Gå til innhold

hei telemarkinger:)


streetglow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte vi kunne legge ut et forslag på et BIM-treff som det kunne vært flere med...siden det ikke er så mange av oss her inne på mai klubben kunne vi fått med oss de som f.eks har termin april-juni..eller fler... Vet at det akkurat har vært et BIM treff nå...men kan sette opp et nytt nå for februar?:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Takk for sist ja, veldig gode forslag. Både om å treffes igjen og det med å gå inn på de andre terminklubbene og lage en tråd:-) Jeg tenkte på det samme:-) Jeg slenger ut et forslag om en kveld i uke 8 (det er vinterferieuka i Telemark, men det går greit for meg..) og da gjerne på mandag slik som sist, eller tirsdag og torsdag, passer bra for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!:o) Det passer for meg også...Kan legge ut et forslag jeg da på BIM treff mandagen i uke 8. Klokka 18.00 som sist:) På Jonas?:)

Åssen går det med dere ellers? Kjøpt noen ting enda da? Vogn o.l?? Har ikke gjort det vi da...har tatt det litt med ro...men må vel begynne snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er på jobb jeg da men er jo vanskelig å få det til å klaffe for alle.

 

Ellers alt bare bra:) har ikke fått kjøpt så mye noe, noe har vi fått til jul, og en del er under planlegging. vurderer vogn på neste lønn hehe.

 

Anonym: jeg er 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Formen er fortsatt fin og vi har handlet noe. Også har vi bestilt vogn, superduper fornøyd. Vi bestiller fra Sverige og sparer masse. Endte opp med Emmaljunga nitro city. Nitro City er en helt ny modell fra Emmaljunga og var dritstilig. Skikkelig snerten og lekker:-) Ellers så har vi arvet en del utstyr (vugge og sprinkelseng m.m).

 

Vi var forresten på ultralyd hos Trine idag og jeg er såååå fornøyd. Dette var noe annet enn sist, det er nesten stygt å si det, men opplevelsen var fantastisk:-) Og- vi får en gutt!!!

 

Dette er spennende tider:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prisen:)

 

tøff vogn det da:) kjempefin:) budsjettet her er nok litt anderledes, så blir brukt på oss, men synes ikke det gjør noe. de fleste er pent brukt. Ellers lager pappa vugge om dagen:) og bilsete får vi kjøpt av ei venninne, så da er det stellebord igjen. har sett på ett på ikea, så regner med det blir en tur dit etterhvert:)

 

Trine er veldig flink hu, liker meg veldig godt der jeg:) når var det du var der? jeg var der 27 jan, og skal igjen 18 feb. Veldig spennende tider ja:)

 

åssen er det med navn da? blir dere enige? har dere bestemt dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Så moro!!! :o)

 

Vi har også sett litt på Emmaljunga...blant annet den City cross.. De vognene er jo så fiiine!!! Vi skal ta en runde til uka i butikker og se litt tenker jeg....men Emmaljunga er vel foreløpig favoritt...

 

Så bra at du var fornøyd hos Trine, alltid moro å være der.. Skal dit i mars igjen....gleder meg!!! Tenk - 6 mnd allerede! Her går det unna!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her er enda en Telemarking, rettere sagt fra Skien. Så morsomt å se jenter fra Telemark! Når er termindato for dere andre? Vi har termin 9 mai og venter en gutt. Jeg går til jordmor Hilde og Trine, veldig fornøyd.

Hilsen en telemarking som gleder seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hedda!

Så koselig å se at flere fra Telemark joiner oss:) Jeg har termin 19 mai..og de trooor det er jente, men skal til ny UL i mars så holder muligheten oppe for at det fortsatt kan være en liten gutt også... Håper du også kan være med på treff den 16 februar?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere Telemarksjenter og velkommen til Hedda:-)

 

Jeg har termin 26. mai og venter en gutt. Enig med Kinemor, heng deg på den 16. februar du også:-) Og til Streetglow, vi har også kjøpt stellebord på Ikea, eller stellekommode da, veldig fornøyd med den altså:-) Jeg var hos Trine 28. jeg da, dagen etter deg og ble spurt om jeg hadde lyst til å komme tilbake:-) Og det ville jeg selvfølgelig:-) Vi har navn klart, men det forteller jeg ikke her:-) Vi kan ta det den 16. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hedda:) håper du blir med oss på treff 16. feb:) Har termin 6. mai jeg:) og vi vil ikke vite kjønnet:) går forresten og til trine og hilde:)

 

til ann l, har navnet ganske klart vi og :) kan jo holde det hemmelig til vi møtes;) regner med det blir ett tema da:)

snakkes snart dere:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og takk for hyggelig velkomst!

Jo det høres hyggelig ut å bli med på treff, så jeg vil prøve å få til det.

Var det 16 feb på Jonas? Klokkeslett har dere funnet ut det?

 

Blir morsomt å møte dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for hvem som helst av oss i Telemark? Gøy å se at det er flere fra Telemark her inne... Er det for det meste Grenlendinger eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

fra skien her,som lurte på om jeg skulle komme på bim treff.har termin 21 mai jeg da og er veldig spent.hadde vært koslig å møte nye mennesker og kanskje bli kjent med noen som har termin på samme tida

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lenech!

 

Kom på BIM treff ja, det er kjempekoselig hvis du gjør det. Det er jo faktisk i morgen kveld (mandag 16., se BIM-treff linken venstre side), så det er bare å hive seg med. Jo fler, jo bedre. Gleder meg til å treffe dere:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lenech! Hyggelig at du vil være med!! Gleder meg til i morgen:))

Altså, møt opp på Jonas B. Gundersen klokka 18.00 i morra 16. februar!

 

Da sees vi jenter!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...