett) og er i dag glad for alt jeg har hatt av motgang.

Har i dag en god utdannelse og drømmejobb (for meg).

Gift og venter på første barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...