Gå til innhold

Hei dere fra Telemark:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei igjen!

Lurte på hvor lenge sånn ca dere kommer til å være der?

Jeg har en treningsavtale med ei vennine kl 16.30 i skien,så veit ikke om jeg rekker å komme så tidlig som kl 18.00.....

Hihi,håper jeg er tøff nok til å komme alene på etterskudd,så da ses vi kanskje :o)

Vi sitter der nok noen timer...så det gjør ingenting om du kommer litt senere. Kjempe koselig om du kommer i allefall:) Ikke sikkert vi blir så mange så da er det bra at de som kan kommer:) Vi kan sette oss i nærheten av inngangen så sier jeg også i fra til servitørene så bare å spørre når du kommer. Vi er jo alle ukjente for hverandre, men vi har jo noe stort noe felles så det er ikke noe å grue seg til:) Kjempe koselig å møte andre i samme situasjon, Da håper jeg at vi ser deg ;o)

Hei jenter. Nå er det andre gangen jeg går glipp av treffet som er satt opp. Det ble for vanskelig at det skulle klaffe med banevakt og jobb. Jeg er mye fri på dagtid, så vist det er noen som er i samme situasjon, vil jeg gjerne sette opp et møte da. Hva sier dere til neste uke?

Annonse

Var helt ødelagt etter jobb på mandag, så måtte desverre bli hjemme. Håper dere hadde det hyggelig på treff. Jeg blir gjerne med på treff en annen gang, så bare å sette opp forslag. Jobber for det meste på dagtid, men jobber ikke hver dag så kan innimellom på dagen også.

Onsdag 18 mars passer bra det :o)

Har du noen forslag hvor vi kan være,som det er ok for barna å være oxo? er ikke så kjent med stedene rundt her ennå se.

Vi går i åpen barnehage på klyve,der er det jo en mulighet til å være om vi ikke finner noe annet sted da :o)

• 2 uker senere...

Hei jenter!:)

Takk for sist!:) Hva med et nytt BIM-treff mandag 20 april? Legger ut et forslag på BIM treff siden jeg. Da håper jeg mange har lyst til å komme denne gangen også:):) Møtes på Jonas igjen?:) kl 18? ( Kan gjerne møtes for meg mandag 6 april også, men vet ikke om det er mange som resier vekk i forbindelse med påsken da?????) Hva sier dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...