Solisolden Skrevet 15. januar 2009 #26 Skrevet 15. januar 2009 Slenger meg på denne tråden jeg også! Hadde pos el test på mandag. Har så uregelmessige sykluser at jeg er nødt til å teste. pos el test kom på dag 17 etter ferdig mensen så jeg har brukt ganske mange el tester denne mnd.... Men men! nå er det bare den lange ventetiden frem til IKM...... Lykke til alle sammen!!
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #27 Skrevet 16. januar 2009 Jippi!! Etter sen vakt på jobb og styr med barn på legevakt og falsk krupp, så ble det fullt løp i går kveld Så føler jeg er fullverdig prøver denne pp nå som jeg vet vi har truffer el i hvertfall Hvordan går det med dere andre???
Ein T Skrevet 16. januar 2009 #28 Skrevet 16. januar 2009 får ta en EL test nå og da skulle hatt EL i går, men kom bare en sterk og en svak strek. ikke noe EL. så får håpe jeg har hatt EL eller at den kommer NU uuuutålmodig
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 16. januar 2009 #29 Skrevet 16. januar 2009 Jippi:)positiv eltest i dag og monitoren var på max=))nå er det bare å holde sengen hehe.er glad ikke mannen har prestasjonsangst da hadde jeg slitt...jeg må jo fortelle alt hehe:))han kom glad og fornøyd hjem fra jobb i dag hehe:)
Ein T Skrevet 16. januar 2009 #30 Skrevet 16. januar 2009 så bra kose dere masse lykke til VIL HA EL jeg og....
j77 Skrevet 16. januar 2009 #31 Skrevet 16. januar 2009 slenger meg på her. temper, og venter eggløsning iløpet av helgen/første del neste uke. har såå lang syklus. blir lenge å vente. men vi ligger i trening:-) spennende tid..
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 16. januar 2009 #32 Skrevet 16. januar 2009 El-tester for første gang denne måneden, og jammen glad for at jeg bestilte mange tester. Er nå på dag 20 og har ikke fått en eneste positiv test, i går var teststreken litt sterkere enn før, men svakere og smalere enn kontrollstreken. Lurer på om jeg har hatt el allikevel, for kjente stikkinger i høyre side dag 15, 16 og 17, og har murringene har blitt kraftigere fra dag 19. Eller innbiller jeg meg bare alt sammen? ;-) Nei, tror ikke vi avslutter prøvinga ennå, selv om søvnmangelen melder seg ...
Ein T Skrevet 16. januar 2009 #33 Skrevet 16. januar 2009 mine EL tester har heller ikke slått mer ut enn en svak strek to dager på rad. og da kjenntes d ut som jeg hadde EL også. så jeg går for følelsen denne gang. selv om jeg tenker negaivt. har aldri testet negativt på EL test før. men men, time will show.... håper jo på d beste. å plutselig så har jeg EL i morgen eller overmorgen, at den bare er sen... hvem vet??? hihi..
megogknotten Skrevet 17. januar 2009 #34 Skrevet 17. januar 2009 Jeg tok en ELtest for moroskyld nå i stad.. tror jammen i meg den slo ut positiv.. de er like sterke begge strekene.. Er så øm og litt sånn mensmurringer, så tenkte jeg skulle ta en bare for å se.. har liksom aldri testet ordentlig etter EL før.
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 18. januar 2009 #35 Skrevet 18. januar 2009 Nå er den store symptomjakten i gang ... ... fortsettelse følger ...
Snuppisa Skrevet 20. januar 2009 #36 Skrevet 20. januar 2009 I dag er det en uke siden jeg hadde EL. Kjenner ingen symptomer (tror jeg), selv om jeg så gjerne vil. Forrige syklus (min første skikkelige mens etter MA) hadde jeg alle mulige symptomer, og følte meg ganske sikker på at jeg var gravid. Denne gang har jeg ingen av disse symptomene. Har ikke lyst til å la meg lure av symptomer, så denne gangen er jeg ganske mye mer kritisk i tolkningene mine:-) Hvordan er det med dere andre IKM uke 5 jenter?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. januar 2009 #37 Skrevet 20. januar 2009 Heilu:) Har ikke hatt noen symptomer. Har ikke kjent så veldig etter de denne mnd heller. Sist mnd hadde jeg jo ALLE graviditetssymptomer som finnes. Jeg la tilogmed på meg 4kilo...det kan jo hatt noe med julen å gjøre, kanskje...hehe:) Denne mnd. skal jeg begynne i ny jobb og det er masse annet å tenke på. Men har merket en litt mensen murringer etter EL. Unormalt for meg å ha det så tidlig i forhold til mensen. Men tenkte jeg skulle teste meg til lørdagen. Da er det 10 dager siden EL og har lest at da kan HCG, slå ut på graviditetstest. Blir spennende dette ja:)
blablablu Skrevet 20. januar 2009 #38 Skrevet 20. januar 2009 her i denne tråden passer jeg inn..har IKM den 31 januar.. hadde el nå i helgen mest sansynlig..hadde hvertfall el slim fredag kveld til søndag formiddag..så da spørs det bare om vi har truffet på 1 forsøk:) hadde vært utrolig kjekt..men tør ikke håpe for mye... Men symptomene er begynt å melde seg allerede..har "såre/ømme" brystvorter..og merkelig utflod..hvit tykk uten klumper nå etter el...har lest at dette er en av forandringene som kan skje tidlig i graviditeten.. men jeg er sikkert bare overivrig og så innstilt på at jeg vil bli gravid at det er falske symptomer..det er vel ikke normalt å få symptomer under en uke etter el vel??? sikkert bare kroppen min som spiller meg et puss..tør ikke håpe for mye...men vil veldig gjerne at det skal klaffe fort:) men det vil vi vel alle sammen... hvor lenge har dere prøvd damer???
