Gå til innhold

Oppdatering, gøril og jesper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Best for dere, jenter: Hvem var de første søtnosene jeg så når jeg ankom kirken i mitt eget bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste sånn fort igjennom tråden.

Synes ikke man kan forlange å få oppdateringer her inne.

Til Gøril, har fått med meg litt av historien din. Og vil ønske deg lykke til med svangerskapet og håper du får et friskt barn. Og 75% sjanse er jo gode ods det :D

Så synes jeg du virker som en god og omsorgfull mor til jesper. Godt å høre han får mye kjærlighet fra dere :) Men må være utrolig tøft å ha et sykt barn med en dødelig diagnose. Beundrer deg rett og slett :)

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten Gøril!!

Sitter her og tårene triller etter å ha lest det du har skrevet. Syns så ufattelig synd på lille Jesper, men som du sier han savner ikke noe i sin verden-for han vet ikke om en annen verden. Han er en nydelig gutt, og det flott smilet hans overgår alle andre smil!

Syns dere har tatt et klokt valg med å ville bli foreldre på ny. Dere har gode odds, og jeg håper alt går deres vei!

Masse lykke til ;)

Skrevet

Kjære Gøril og Jesper, deres historie har virkelig rørt meg, og jeg beundrer deg sånn. Du er så sterk, og reflektert, og jeg sender dere varme godt tanker innimellom.

Jeg håper ikke du lar enkeltes tåpelige meninger nå inn til deg - sjeldent har jeg blitt mer provosert over å lese innlegg på dib. Som du sier, de har ikke tråkket i dine sko! De har ikke reflektert over de samme tingene som du har. Det at du er gravid igjen gleder meg stort, og jeg håper, tror og ber om at dere får et friskt barn denne gangen, et lite søsken til Jesper.

Jeg vet ikke om det er riktig av meg å skrive dette, men helt siden jeg leste om historien deres i bladet i sommer, har jeg tenkt at hvis jeg får en sønn til, så skal han hete Jesper. Etter å ha lest deres historie står det for meg som et av de vakreste navnene som finnes.

Skrevet

Vil bare ønske deg/dere til lykke med ny baby jeg Gøril!

Håper 2009 kan bli et godt år for dere alle fire -det fortjener dere virkelig!

Skrevet

Kjære Gøril.

Jeg har sett etter deg, tenkt på dere og spurt etter deg, og hva er det jeg nå ser...Ble SÅ glad over å høre at Jesper skal bli storebror, men samtidig SÅ lei meg over den skammelige oppførselen til enkelte her inne, så nå rant noen tårer her av de ulike grunnene..

Men; jeg velger å fokusere på det positive her og GRATULERER deg så masse med den voksende magen :-D

Så fantastisk!! En liten herremann eller ei lita frøken er så heldig å få dere som foreldre og Jesper som storebror :-D

Det varmer meg, Gøril.

Jeg er så glad på deres vegne!!

Jeg har aldri møtt deg, jeg kjenner deg ikke, men dere har berørt mitt liv. Håper du vil motta en varm oppmuntringsklem fra meg.

Skrevet

Du og jeg og vi to.

Så utrolig rørende at du synes navnet Jesper er så fint, særlig når jeg leser hvorfor du synes det. Det varmet veldig. Og jeg er jo enig med deg, det er et vakkert navn. Det vakreste.

Skrevet

♥Celines mamma♥

Takk for hyggelige ord :-)

Ja, han har verdens vakreste smil, det er jeg sikker på.

Skrevet

Alba34

Selvfølgelig tar jeg mot en klem fra deg.

Husker deg så godt da jeg vanket på bim. Vi har jo gutter som er ganske jevngamle, men din hadde det litt travelt husker jeg.

Håper alt går bra med gutten din :-)

Ja, Jesper skal bli storebror til ei lita frøken, og vi gleder oss veldig.

Vi prøver også å tenke positivt, frykter det verste, håper det beste.

Takk for gode ord Alba, du har alltid hatt så fine ord å komme med, så deg vil jeg alltid huske :-)

Skrevet

Takk for koselig svar Gøril;) Det er virkelig det vakreste, og det er verdens vakreste lille gutt som bærer det.

