Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Glenn André (sønnen til en kjent bruker på DiB) Remi André Michelle Anita Leah Bodil Andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg syntes ingen av dem du skrev var noe harry jeg.. Harry navn? Hva med Harry da? Eller Bjartulf ;p Guttorm. DA snakker vi harry.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Kim Andre Tom Jim Cato Åge Chrissander Kris Leo Patrick Michelle Madeleine Jeanette Viktoria Kine Mariell Marlen Gisell ..kunne sikkert kommet på flere også Jeg skjønner ikke at noen i det hele tatt kan like disse navnene!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Tidenes harrynavn må vel være Harry! :-D Glenn synes jeg er pent =)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Celine/Celin Ariel (GRUSOMT!!!) Leah/Lea Janne Jill Randi Yngve Sissel Kåre Ulf Helge
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Ken Roger er en god kandidat. Connie Jeanette Harry med såpeserienavn som Jens August.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Gisela, Ågot, Dagbert, Loke, Gunnleik
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 Hadde ei på barselgruppa som hadde en datter som het Celine Fernanda. Det var veldig harry, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #14 Skrevet 2. januar 2009 petter ronny roy roy-ronny finns mange flere selvsagt ganske morsomt for mange navn i listene ovnefor syns jeg er ganske pene da... slik som knut-elias eller lea... sissil er i mine øyne mer soss en harry.. gøy å se hvor forskjellige opfatninger som finns av navn...
Eplejuice Fødeklar Skrevet 2. januar 2009 #15 Skrevet 2. januar 2009 Ole Jonny Ronny Reidar Er vist en i enebakk som heter det, men ehm vet ikke jeg, ingen kaller vel ungen sin for det? Jeg har i allefall veldig vondt for å tro at det finnes en fyr som heter Ole Jonny Ronny Reidar.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #17 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har hørt om en som heter Fantine, men kanskje det bare var tull:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #19 Skrevet 2. januar 2009 Leander og Arktander. Guttorm og disse blodharrye navnene er man nesten syk om man velger mener jeg.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #20 Skrevet 2. januar 2009 Nope, ikke på enebakk. Ole Johnny Ronny Reidar kommer fra Giske på sunnmøre... med mindre det er flere da :S
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #21 Skrevet 2. januar 2009 Angelica Isadora Kim Daniel Kate (uttales Ke-et) Grace (uttales Gre-es)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #22 Skrevet 2. januar 2009 De på 30 +- er: Monica Linda Tanja Anita Ronny Kenneth Kommende harryoffer er: Alexander Marcus Robin Sebastian Mariel Linea Lea
-fie- Skrevet 2. januar 2009 #24 Skrevet 2. januar 2009 det finnes mange stygge navn, men det jeg forbinder med "harry" er navn som jonny, ronny, preben, laila etc.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #25 Skrevet 2. januar 2009 Sjef til samb hette Per Svein, vet ikke om det kommer under kategorien Harry men rart ihvertfall. Bodvar,Torben kan også nevnes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå