Gå til innhold

Flere i Oslo som vil treffes?


Babyenmin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var ikke med sist, men må jo si at jeg synes vi skal prøve å finne en dato hvor dere tre som faktisk stilte opp sist alle kan. Var jo dere som tok initaitv til å treffes i uke 5.

 

Kan du andre dager i uke 5, da babyen min? Helst tirsdag eller onsdag så kan jeg og. Hihi.

 

Tenkte også at vi evt kunne lage en ny tråd slik at ingen tror at vi bare koseprater om forrige treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, det er hyggelig om Babyenmin kan også. Wonder var der også forrige gang. Jeg kan både tirsdag og onsdag i uke 5.

 

Hvis vi lager ny tråd må den som starter denne huske å legge inn i denne tråden hva den heter osv.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wonder og Babyenmin, kan ikke dere si om det passer for dere tirsdag eller onsdag i uke 5 og så lager vi ny tråd når vi har spikra datoen? :)

 

Beklager om jeg bare "tar over", men er jo ikke så lenge til og er jo så hyggelig initativ dere har tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har svart den som sente mail hvilken dag jeg kunne,hihi men husker ikke det nå...Tror det var tirsdag da,.. er det mulig ikke huske en dritt daaaaaaaaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja var tirsdag du svarte :) Tidlig ammetåke? Leste faktisk et sted at ammetåken ofte kommer i svangerskapet og at den tilogmed er sterkere da. Har visst ikke så mye med selve ammingen å gjøre. Men jeg husker selvsagt ikke hvor jeg leste det... ;)

 

Lager ny tråd nå og legger inn på BIM-treff.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urgh. Håper ikke det skjer med meg. Termin 12. juli og skal være forlover 20. juni!! Risky, I know... Men brura er klar over at jeg plutselig kan være utilgjengelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...