Gjest Nordavind fra sør Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Nå er jeg akkurat ferdig med TR. Hadde så håpet å bli gravid forrige mnd. hvor jeg ville hatt termin 09.09.2009. Vurderte å vente et år å prøve på termindato 10.10.2010. hehehe...neida... Så er det på han igjen. Fikk telefon av min beste venninde i kveld som også prøver på å bli gravid. Hun har prøvd i 6mnd og endelig hadde det klaffet for henne. Hadde vært koselig å gått gravid sammen da:) men det vil tiden vise. Sender mange lykkeønskninger til dere alle.
Skogshuldra Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ja, da var det på han igjen... Hadde virkelig håpet at ting skulle klaffe innen et halvt år, men den gang ei så da er det bare inn i 9pp. Så får vi håpe at dette er vår mnd.. Lykke til til alle sammen!! Januar er jo en rolig inne mnd med mange muligheter for senge kos!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Da er jeg tilbake igjen også:-) Etter en mnd pause. Måtte ha det, ble så opphengt i å være forsiktig med alt, sex da og da og da. Men nå er jeg klar til dyst igjen. 5. pp nå, håpe håpe:-) Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Dytter litt jeg... Hadde også hatt termin 090909, hadde alt gått etter planen...grrr... Men blir lenge å vente til 101010..hihi.. Nei, sånne ting er bagateller vel, får heller være lykkelige over å bli gravide :) Er skikkelig klar for el-uka!!! Utrooolig kjeeedelig periode mellom mens og el...dååån.. Skjer jo absolutt ingen ting!!!
Ein T Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Kan ikke disse dagene gå LITT fortere....bare LITT hihi... Ja er skikkelig gørr å vente... blæ....
makkapakka med spire Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Hei er nå inne i 4pp og håper inderlig at dette er mnd det kommer til å klaffe. Er ikke helt sikker på når jeg har el, men ikm er 27jan. så den er nok rett rundt hjørnet. Har mannen hjemme helt til slutten av mnd, (siste 2pp har han vært offshore i el perioden) Lykke til till dere alle.. Dette er mnd vår:O)
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Lykke til i "den fruktbare perioden", jenter, her gjelder det å tenne stearinlysene, ta fram massasjeoljene og friste mannen til sengs - sove får vi gjøre seinere ...
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Hei,hei jenter. Melder meg inn her jeg...igjen.Denne mnd ble jeg skikkelig skuffet.Dobbel pergo og ovitrelle sprøyte,men nix ikke denne gang heller... Nå er jeg oppe og går igjen hehe.denne mnd skal det klaffe!!!bruker noen urter denne gangen og mannen har fått sink hehe. lykke til alle sammen:)) klem
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 dytter denne opp litt;)
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Urter og sink, wild yam og alt annet som kan hjelpe på blir det her i huset neste måned, hvis det ikke klaffer denne måneden, selvfølgelig ... Får håpe det naturlige hjelper mer enn piller og sprøyter, mannaen!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Rugesjuk: Ja det får jeg håpe også:)tar dong quai frem til el og wild yam fra el til ikm.blir spennende å se om dette har noen effekt:)har alltid blitt lett gravid(vi har 3 barn),men ikke denne gangen når vi vil ha en attpåklatt:)) neste uke er det hekkesesong så da er det bare å stå på hehe når har du ikm?lykke til:)
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Da skal jeg skrive dong quai og wild yam bak øret til neste prøveperiode. :-) Jeg har ikm ca 27/1 - har 30-32 dagers syklus, så venter el nå i helgen, kanskje. Bruker el-tester denne måneden, men veit ikke hvor lurt det er, kanskje jeg ikke finner el og blir superstressa. Lykke til til deg også, hold oss oppdatert om urtene virker!
Milla_ma Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 Pos. el-test i går og i dag..Da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste! Vi er i 5. pp og jeg lurer på hvor lang tid det kommer til å ta... Masse lykke til!
makkapakka med spire Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 Har hatt el slim i to dager og har kost oss mye i helga. Idag har jeg veldig vondt i siden (kjennes ut som hold) kan det være el jeg kjenner? har alltid trodd at el smerter kjennes ut som mens murringer. Det er det jeg har pleid å hatt. Jeg temper ikke, men rekner med det er el jeg har hatt iom at jeg har hatt slim. Hvordan kjenner dere el?
Ein T Skrevet 11. januar 2009 #15 Skrevet 11. januar 2009 Nå er jeg skikkelig klar for EL testing denne uken håper d blir full klaff. fikk min "kansje" siste fest i går, dette året :) litt skallebank i dag kan du si... hehe... Men nå tenker jeg ikke på d. nå skal EL komme å d ska bli spennende etterpå
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 11. januar 2009 #16 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er også klar nå! Hadde også min "kansje" siste fest på en stund i går, ingen skallebank og klar for innsats fra i dag. Jeg har ikm torsdag i uke fem, dvs eggløsning i midten av uka. Men jeg mistenker at jeg har tidlig el, får el slim med en gang jeg er ferdig med mensuka. Så her har vi helgardert og startet i helga med prøvingen:-) Tror at el er i starten av uka. Det blir spennende igjen nå:-)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 11. januar 2009 #17 Skrevet 11. januar 2009 Nærmer seg vel kanskje EL tider på meg nå. en har så lite lyst til å hoppe i malmen for kos nå Begynner å bli syk og er supertrøtt. Føler på en måte feil å ha sex kun for å lage barn, selv om man egentlig ikke vil. Huff...hehehe...Ja,ja...får se om formen bedrer seg i morgen. På terminkalkulateren her på BIM, sto det at jeg har EL ca 14.Slik at jeg har jo litt tid på meg enda...
Gutteprinsen Skrevet 12. januar 2009 #18 Skrevet 12. januar 2009 Trur ikke det blir klaff denne gangen. Har ikke vært i form , men vi hadde sex i går. Men det var nok for seint. Skal ha ikm den 26/1
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 12. januar 2009 #19 Skrevet 12. januar 2009 Melder meg her jeg også! Hadde jo mensen i 19 dager forrige mnd, så kanskje ikke rart at det ikke ble klaff da, men håååper virkelig det går nå altså ( nå var mensen ganske så normal), ellers blir det pause i prøvinga frem til mai/juni , vil virkelig unngå å fa barn i samme mnd som forhåpentligvis blivende storesøster, hun er født 8. nov, og i følge babyverden vil jeg få termin akkurat den dagen om det ville klaffet neste mnd- så da blir det på med gummi neste mnd Men det skal jo gå for alle sammen denne mnd skal det ikke ????
Skogshuldra Skrevet 12. januar 2009 #20 Skrevet 12. januar 2009 Oppdatering fra meg... Antatt el i går så da var det en tur i halmen i tilegg til jevnlig uka som var. Planer om å ta en runde i dag og bare for å være sikker på at el ble truffet og så er det bare å vente..... igjen.... Funker det ikke denne gangen blir jeg skikkelig deppa... Hvet det er mange som har holdt på lenger enn meg, men syntes det kan bli min tur nå!! (9 pp.) Begynner å bli lei av alle disse negative gr. testene... Men foreløpig er det ikke annet å gjøre enn å vente til forhåpentligvis possitiv test rundt ikm... håpe, håpe igjen.....
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 14. januar 2009 #21 Skrevet 14. januar 2009 Tror kanskje jeg hadde EL i går jeg altså. Var så mye rart som skjedde nede i "der" i går... Følte meg oppblåst og uggen. Var så uggen at jeg ikke orket noe sengekos. Men har hørt at disse cellene til mannen lever ganske lenge etter avfyring. Har lest at de kan leve opp til 5 dager. Slik at jeg får håpe det var noe inne i der fra før av, isåfall:) Ellers viser kalkulatoren at jeg skal ha EL i dag. I dag kjenner jeg ingenting og er i fin fin form;) Får se om gubben er klar for litt hænkey pænkey i kveld...hehehe...
Ein T Skrevet 14. januar 2009 #22 Skrevet 14. januar 2009 jeg skal ha EL i morgen etter planen. men skulle ikke EL testen slått ut i dag da? siden den skal slå ut 12-36timer før EL??
Skogshuldra Skrevet 14. januar 2009 #23 Skrevet 14. januar 2009 I følge el kalkulatoren hadde jeg el på søndag... så da er vi over på den eveindelige ventinga... Begynner å bli skikkelig lei disse periodene.. Blir skikkelig deppa.... Ja, ja... er vel ikke så mye mer å gjøre nå enn å vente... Og skjer det ikke noe denne mnd heller så blir det sæd prøve på gubben ... Han har godtatt å gjøre det, så det er bare å få pushet ham til å bestille time.. Men litt redd også... hva om man får vite at han er steril... da hvet jeg ikke hva jeg gjør... Kunne bare spiren sittet... (9pp.)
Skogshuldra Skrevet 15. januar 2009 #24 Skrevet 15. januar 2009 Ha, ha... regnet over syklusen min en gang til og fant ut at jeg har ikke ikm 31 jan, men 24.... Nå ble det plutselig ikke så lenge å vente alikavel... Så da får jeg heller hoppe over på IKM uke 4
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #25 Skrevet 15. januar 2009 Her er el på vei i hvertfall I følge kalkulatoren skal jeg ha det i dag, og ser ut som det stemmer... Har hatt litt el-smerter siste par dagene, sterkere i dag. Hadde sex tirsdag og forhåpentligvis i kveld... Har en mann som får prestasjonsangst når han vet det MÅ gå, så får håpe vi får det til i kveld...deprimerende! Men lever i håpet :) Er liksom ikke nok at man må få det til å klaffe "oppi der", må gjennom en prøvelse før det i det hele tatt KAN skje *Mannfolk er rare*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå