Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #53 Skrevet 2. januar 2009 hhhahahaha så latterlig! Her er det folk som ramser opp vanlige og også vakre navn, bare fordi de ikke liker dem, eller for å irritere folk her inne de vet liker disse navna eller har dem på barna sine! Jeg kan ærlig talt si at jeg ville aldri kalt mitt barn for michelle eller linnea, da jeg liker ikke navnene. Men de er ikke HARRY. Harry er noe helt annet. Harry er: Laila Trude Gerd Judith Tordis Roy Raymond Johhny Ronny Frank Egil Rodney ..... og forøvrig engelsk/amerikanske navn på norske barn på 80 tallet. Nå er det annerledes da, men i kombinasjon med de tradisjonelle norske harry navnene. Jeg kjenner 2 personer som heter Ronny, 2 som heter jonny, en som heter Roy og en som heter Rodney, samt 5 som heter frank. Ellers kjenner jeg faktisk hele 4 stk som heter GERD og det er fortsatt helt uforståelig for meg, hvordan en mor kan se på sin lille baby og kalle den for Gerd.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #54 Skrevet 2. januar 2009 Herregud, for et tema og ta opp! Seriøst, hvor gamle er dere her inne egentlig? Alle har forskjellige oppfatniger av navn, og jeg e helt sjokket over hvor mange fine navn som er stemplet som harrynavn!! Det er dere som er harry! Herregud..
Penger Skrevet 2. januar 2009 #55 Skrevet 2. januar 2009 Helt enig 0032. HI, begynner jo faktisk med et personangrep mot en annen dibber. Ikke veldig koselig.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #56 Skrevet 2. januar 2009 Jeg synes for øvrig ikke at noen av disse navnene er harry.
Carina - 84 Skrevet 2. januar 2009 #57 Skrevet 2. januar 2009 Jeg blir rett og slett sjokkert over at voksne folk kan oppføre seg SÅ til de grader barsnlig! Regner med de fleste som står på denne listen enten er foreldre eller kommende foreldre..!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #58 Skrevet 2. januar 2009 Jenta mi heter Ida..Ser at en av dere syntes det er et grusomt og harry navn... Er vel egentlig som oftest bare hva og hvem vi forbinder disse navnene med ,som avgjør om vi stempler dem som harry..
Carina - 84 Skrevet 2. januar 2009 #59 Skrevet 2. januar 2009 Ja, det er sant. Folk er forskjellige såklart, og takk gud for det MEN det trenger ikke å være et diskusjonstema om hva og hvem som er harry.. Ingen som sier til en annen forelder " For et utrolig harry navn deres datter har", er det?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #60 Skrevet 3. januar 2009 Jeg fatter ikke hvordan dere kan ta dere nær av denne tråden. Vi har det jo bare litt gøy Er jo ikke ment som en mobbetråd. Et navn er et navn, og disse er ikke engang personsatt. Finn humoren og sleng dere på, jeg syntes denne tråden var kjempegøy, og mitt navn er nevnt Og søsters, og niesa mi sitt, og flere av vennene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå