Gå til innhold

Hei dere fra Telemark:)


*kinemor*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har vært veldig lite tilbakemeldinger denne gangen her, og det virker som om den 20 passer best for de som har svart.. Så da ser vi om det er flere som svarer etterhvert på om de kommer da:) Vi satser derfor på at det blir BIM treff den 20 april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter skikkelig med å komme på de treffene siden jeg ikke har noen til å passe jentungen, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Hadde vært så moro å møte flere med mage her i området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!:) Håper alle har hatt en god påske og fått slappet godt av:) Da satser vi på et nytt BIM treff førstkommende mandag den 20 april. Møtes på Jonas B Gundersen i Porsgrunn klokken 18 hvis ikke andre har noen forslag:) Da gleder jeg meg til å treffe dere igjen, og håper dere som ikke har kunnet komme tidligere har mulighet nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIM treffet førstkommende mandag er dessverre avlyst pga manglende påmelding. Si gjerne i fra hvilke datoer som passer dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeiii?? Jeg som endelig tenkte jeg skulle klare å komme også!

Jeg kan egentlig stort sett hele tiden, men er avhengig av enten å ta med vesla, eller få barnevakt, men det skal nok gå greit!

 

Hva med neste mandag igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...