Gå til innhold

hei telemarkinger:)


streetglow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skjønner jeg ingenting...var dere på Jonas i går kl 18?? Jeg var der fra kl 17.40 jeg, hadde reservert 2 langbord...satt der alene...men ingen kom....?? Hvor var dere hen da da?? Fortalte servitørene at de skulle si ifra at jeg var kommet, men ingen kom gitt... Hvem var du der med da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på jonas i porsgrunn vi kl 18 i går. satt nesten rett ved døra der vi satt sist. var meg, Ann I og ei jente til.vi lurte litt på hvor du var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der vettø....venta på dere..hehe. Jeg satt helt innerst jeg. Det var jo påmeldt 14 stk, så derfor måtte jeg reservere langbord.... Satt der med to andre jenter fra juni gjengen:) Så det var jo forferdelig dumt da at vi ikke så hverandre...men men....Må si jeg blei litt lang i maska når ingen kom... Vi får ta et nytt treff da vettu i mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vist svangerskapskurs den 16 mars, så da kan det hende den dagen ikke passer for flere... Men høres 9. mars greit ut for dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

fikk ikke vært med på forrige treff,da magen slo litt krøll på seg.hører det er nytt treff på gang,og da vil jeg komme vøttø:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei... skal dere møtes på jonas i porsgrunn den 9/3? lurte på om jeg skulle ta turen, er gravid m første mann og hadde vært flott å snakke med noen i samme situasjon=) har termin 5 eller 15mai, de får ikke helt bestemt seg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!:)

Da har jeg satt opp forslag om et nytt BIM-treff mandag 9 mars på Jonas B Gundersen i Porsgrunn kl 18. Håper det er flere som blir med denne gangen:) Og husk at vi alle er i samme situasjon, så derfor er det veldig hyggelig at de som kan kommer. Jeg skal stå ved disken og strutte med magen slik at det ikke blir noen misforståelser denne gangen, hehehehe.... Da håper jeg dere kan komme til en koselig prat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er ikke sikker på om jeg får til å komme imorgen jeg, er litt "stuck" med stebarna her hjemme, da mannen har kveldsmøte... Men vi får se, kanskje vi får ordnet det på et vis. Jeg har veldig lyst iallefall og kommer susende hvis jeg får mulighet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei jenter!:)

Takk for sist!:) Hva med et nytt BIM-treff mandag 20 april? Legger ut et forslag på BIM treff siden jeg. Da håper jeg mange har lyst til å komme denne gangen også:):) Møtes på Jonas igjen?:) kl 18? ( Kan gjerne møtes for meg mandag 6 april også, men vet ikke om det er mange som resier vekk i forbindelse med påsken da?????) Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er klar 20. jeg:)

jobber til seks den 6. april. så må blir etter da i såfall, men er egentlig greiere 20. :) for min delhvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann!hadde vært kjempekoslig med et nytt bim treff den 20 april,skal prøve å få kommet meg dit denne gangen.skjer noe hele tida her så er ikke så lett å få til men.skal gjøre alt jeg kan får å få det til iallefall:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!:) Håper alle har hatt en god påske og slappet godt av. Da satser vi på et nytt BIM treff nå til mandag den 20 april. Klokken 18 på Jonas?? Må gjerne møtes et annet sted også hvis noen har forslag:) Gleder meg til å treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjeeeeeerne vært med, men jeg er nok i utgangspunktet opptatt den kvelden. Skal prøve å komme hvis jeg får muligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter... virker som det er svært få som kan på BIM treff nå til mandag. I allefall veldig lite respons på folk som kan?:) Foreløpig er det bare meg og streetglow som kan helt sikkert. Skal vi kanskje ta det en annen dag?

Dere må gjeerne komme med forslag til andre dager dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:) Da avlyser vi dessverre BIM treffet førstkommende mandag pga manglende påmelding. Jeg kan også nesten hver dag:) Da hører vi gjerne fra dere andre om dere har forslag til andre datoer.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godt folk,

Jeg har akkurat snakket med en som jobber i Brekkeparken, Skien som sier at de skal arrangere litt ting rettet mot barselgrupper. Fikk ikke vite nøyaktig hva, men det er jo verdt å være obs på. Finnes jo ikke noe vakrere park å trille babyene i :) bare et tips. regner med at de legger ut på hjemmesiden sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter!:)))) Ja nå nærmer Mai seg med stormskritt!!!! Åssen går det med dere? Er dere klare for å føde nå?:) Kanskje noen allerede har født? Noen med seteleie her forresten? Min sitter dessverre med rumpa ned så jeg redd det blir en setefødsel på meg......men men...ikke mye jeg kan gjøre med det:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Alt bare bra her, er i kjempeform. Er inne i min siste jobbeuke nå:-) Permisjon fra og med tirsdag neste uke. Skal bli deilig. Gleder meg til å begynne å ordne litt, lage til babyrommet og sånn... :-)

 

Min sitter også i seteleie, har gjort det halve svangerskapet:-) Så han har nok bestemt seg, gitt... Har du vært inn på sykehuset til vurdering av bekkenet og hodestørrelse og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...