Gå til innhold

Tidenes harrynavn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hhhahahaha så latterlig! Her er det folk som ramser opp vanlige og også vakre navn, bare fordi de ikke liker dem, eller for å irritere folk her inne de vet liker disse navna eller har dem på barna sine! Jeg kan ærlig talt si at jeg ville aldri kalt mitt barn for michelle eller linnea, da jeg liker ikke navnene. Men de er ikke HARRY. Harry er noe helt annet. Harry er:

 

Laila

Trude

Gerd

Judith

Tordis

 

Roy

Raymond

Johhny

Ronny

Frank

Egil

Rodney

.....

og forøvrig engelsk/amerikanske navn på norske barn på 80 tallet.

Nå er det annerledes da, men i kombinasjon med de tradisjonelle norske harry navnene.

 

Jeg kjenner 2 personer som heter Ronny, 2 som heter jonny, en som heter Roy og en som heter Rodney, samt 5 som heter frank. Ellers kjenner jeg faktisk hele 4 stk som heter GERD og det er fortsatt helt uforståelig for meg, hvordan en mor kan se på sin lille baby og kalle den for Gerd.

Skrevet

Herregud, for et tema og ta opp! Seriøst, hvor gamle er dere her inne egentlig? Alle har forskjellige oppfatniger av navn, og jeg e helt sjokket over hvor mange fine navn som er stemplet som harrynavn!! Det er dere som er harry! Herregud..

Skrevet

Helt enig 0032. HI, begynner jo faktisk med et personangrep mot en annen dibber. Ikke veldig koselig.

Skrevet

Jeg synes for øvrig ikke at noen av disse navnene er harry.

Skrevet

Jeg blir rett og slett sjokkert over at voksne folk kan oppføre seg SÅ til de grader barsnlig! Regner med de fleste som står på denne listen enten er foreldre eller kommende foreldre..!!

Skrevet

Jenta mi heter Ida..Ser at en av dere syntes det er et grusomt og harry navn...

 

Er vel egentlig som oftest bare hva og hvem vi forbinder disse navnene med ,som avgjør om vi stempler dem som harry..

Skrevet

Ja, det er sant. Folk er forskjellige såklart, og takk gud for det :) MEN det trenger ikke å være et diskusjonstema om hva og hvem som er harry.. Ingen som sier til en annen forelder " For et utrolig harry navn deres datter har", er det?

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan dere kan ta dere nær av denne tråden. Vi har det jo bare litt gøy :) Er jo ikke ment som en mobbetråd. Et navn er et navn, og disse er ikke engang personsatt. Finn humoren og sleng dere på, jeg syntes denne tråden var kjempegøy, og mitt navn er nevnt ;) Og søsters, og niesa mi sitt, og flere av vennene mine.

 

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...