Gå til innhold

Hei dere fra Telemark:)


*kinemor*

Anbefalte innlegg

Det er vist svangerskapskurs den 16 mars, så da kan det hende den dagen ikke passer for flere. Men 9. mars er jo en plan.. Noen flere som er med??:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supert at dere kan! Da legger jeg ut et forslag om treff neste mandag 9 mars, kl 1800 på Jonas:) Flere som blir med???:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg har lyst og være med engang også:)

men hvor er den plassen dere møtes? jeg er ikke så kjent i porsgrunn.jeg bor i skien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er på Bratsberg brygge...ligger nede ved vannet. Rett over Dolly Dimple, og rett ved siden av Tango frisør/spa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Lurte på hvor lenge sånn ca dere kommer til å være der?

Jeg har en treningsavtale med ei vennine kl 16.30 i skien,så veit ikke om jeg rekker å komme så tidlig som kl 18.00.....

Hihi,håper jeg er tøff nok til å komme alene på etterskudd,så da ses vi kanskje :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter der nok noen timer...så det gjør ingenting om du kommer litt senere. Kjempe koselig om du kommer i allefall:) Ikke sikkert vi blir så mange så da er det bra at de som kan kommer:) Vi kan sette oss i nærheten av inngangen så sier jeg også i fra til servitørene så bare å spørre når du kommer. Vi er jo alle ukjente for hverandre, men vi har jo noe stort noe felles så det er ikke noe å grue seg til:) Kjempe koselig å møte andre i samme situasjon, Da håper jeg at vi ser deg ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har det i porsgrunn altså.jeg er ikke så kjent der.men finner sikkert fram engang:) men er ikke alltid jeg har muligheten og reise på sånne treff.har barn hjemme.men kan sikkert få det til når gubben jobber dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Håper dere har hatt et hyggelig treff i dag.

Jeg feiga totalt ut da det ble godt over en time jeg ville blitt forsinket.....

Kjipt å komme så seint liksom.....

 

Det blir jo kanskje flere treff igjen da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Nå er det andre gangen jeg går glipp av treffet som er satt opp. Det ble for vanskelig at det skulle klaffe med banevakt og jobb. Jeg er mye fri på dagtid, så vist det er noen som er i samme situasjon, vil jeg gjerne sette opp et møte da. Hva sier dere til neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gjerne med på treff på dagtid,da jeg nesten bare jobber kvelder.

Neste uke kan jeg alle dager bortsett fra torsdagen.

Da har jeg også med meg gutten min på 2 år da,for jeg har ikke barnehageplass til ham ennå se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt ødelagt etter jobb på mandag, så måtte desverre bli hjemme. Håper dere hadde det hyggelig på treff. Jeg blir gjerne med på treff en annen gang, så bare å sette opp forslag. Jobber for det meste på dagtid, men jobber ikke hver dag så kan innimellom på dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 18 mars passer bra det :o)

Har du noen forslag hvor vi kan være,som det er ok for barna å være oxo? er ikke så kjent med stedene rundt her ennå se.

Vi går i åpen barnehage på klyve,der er det jo en mulighet til å være om vi ikke finner noe annet sted da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med barn er ikke alternativa så mange. Hvor er åpen banehagen på klyve da? Er ikke så veldig kjent. Vi kan også møtes en plass ute så barna kan leke vist det er fint vær. Dere andre som ikke har barn fra før, er hjertelig velkommne også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den åpne barnehagen er inn ved coop prix`n der,inn den veien til kongerød skolen der.

Hørte det var meldt supert vær noen dager fremover nå,så er gjerne med ut oxo vi :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vist det passer kan vi godt møtes på kafekopp i skien kl.10.30 Onsdag 18.mars. De som er interessert er hjertelig velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig,da dukker vi opp rundt der :o)

Håper det er flere som kommer,hiv dere på jenter!

Vi triller i en rød phils & ted vogn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei,takk for et hyggelig treff i går!

Vi ble jo ikke mange,men det var koslig alikevell :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter!:)

Takk for sist!:) Hva med et nytt BIM-treff mandag 20 april? Legger ut et forslag på BIM treff siden jeg. Da håper jeg mange har lyst til å komme denne gangen også:):) Møtes på Jonas igjen?:) kl 18? ( Kan gjerne møtes for meg mandag 6 april også, men vet ikke om det er mange som resier vekk i forbindelse med påsken da?????) Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme hele påsken. Skal jobbe litt men ikke på kvelden. Jeg kommer på treff så lenge jeg har overskudd til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...