Gå til innhold

Flere i Oslo som vil treffes?


Babyenmin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi sier førstkommende mandag kl 17 på Onkel Donald. Gi beskjed den som er med:) Blir flere sjanser, håper vi får det til flere ganger utover, er jo lenge til juli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dette er bra!!! kan ikke bli med denne gangen, for en på jobben jobber på onkel donald på kvelden, og de vet ikke noe ennå. det var dumt, men gleder meg til neste treff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei alle julimammer!!

Jeg så denne tråden først nå, men har veldig lyst til å slenge meg med på treff. Forsto jeg det rett at det blir mandag 12 kl 17.00 på Onkel Donald? Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juliblomt! Så hyggelig at vi e fleir fra midt-nor! :D

Dere får ha det gøy på første møtet så håper jeg å kan være med på neste. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, jeg så ikke dette innlegget før nå..:( Imorgen kan jeg ikke, men vil gjerne være med på treff senere!! Får følge litt mer med, hihi..

Kos dere imorgen da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Vært bortreist i helga jeg og regnet nå med at det ble torsdag. Litt usikker på om jeg får det til i dag.

 

Er det bestilt bord og alt slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg var der, men fant dere ikke. Onkel Donald kl 17? Hadde dere bestilt bord? Tenkte jeg skulle gå rundt å spørr alle som var der, men gjorde det ikke. Blir med neste gang!!! =) wwwwwwwwwwwwwwwww

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var så klar for å møte dere, men så kom spysyka!! Kan ikke skjønne det! Er i uke 15 og formen har vært topp fra uke 12 til nå, men nå så så kaster jeg opp hele tiden. Ikke sovet ett min i natt.. Til og med vann kommer opp... Huff! Så lei meg for at jeg ikke var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble som sagt for kort varsel for meg. Trodde det var på torsdag... Men jeg er med neste gang!! Kanskje vi da også bør poste treffet på BIM-treff-sida? Ikke alle som vet om juli-klubben vet jeg og mange som kun sjekker 2. trimester og BIM-treff.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Ja det var hyggelig i går, men vi vil veldig gjærne ha med flere. Vi snakket om å sette av en dato om 14 dager (uke 5) slik at folk kan sette av dagen allerede denne uken. Jeg kan alle dager utenom fredag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres supert ut. Jeg kan alle dager etter kl 16. Jeg har veldig lyst til å møtes og syns det høres lurt ut å bestemme en dag allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan mandag, tirsdag og onsdag i uke 5.

 

Funket Donald som sted? Jeg kan godt legge ut treffet på BIM-treff-sida om det blir aktuelt.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne treffes i uke 5:) Hadde så lyst til å treffes på mandag, så det var lurt med snarlig treff igjen;)

Ikke så dumt å legge ut på BiM treff nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Onkel Donald var er bra sted å treffes. Jeg foreslår mandag 26 januar kl 17 igjen. Fikk inntrykk av at det ikke var dagen som var vanskelig for mange av de som ikke kunne, men mer at det var kort tid. Så ser vi hvor mange som kan være med på det. Hvis vi legger ut på bim-treff siden så kan folk melde seg på der.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...