lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #51 Skrevet 21. januar 2009 den senga kunne jeg jo bare glemme,når mannen gikk først og snorker helt forferdelig.... så da sitter jeg her da... uten murring,og lite kynnere...typisk typisk og atter typisk. blir jo galen av dette tullet. hehe....jaja,vet jo at hu kommer...men er blitt ekstremt utålmodig her..men er jo på riktig vei iallefall!!!! enn dere,fått sovet i natt?
Hakkamella Skrevet 21. januar 2009 #52 Skrevet 21. januar 2009 Hei dere! Sovet godt her i natt, faktisk. Bar vært på do en gang. Har svettet veldig mye til tross for at jeg lå nær vinduet som var åpent på gløtt. Ang å dette ut av samtaler.. ja, det gjør jeg og. Rart av og til. Og plutselig kan jeg komme med uttalelser som får min mann til å bryte ut i gapskratt- og jeg skjønner ingenting før han forklarer. I går kveld da han kom krypende oppi sengen sa jeg; 'du er en sånn sexy utgave av den mannlige arten'... så sa han at det var da en merkelig måte å formulere seg på...hehe.. I dag skal vi til jordmor. Håper å komme styrket og positiv ut derfra. Og så håper jeg humøret er bedre i dag enn i går. Da var det en ordentlig gioppdag. Ha en fin dag begge to!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #53 Skrevet 21. januar 2009 hei og god morgen sovnet ikke før i fire tiden. da var jeg så trett at jeg ga opp!!!! skal nå kjøre mnsten til sin farmor(hun ville ha han ltt,også før jeg skal føde) veldig greit for meg. bare jeg får sove. ellers så begynner jeg å bli veldig kvalm kjenner jeg,sikkert fordi jeg er så trett...bhlæææ det var ekkelt.hoster og brekker meg her...fysj i går hadde jeg en kjempeslitsom dag,de murringene var faktisk litt ubehagelige etterhvert,men men jeg får vel møte mange sånne dager framover. hakkamella,du må ha lykketil hos jordmor i dag!!!! om jeg ikke er datafreak i dag,er det bare fordi jeg er hos svigermor,og ikke på føden....selv om den ikke ligger langt unna...=) ha en fin dag da jenter.så snakkes vi
Hakkamella Skrevet 21. januar 2009 #54 Skrevet 21. januar 2009 Lurer på om kvalme er en sånn rett-før ting.. på lik linje med murringer og de andre greiene. Går også rundt og er småkvalm, gulper jerntabletter og vitaplex (grøss) blandet med omega3 (dobbeltgrøss). Jordmoren min er så skjønn! Kom i dag, og så sa hun 'jaja, du kom i dag likevel? Men vi får nå se om du kommer neste gang eller om jeg jubler over fødselsmelding med ditt navn på'. Vi snakket lenge, fortalte om disse som hele tiden demotiverer med å si at jeg må belage meg på minst 2 uker overtid+++. Hun sa at det er overhode ikke hold for å si noe slikt. Eneste er i så fall fødeMÅTEN som man kan ha likt med sin mor, ikke hvor lenge man går gravid. Jeg sa at jeg nå bare ønsker å isolere meg, for den eneste jeg føler meg komfortabel sammen med er min mann. Han forstår meg. Han deler min frustrasjon og spenning. Hun sa det var gjerne å anbefale at man isolerte seg for å få fred. I dag har jeg grååådig nedpress foran. Nesten så jeg holder på å deles på midten. Nakken/halsen er bedre for øyeblikket. Fikk pinex forte av legen, og farmasøyten sa at jeg kunne absolutt stole på MIN lege. Han vet hva han gjør. Ville ikke gitt meg medisiner som kan skade babyen vår. Nå skal jeg kose meg de neste dagene med hekletøy, levende lys, fred og ro... og satse på at humøret holder seg slik som i dag. God middag! I dag skal vi ha fiskepudding med (valgfritt)hvit saus og grønnsaker. Nam!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #55 Skrevet 21. januar 2009 hei da har jeg kommet hjem,sovet en drøy time. mannen henter minsten hos svigermor så jeg slapp det stresset. holdt viss på å bli kjørt på i dag..hehe er ikke greit. var en mann som kom løpende bort og sa det at han var millimeter på å treffe min bil fordi jeg ikke fulgte med...uff da. takket pent for info og beklaget på det sterkeste. glad jegikke fikk det med meg egentlig...for da hadde jeg blitt redd. har levd i en egen boble,med kynnere ca hvert 20 min. ikke vondt,bare slitsomt. kvalmen har gitt seg.. men føler jeg lever i en liten boble...og trur ikke det er så altor lenge igjen,selv om det er litt skummelt å si. hakkamella:må si det en gang til_det er nok ikke lenge igjen for deg nå.. du begynner jo å få skikkelige fødselsplager høres det ut som.. og kan jo si det at min mor gikk vel nesten 13 dager over og jeg fødde 11 dager før(riene startet 4 uker før,men ble stoppet) så det er ingen likhet på det her i gården iallefall. på meg ogmin mor. ikke min mor og min søster og meg heller.. hadde blitt kjempeglad om du rakk og si ifra om du er i gang!=) ikke stress altså..men det er jo så spennende dette og artig at vi snakker sånn vi tre enlitenstjerne åssen går det med deg? hopper i dusjen. snakkes jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå