Gå til innhold

Oppdatering, gøril og jesper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva som skjer der i gården?

Jeg har lest så mange forskjellige ting her på sidene, så ikke vet jeg hva jeg skal tro. Er det sant at de skal ha flere barn? Er det sant at jesper ikke lever lengre? skulle de adoptere?

gøril var jo ofte innom for å oppdatere før, og nå er det lizom slutt?

har hun glemt alle de som tenker på henne og sønnen, og vil de bare godt? kunne jo kommet med en oppdatering slik at vi får vite hvordan det står til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke hun føler at hun skylder noen noe her i hvert fall, bare fordi hun har åpnet seg. De har vel nok med sitt. Men Jeg ønsker dem også alt godt.

Skrevet

Her må jeg bare blande meg, og det gjør jeg sjeldent når noen anonyme etterlyser andre med nick uansett innhold.

Jeg syns du skal sende henne en PM dersom du tenker masse på henne. Og ha respekt for at andre ikke har anledning til å sitte på bim/ dib å oppdatere i hytt og gevær.

Men ikke avslutt innlegget med at folk vil de godt når du åpner med stygge løgner eller antagelser.

Skrevet

Nunne:

jg var ikke ut etter å komme med løgner. Alt dette har jeg lest her, og hva skal jeg tro på? Derfor det hade vært fint om hun selv kunne kommet for å oppdatere, så vi kunne lest sannheten.. Jg lurer på hvordan det går, og jeg har jo sett at hun har vært pålogget her, så det koster vel ikke så mye og skrive om gutten lever eller ei?

Skrevet

Du har jo ikke sendt henne PM- men du svarer meg her.

Kopier innleggene dine og send henne på PM.

Du klarer jo å se hun er pålogget, det betyr at du har vært inne på profilen hennes!! Da er du nærmere å spørre henne selv, enn å forsvare deg anonymt her!!

Kanskje du ikke tør?

Skrevet

Ikke meningen å være annie....

Skrevet

Men hvorfor forsvarer du henne her Nunne? Kjenner du henne, eller? siden du måtte svare?

Skrevet

Jesper lever, Gøril er gravid i 5. mnd, og adopsjonsplaner er lagt i grus.

Skrevet

Fordi, som jeg sa- jeg syns det å utlevere nick, uansett innhold å selv svare anonymt er litt usmakelig. Spesiellt når innholdet gjelder "død og fordervelse"....

Ja, jeg kjenner Gøril, og det er jeg stolt av. Hun er en fantastisk jente, som har vært en fantastisk støtte gjennom tøffe perioder!! Kunne aldri falt meg inn og utlevert noe info om henne (eller noen andre for den saks skyld)!

Kjenner henne såpass at jeg vet at du ikke har spurt henne om hvordan det går:)

Skrevet

Jeg er ikke HI, men må si jeg synes det er merkelig og teit av de og prøve på nr 2 (Og faktisk bli gravide!!) når de vet at sjjansen er ganske stor for at nestemann er sjuk også. Det er rett og slett ego!

Skrevet

Unnskyld meg, men på hvilken måte berører deg deg??? Eller noen andre her?

Vi er faktisk flere som vet at vi tar den risikoen!! Da er det godt at det er vi som får "disse" barna- og ikke deg!!

Skrevet

Så.. konklusjonen er:

Ikke bry deg om andre inne på DIB. Her skal man kunne mobbe og hetse hverandre...

Skrevet

At noen kan bry seg om at de vil ha et barn til uanett om det blir sykt eller friskt? Makan til frekkhet. Her hyles det ut om at noen er mordere nesten, fordi noen velger abort (senabort) når det er et foster med downs... og om noen velger å få et barn selv med risiko, da er en egoistiske. Syns det er flott at de vil velge å få et barn til om det er sannheten.

Kjenner flere som har fått syke barn, og risikoen for at barn i senere framtid også kan bli født med samme sykdom. Og jeg må si jeg tar av meg hatten for de personene. De har så styrke som jeg aldri vil kunne drømme om å ha. Beundrer dem meget og er stolte av å kunne kalle de mine venner.

Jeg kjenner ikke gøril så meget godt, men har snakket mye med henne og flottere menneske skal en lete lenge etter.

Har dere noe å si om bekymringer eller annet så send henne PM.

Skrevet

anonym 19.55.

På hvilken måte er det ego?

på hvilket grunnlag får du barn? Av ikke egoistiske grunner?

Alle som velger å få barn, er ego.

Skrevet

fy faen!!!!!!! Her går et par gjennom det værste en kan tenke seg, også presterer du å kalle dem egoister fordi de vil ha flere barn?

Blææææh!!!!!!! Det er helt utrolig hvor totalt BLOTTET enkelte er for sosial iq!

Skrevet

Håper virkelig Gøril ikke ser dette , for makan til frekkhet må en lete lenge etter.Det er da søren ta ikke hennes jobb å oppdatere på dib hvordan det går????

Skrevet

Tror ikke BIM/DIB ville vært den første plassen jeg hadde opplyst om personlige ting/endringer/nyheter i livet mitt hvertfall. Ikke etter det man har sett her inne før.. for ikke å snakke om nå, i denne tråden.

Skrevet

Er vel en liten forskjell på å drepe et barn som er i mors liv, og å planlegge et barn som har store sjanser for å bli syk!!

Faen så tett du er doffine, det slår ikke feil fra deg, altså. Nek-kjerring.

Skrevet

Tja, vet ikke hva du bruker DIB til, anonym 20:01, men noen i denne tråden er på god tur til- nettopp det...

Skrevet

Jeg har vel lov å ha meninger om jeg vil det vel. Klapp igjen du a!

Skrevet

Nunne: Den var mynta på HI, og var en anelse spydig.. siden h*n kommer med helt latterlige utsagn. Akkurat som om Gøril er plikta til å holde oss oppdatert.. De har vel NOK med sitt..

Skrevet

Jøss. Denne tråden var preget av nick og anonym uten oppdragelse og vett. God bedring til dere alle.

Skrevet

Annie 20:10:

Grattis, du sank nettopp ned på samme nivå ;)

Skrevet

Tusen takk for et koselig komplemang. Så koselig!!

Om du leser nøye... så skriver jeg at en er ego om en velger å kansje få et sykt barn til til verden, og at en er morder om en velger å fjerne et barn med downs. Ingenting er tydeligvis bra nok her inne. Er så glad jeg er her minimum ....

Skrevet

Jeg blir kvalm av å lese om folk som skal blande seg inn i livet til andre som har det tøft og har nok å tenke på fra før. Hvis hun hadde hatt behov for å oppdatere så hadde hun vel gjort det. Synes dere skal la de få være i fred. Og til deg som synes det er ego, burde passe deg for hva du sier. Alle som får barn er ego. Og å angripe andre som allerede har det tøft er usmakelig. Slutt å vær så forbanna nysgjerrige og send heller PM som en annen sier eller send noen gode tanker. De skylder oss her inne INGENTING!!! Sorry...kjenner ikke disse det gjelder, men er så lei av å lese sånne innlegg hvor folk bare er nysgjerrige. Dette er en veldig alvorlig og tung situasjon som disse menneskene og da synes jeg det minste folk kan gjøre er å vise respekt og ikke skrive om dette på en ufin måte, som om det vare det samme som andre temaer her inne som blir ganske så trivielle i forhold...men det var bare min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...