Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #26 Skrevet 2. januar 2009 Linda Anita Monica Christel Chantelle Celine Jeanette Kine Karita Sandra Roger Ronny Roy Robin Adam Kim Andre Chris Patrick Steffen Tommy Dennis Chrisander Kenneth Julian
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #27 Skrevet 2. januar 2009 Hvis man absolut må kalle sønnen sin Ronny, Raymond, Roger eller Johnny så tror jeg sjangsen for å få en yrkeskriminell sønn øker. Vaffal Raymond. Vi har og andre klassikere som Svein, Knut, Kåre, eller enda bedre; Svein-Kåre, Svein-Ronny, eller andre herlige varianter. Tror nok Bob også er litt utsatt for kriminelle miljøer.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #28 Skrevet 2. januar 2009 Må mange av han da... er visstnok en i sandejord og. En skal kanskje ikke tro alt en hører?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #29 Skrevet 2. januar 2009 Oddvar haha!! sambo er sikker på at alle som heter Oddvar er født som 50-åring
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 2. januar 2009 #30 Skrevet 2. januar 2009 Ole-Aaron. synst det er harry:D
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #31 Skrevet 2. januar 2009 Lurer på hva alle dere heter jeg.. Både min samboer og min sønns navn har blitt nevnt. og de er absolutt ikke harry heter sikkert noe skikkelig harry de som skreiv det selv. Godt å framheve seg selv litt, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #32 Skrevet 2. januar 2009 Av "nyere" dato, syntes jeg følgende navn er skikkelig harry...eller lite fine : Emma ( G R U S O M T ) Amalie Amelia Charlotte Celine/ Celina Ida Lidunn + alle amerikanske navn som : Cindy , Sandy osv. Alexander ( G R U S O M T ) Chissander Nathaniel Christoffer Elias Andrè Mikkel August Av min generasjon, så må jeg jo si at noen navn skiller seg ut som harry : Ronny Tommy Roger Kim Andrè Stefan Steffen Elisabeth Anette men, godt smaken er som baken....delt .
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #33 Skrevet 2. januar 2009 Ronny er bare versten av de verste! Kjenner minst ti av de, og alle er like klin galen. Drittsekker og bolehoder.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #34 Skrevet 2. januar 2009 Næsj!! Kommer mitt navn på lik linje med LIDUNN??? Det var ille.. hehe.. Må få slenge inn Odd Kåre... Hilsen Anette
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #35 Skrevet 2. januar 2009 Jenta mi heter Kine, var jammen ikke klar over at det var så veldig harry?? første gangen jeg hører det iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #36 Skrevet 2. januar 2009 virker som om ingen her har noen anelse om hva som er "harry" (bortsett fra HI).... her er noen eksempler : Ronny Tommy Johnny Trond Oddvar Kurt-Are Knut-Geir Nils Kåre Rodney for jenter : alle mulige forferdelige dobbeltnavn !! andre harry ting og tang : camping tresko/crocs like grilldresser o.l neonfarger hande all mat i sverige Østfold Råne med biler opp og ned "hovedgata" i landsbyen wunderbaum+terninger i frontruta, revehale i antenna senkede superstæsja biler bo i Groruddalen
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #37 Skrevet 2. januar 2009 Tias!!!!!! Eller Thias som det også kan skrives.... Hjelpes!! DET er grusomt......
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #38 Skrevet 2. januar 2009 Laila Maiken/Majken Bodil Marta Noah Ronny Ingar Bob Kåre Maximillian Leander Ragna Sølvi
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #39 Skrevet 2. januar 2009 Denne diskusjonen kommer opp sånn ca annenhver uke...oppbrukt tema!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #40 Skrevet 2. januar 2009 Alle dobbeltnavn skrevet med bindestrek, særlig de som begynner med Ken eller Kim, f.eks. Ken-Roger, Kim-Rune etc. Johnny Ronny Oleander Chrissander Cassander Roy Remi Kent Kenneth Ken Glenn Rodney Michelle Melissa Jeanette Sandy Cindy Sabrina Connie Marielle Laila Rita Wenche
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #41 Skrevet 2. januar 2009 Kine er det desidert styggeste og mest harry jentenavnet jeg vet om. Alle jeg kjenner som heter Kine er fisefine og ofte enebarn. Navnet Kine er skikkelig harry i tillegg, hehe. Kine er en lyshåret skjør overbeksyttet jente med dusker på klærne som ser ned på de andre ungene fordi hun synes alle som ikke er som henne er skitne.
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. januar 2009 #42 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, morsomt. Her er både mine foreldre nevnt, svoger, svigerinne, en haug med kompiser/venninner OG min Hønki. Dog han er svært lite kriminell, selv om han heter Ronny Og han heter til og med Ronny Andrè! ;O
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #43 Skrevet 2. januar 2009 Så dere er med andre ord en nokså harry gjeng når dere møtes.. Hehe, her er navnet til eldste sønnen min nevnt en gang.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #44 Skrevet 2. januar 2009 jeg også heter anette... ante ikke at det er harry i noens øyne. morsomt;D jeg må si at dette er en ganske artig tråd... da ser man jo virkelig hvor forskjellig oppfatning man har av navn..
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. januar 2009 #45 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, ja fy fader. Vi har egne Harry-treff, der vi samles og gjør div. Harryting. =D
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #46 Skrevet 2. januar 2009 Det mest harry navnet jeg vet? Johnny Atle. Og ja, det er faktisk en som heter det.
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. januar 2009 #47 Skrevet 2. januar 2009 Glemte oxo at mellomnavnet til sønnen min var nevnt her, samt en god del av mine venners barn...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #48 Skrevet 2. januar 2009 Svar til anonym 19:44 Jeg heter Ke-et og er fornøyd med det. Blir en "norsk" måte å uttale ett engelsk navn på. Ikke sååå mange som heter det heller og det er jeg fornøyd med. Tipper alle Lucas, Mathias, Theodor, Marta, Maud Angelica, Leah, Leah Isadora, Leander, Crissander, Suri, Sara, Emil, Sofie, Emma, Marcus, Markus, Marchus eller fåglarna vet hvilke harry - poppis navn barnet ditt får - de blir en av mengden. Jeg har en gutt i 5. klasse og der er det tre Theodorer og to Mattias og to Ingrid. De verste jeg vet om er Leander og Crissander. Høres ut som noe som henger i vinduet. Og Lidunn er vel noe av det verste en jente kan hete tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #49 Skrevet 2. januar 2009 Jeg melder meg også på Harrytreff. Var forelska i Kim Andre på barneskolen og Åge på ungdomsskolen. Jeanette er kona til den ene broren min, og Cato forlover til den andre. Har venner som heter både Anette, Elisabeth og Wenche, og sikkert en del av de andre navnene også. Eneste som er rart er at ikke mitt, samboer eller barnas navn er nevnt.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #50 Skrevet 2. januar 2009 Og ikke nok med det. Jeg kjenner visst Guttorm og Gunnleik også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå