Gå til innhold

Hei dere fra Telemark:)


*kinemor*

Anbefalte innlegg

Jeg tilhører selv mai-klubben, men tenkte at vi kunne ha et treff for de som har termin i april-mai-juni :) Det er jo ikke så fryktelig mange av oss så kanskje greit å slå oss sammen så blir vi en gjeng:) Håper dere har lyst til det:) Kanskje få til et BIM-treff i februar????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen treff her i Porsgrunn, men stort sett så er det de som har født! Jeg er med på treff jeg...så lenge jeg kan da!! Bor i Porsgrunn som dere skjønner! Si i fra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da legger jeg ut et forslag på et BIM treff mandagen i uke 8. (Vinterferieuka). Klokka 18.00 på Jonas B. Gundersen i Porsgrunn:)

Håper det passer og dere kan komme? Si i fra til alle gravide i samme periode:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en idé jeg liker. Hvis jeg kan så er jeg med. Har ikke vært på andre treff siden mange andre som er på treffene allerede har født, så blir det sikkert hyggelig å treffe andre som har kommet like langt i graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei jenter!!

 

Vil bare minne dere på BIM treffet i morgen kl 1800 på Jonas B. Gundersen i Porsgrunn. Gleder meg til å treffe dere alle:)

 

Da sees vi!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dratt på vinterferie vi, så jeg avlyser! MEN, vil gjerne komme hvis dere blir enige om å fortsette med å treffes. Bare gi beskjed!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja, var veldig koselig! Interessen var tydeligvis ikke så stor likevell blant oss...men men. Koselig var det i allefall for oss som dukket opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei,ville bare beklage at jeg og magen ikke dukket opp i dag......hadde rett og slett glemt at det var bursdagen min i dag.....flaut... Hadde rett og slett ikke fått med meg hvilken dato det var i dag!

Håper at det vil være interesse for et nytt treff etterhver,for da vil jeg gjerne komme!

Morro å høre at dere som var der kosa dere da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det var veldig trist at jeg ikke kunne komme i går. Måtte desverre jobbe. Håper dere er innteressert i å treffes en annen dag også. Jeg skal da stille opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff på mandag. Vi ble ikke så mange, men men. Blir gjerne med en annen gang også, forhåpentligvis så kommer det flere da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...