Gå til innhold

Flere i Oslo som vil treffes?


Babyenmin

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Flere i Oslo som vil treffes, tenkte at nå som julen er over og stresset har lagt seg, kunne det vært koselig å møtt andre med voksende mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi må jo få til BIM treff! :D Fint å ha noen som er i samme situasjon å diskutere, prate og treffe og dele erfaringer med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg har akkurat lagt inn i profilen min at jeg gjærne vil bli kjente med noen i oslo som er i samme situasjon som meg så et bim-treff er jeg absolutt med på. Jobber 100% jeg oså på dagtid så ettermiddag er fint for meg.

Jeg bare foreslår en dato i nest uke jeg så kan vi jo se om det passer for dere andre. Hva med mandag 12 januar kl 17:00?

Jeg er åpen for adre forslag også selvfølgelig.

 

Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra initativ. Har drevet og tittet på BIM-treff jeg, men så fikk jeg et tips om denne sida her med alle juli-mødrene. Gøy!

 

Hvor er det snakk om å treffes? Bittelitt skummelt merker jeg for jeg kjenner jo ingen av dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er bra :) Slutter 16 så det rekker jeg bra. Men hvor? Kjenner forresten ingen jeg heller, men da blir vi kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingen fra før, er vel kanskje derfor jeg vil bli kjent med noen;) Jeg tenker også på det året jeg skal være hjemme, alle andre jeg kjenner er jo på jobb på dagtid, da kan det fort bli lange dager om en ikke kjenner andre i samme situasjon. For min del, liker jeg å finne på ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig med deg, Babyenmin :) Har hverken gravide venninner eller venninner med barn i Oslo, så det hadde vært kjempekoselig og truffet andre i lik situasjon. :) Så kan vi være aktive i mammapermisjonen og.

 

Klem til dere julijenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen:)

Så gøy at så mange kan da. Hva med å treffes i sentrum som er lettest tilgjengelig for alle. Jeg er ikke så kjent på cafeene i selve entrum så her er det bare å komme med forslag. Så kan vi bestille bord slik at vi er sikker på å få plass.

 

Gleder meg til å møte andre i samme situasjon. Hvis jeg ikke har telt helt feil er vi 7 til nå.

 

Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber noen dager dag og kveld. Utgangspunktet man, tirs og ons fom neste uke. jobber da til 1830 i Asker. Jobber som trener der. Men jeg håper at vi kan ha det på en av de andre dagene innimellom for jeg kjenner heller ingen her i Oslo som skal ha samtidig som meg. Så jeg vil gjerne bli kjent med noen, :) Jeg kommer opprinnelig fra Trøndelag, men er for tiden bosatt her i Oslo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutter hverdag kl 16 jeg, så for meg går det bra. Sentrum er bra :) Si i fra dag og sted når vi er enige da :) Gleder meg til å se dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi torsdag i neste uke kl 17.30???? Jeg vet ikke hvor vi kan treffes, bør være en plass vi kan sitte samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det til? Jeg kan den 12 men ikke 15 da jobber jeg aftenvakt skriv tydelig hva det blir jeg har kjempe lyst=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ser ut som det er vanskelig å finne en dag som passer for alle. Jeg kan heller ikke på torsdag, men vis det passer best for dere andre så går det fint. Vi må jo uansett ha flere BIM-treff fremover. Kanskje vi etterhvert får til et i måneden eller noe.

 

Mandag, tirsdag og onsdag passer for meg etter kl 16:00.

 

Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Litt sen i avtrekkeren, men jeg er også med, hvis det blir torsdag (kan ikke mandag). Mht. sted: Hva synes dere om Onkel Donald i Universitetsgata? Der er det lett å finne bord som passer, uansett hvor mange vi blir (får ta en opptelling når tidspunkt er bestemt). Det er også sentralt og har det meste på menyen.

 

En eller annen bør da legge igjen beskjed i baren om hvor Juliklubben sitter, slik at alle finner hverandre.

 

Jeg foreslår at Babyenmin tar en opptelling av hvem som kan når, og tar en sjefsavgjørelse på tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg å være med, men vi får valper i løpet av neste uke, så da må jeg nesten stå over.

Men blir gjerne med neste gang! :o) Jeg jobber også 100% en jobber aldri lenger enn 15.30 ;o)

 

Hvor i Oslo bor folket?

Vi hører til Nordre Aker bydel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. skjønner det er vanskelig å passe for alle.. jeg er med uansett mandag eller torsdag. så regn meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...