Nellybelly Skrevet 22. januar 2009 #39 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har IKM 23. januar, kanskje før. Hadde el 14. januar. For første gang på alle årene vi har prøvd har jeg tempet og laget skjema på fertilityfriend.com, og det er nokså spennende. Men ser at man kan bli litt opphengt i det, og også litt for optimistisk. Vi har prøvd i 3.5 år, (sa for 2.5 år siden) så vi er nok mer slitere enn prøvere kanskje. Men vi prøver og prøver, så jeg holder meg her inne jeg! Symptomer kan nok komme nokså tidlig etter el, og noen kan sikkert komme bare 1 uke etter. Jeg har ømme bryster, og det får jeg rett etter el, og det varer til dagen før IKM... Ellers har jeg nok ingen andre tegn enn vanlig pms, som murringer, oppblåst, litt ekstra ettermiddagstrøtt o.l. Curly1985, ønsker deg lykke til, kanskje dere er så heldig å får full klaff på 1. forsøk!! Håper det!! Det blir spennende tider i vente nå, og jeg for min del følger nøye med temperaturen, og håper jeg ikke får et fall i den rundt IKM... Lykke til damer!!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 22. januar 2009 #40 Skrevet 22. januar 2009 Nå har jeg klemt så på puppene mine at de faktisk har blitt ømme....ler. Er det mulig? Må ta meg sammen, men jeg ønsker det skal klaffe noe så inderlig!!!!!! Skulle egentlig født om tre fire uker hvis det ikke hadde gått galt nå sist:-( Men, dette må være mnd da det klaffer igjen! Håpe håpe. Lykke til alle sammen!! Snart vår uke nå:-)
blablablu Skrevet 23. januar 2009 #41 Skrevet 23. januar 2009 ja, det er mulig miss sunshine.. tror vi kniper oss ømme alle sammen...min samboer bare ler av meg..hehe.. brystene mine er ikke så øm lenger, så tenker at det sikkert var sånn etter EL ømme de var:) jeg hadde hatt termin 8 januar, om det hadde gått bra sist..og fikk atpåtil en liten nevø rett før nyttår..vet hvordan du har det Miss sunshine...men håper at det hjelper på fruktbarheten å "kose og knipe" på han:) hehe Kjenner det kribler i eggstokkene;) takker for gode ønsker til deg OVER miss sunshine:) (husker ikke nicket) hehe..håper det klaffer for deg og mange andre også:)Hadde vært utrolig gøy...og det blir kjempe spennende fremover..Selv om de ømme brystene ikke er der lenger så klamrer jeg meg til håpet:) 8 dager til testing nå
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. januar 2009 #42 Skrevet 23. januar 2009 Hei på dere, jeg trodde jeg skulle bli en ikm'er i uke 6, men jeg har hatt el på dag 12 denne mnd, jeg er veldig frustrert og nå redd for at jeg har for korte og rare sykluser. Har skrevet masse om det i en annen tråd "Kjære tempere..." om dere vil lese. Noen andre her som temper ? Ikm 31 jan forresten
Olina Skrevet 23. januar 2009 #43 Skrevet 23. januar 2009 Hei damer! Henger meg med på skravletråden deres. Vi går en spennende uke i møte ! Jeg er veldig fersk prøver. Har kun hatt én mens siden jeg slutta med p-ring. Hadde ca 28 dagers syklus før, så og det er tilfelle nå også har jeg IKM 30. januar . Klaffet på første forsøk sist gang, så jeg HÅPER nå også! Har hatt masse trykk og murringer nederst i magen i dag. Nesten litt vondt! Flere som kjenner noe lignende? Bittelitt vondt i brystvortene også, hvis jeg legger godviljen til
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 23. januar 2009 #44 Skrevet 23. januar 2009 Ja, olava, kjenner meg igjen. Murringene har tatt seg opp i dag, de har vart hele dagen, har bare murret om kvelden før i uka. Har også kjent litt stikking i brystene, men kanskje bare noe jeg tror ...