Skrevet

Kjære Gøril!

Gratulerer så mye med svangerskapet, jeg tenker ofte på dere! veldig veldig moro å høre at dere er gravide igjen :)

du er en utrolig tøff og flott dame, og uansett hva livet bringer deg; ALT HELL OG LYKKE TIL DEG!

nå fortjener du medgang. stor klem

Skrevet

Tusen takk for veldig pene ord, Gøril.

Det varmer.

Jeg tror vi hadde endel av de samme bekymringene under svangerskapet. Bl.a. med å kjenne nok spark. Jeg husker ihvertfall vi stilte like spørsmål rundt det :o) Vi hadde begge svært etterlengtede barn i magen også ;o) Dessuten husker jeg du var en av de som spurte etter meg da jeg plutselig forsvant fra bim og måtte på sykehuset. Lillegutt hadde hastverk, ja, og fødselen satte seg selv i gang 7 uker før termin. Alt bra med han nå :o)

Jeg skal sende alt jeg har av positiv tankeoverføring til deg, mannen din, Jesper og lille i magen. Dere har dagen sammen, dere har fremtiden i vente og dere har en kjærlighet sammen som til og med kan flytte fjell!

Stå på, kjære deg.

Skrevet

Hei, Gøril :)

Gratulerer hjerteligst med svangerskapet:) Er kjempeglad på deres vegne!

Sender deg mange gode tanker og varme klemmer :)

Skrevet

Hei Gøril.

Syns du er en utrolig sterk og tøff dame .Har lest historien din her inne og i henne.

Syns det var kjempe hyggelig å høre at Jesper skal bli storebror :)

Vil ønske deg og din fam et riktig godt nytt år og håper og tror at dere får mange flotte stunder sammen med Jesper og den nye babyen.

Mange varme tanker og klemmer fra

Skrevet

Hei Gøril!

Jeg har ikke fulgt så veldig mye med, men av det lille jeg har lest, så virker du som ei utrolig tøff dame!

Og bildene av Jesper. Han er jo bare utrolig skjønn og nydelig! :o)

Lykke til!

Ønsker dere alt godt!

Skrevet

Gratulerer med graviditeten.. :)

Syns du virker som en sterk jente, som og gidder og oppdatere når anonyme her skriker etter det.. :)

Skrevet

hei gøril.

synes du har en utrulig stærk historie.

å at det er stort av deg å dele den med oss.

leste historien din i henne å ble utrolig grepet av den.

glad for å høre at du idag skal ha en liten jente:)

ønsker dere masse lykke til:)

mange klemmer fra

Skrevet

Hei Gøril,

Først og fremst; gratulerer så fantastisk mye med spire i magen:)! Så hyggelige nyheter! Vi var gravide sammen på BIM når du gikk med Jesper. Jeg har en datter på samme alder. Tror faktisk vi hadde en liten diskusjon ang å spise salami i svangerskapet tilogmed;)

Jeg har fulgt med på historien din fra begynnelsen av, det jeg har lært så veldig av deg er hvor utrolig viktig mors følelse av. Aldri undervurder den! Har artikkelen din fra Henne som var så utrolig flott, ser du har ett av bildene på profilen din. Jesper er så vakker, DET smilet! Jeg beundrer deg og mannen din virkelig.

Jeg fortsetter å følge med historien deres, håper du føler deg i form og at dere får god oppfølging i svangerskapet:)

Klem fra meg

Skrevet

Hei Gøril, nå ble jeg glad. Kjempe koslig å høre at du er gravid igjen. GRATULERER. :) Har fulgt med på innleggene dine lenge. Inntrykket jeg sitter igjen med er at du er en fantastisk god mamma.Ingen tvil om det. Jesper er heldig som har deg og det er babyen også. Håper du får et godt svangerskap :) Ingen fortjener det mer enn deg, synes jeg.

Skrevet

Hei kjære Gøril! Gratulerer såå mye med graviditeten! Så flott og spennende at Jesper skal få bli storebror. :) Har fulgt med deg siden Bim-tiden og det var utrolig hyggelig å høre så gode nyheter fra dere, selv om hverdagen deres nok er like tung.

Håper 2009 bli det beste året deres!

Mange klemmer! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...