megogknotten Skrevet 23. januar 2009 #45 Skrevet 23. januar 2009 jeg har hatt über vonde brystvorter siden rett etter EL, men ingen andre symptomer :( .. det er vel ikke noen symptom på graviditet å ha såre brystvorter når jeg har hatt det helt siden et par dager etter EL.. ( i alle fall antatt EL, kunne kjennes sånn ut, fikk bare en pos. test, så er ikke helt 100% sikker) .. kjenner jeg er pessimistisk denne pp
Nellybelly Skrevet 23. januar 2009 #46 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har 28-31 dagers syklus, og har ikm i uke 5, ondsag. Jeg hadde el 14. januar, og siden jeg var så kvalm i går, og tempen steg 0,2 grader fra i går til i dag, så testet jeg i dag tidlig. På dag 23... Ja, veldig tidlig... Men jaggu ble det svaaakt positivt, både på billigstrimmel og qr fra apoteket. (samme urinprøve) Det var ikke skyggestrek, men svak blå strek. Men jeg er fortsatt skeptisk... Er så redd det er kjemisk graviditet... Det er jo så tidlig!!!?? Jeg skal på fest i morgen, så skal teste med digital i morgen tidlig. Der står det jo "svart på hvitt" GRAVID / IKKE GRAVID... Så får jeg ta det derfra... Tør ikke juble ennå... men et forsiktig håp er der!! Symptomer er kvalmebølger, og ømme bryster, men pleier ha det som pms også... Stikker litt nederst i magen, og er litt sår "oppider"... Noen andre som har testet tidlig?? Hvordan går det med dere??
Lois Lane Skrevet 23. januar 2009 #47 Skrevet 23. januar 2009 Tror jeg hører til her i uke 5- tråden Vet ikke helt når jeg har IKM, men tror det må være i slutten av uke 5. Hadde positiv EL-test 12 og 13 januar. Tatt Wild Yam fra dag 1 til dag 14. Har ingen symptomer på graviditet Ja, det var litt om meg
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 24. januar 2009 #48 Skrevet 24. januar 2009 Oi...så spennende da Nelly...Tror du ganske sikkert er gravid da ja...Har lest utrolig mange ganger her inne at kvinner tester positivt ca en uke før IKM. Har også lest på nettet at HCG kan vises på graviditetstest 10 dager etter EL. iiiiiiikkk...heldigrisen Nellybelly...Tror jeg kanskje hadde EL 13 jeg.Skal kjøpe en CB etter jobben i dag jeg. Er så spent. Føler meg ikke gravid, men vi har jo hatt sex uten prevansjon, slik at det er faktisk mulig...hehehe...
Nellybelly Skrevet 24. januar 2009 #49 Skrevet 24. januar 2009 Nordavind fra sør; jeg håper det klaffer for dere!! Man kan jo være gravid selv om man ikke føler det slik! Som regel føler man seg gravid men er ikke det... ;o) Jeg testet igjen i dag tidlig, med to forskjellige typer tester. En blendahvit billigstrimmel, og en "ikke gravid" digital test. Så det var nok en kjemisk graviditet jeg opplevde. Skal aldri teste så tidlig igjen iallefall. Men jeg var så kvalm, og følte det skikkelig på meg. Nå er jeg ikke så kvalm lengre, psykisk? Tja... kanskje. JEg har fortsatt ømme pupper, og det murrer i magen. Så nå kommer nok TR som vanlig til uka. Forferdelig trist, man blir jo så utrolig glad for den blå streken Jeg føler meg ikke gravid lenger nå, men jeg tenker at da har egget vært befruktet, men at det ikke festet seg ordentlig. Og jeg tenker at det er kanskje DER feilen med meg ligger, at eggene ikke fester seg. Jeg krysser fingrene for alle dere andre!! LYKKE TIL!!!
Lillevenn33 Skrevet 25. januar 2009 #50 Skrevet 25. januar 2009 Jeg hører også til her, med IKM på siste dagen i uken, søndag! Jeg er alltid sist i uken, vet ikke hvorfor. Nelly, det var trist. Jeg opplevde det samme en gang, fikk positiv test på dag 10 og fikk mens som vanlig, med negativ test. Var også kvalm og alt. Det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre, opptil 50% av alle befruktede egg går til grunne allerede før IKM. Men, ja, farlig å teste for tidlig! Jeg er selv veldig redd denne uken, da dette er min første pp etter en spontanabort. Bør egentlig ikke tenke på det og bør egentlig ikke være på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå