Gå til innhold

******************* Skravletråd IKM UKE 3 *******************

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen min er fortsatt ytterst svar rosa og man må ha lys for å se den. trodde den skulle ha blitt sterkere siden det er 2 dager siden sist jeg testet og 2 dager før IKM.

Litt redd for å si jeg er gravid, men en strek er vel en strek når den har litt farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

strek er strek da.. du får prøve igjen om en dag eller to..

jeg melder meg inn her, forresten.. IKM på lørdag, var en så snill å hjelpemeg med å finne ut. hehe

skal prøve å ikke teste før det da. men herligheten så nysgjerrig jeg er. ikke noe som tyder på at jeg er gravid egentlig, men så har jeg jo stort sett vært gravid eller ammet siste.... 2,5 årene? hehe.. og kjenner kroppen min bedre som gravid enn som ikkegravid...

Skrevet

Da har jeg prøvd å teste igjen og jeg er definitivt gravid :-) Termin 25 september.

Skrevet

Jeg har også IKM på lørdag (sånn ca). Hadde sist mens 20.desember-

Blir jo veldig spennende da :)

Vi skulle egentlig ha 2010 vårbarn, men så kom vi plutselig på at et lite høstbarn jo hadde vært koselig også. Så litt usikker på om vi rakk eggløsning...

Har hatt murringer og bekkenvondt(!) de siste dagene, men det trenger jo ikke bety noe + at jeg er kvalm, men det er fordi spysyka er på besøk... :b

Har en liten en på 1 år som satt på 1.pp, så er litt bortskjemt sånn sett.

Tenkte å ikke teste før IKM for det er jo ganske dyrt med disse testene... Sist testet jeg svaakt positivt 4 dager før og ordentlig positivt 1 dag over :)

Skrevet

Kom igjen trillemamma! Nå har jeg nettopp utsatt vintersol for gruppepress i en annen tråd her til å ta en test!

Og gjett..Hun var Gravid:)

Skal ikke du og ta en test? Hehe;)

Skrevet

Ja, jeg leste det akkurat :) Så moro!

Gruppepress virker ikke på meg, for jeg har ingen tester liggende og er hjemme med spysyke...

Dessuten blir jeg så sinnsykt skuffet om den viser negativt.. Så jeg venter heller litt :)

Mange som har blitt gravide her idet siste !!! Krysser fingrene for meg selv og alle dere andre.

Skrevet

Hehe, nei da er det vel bare å vente:)

Lykke til!:)

Skrevet

Loli: Var det du som hadde så mange billigtester og testet hver dag?

Har du prøvd lenge da?

Skrevet

Hei:) Ja det var meg!

Jeg har ikke prøvd lenge. Prøvde egentlig ikke forrige mnd, det var mer ett uhell og da ble jeg kjemisk gravid (kaller de det visst)

Jeg fikk mensen 2 dager før jeg skulle men synes hele mensen var merkelig. absolutt ingen smerter...og jeg er vant til å ha ganske sterke smerter + migrene. Så da jeg hadde blødd i sju dager tok jeg en test. Egentlig litt rart at jeg gjorde det for jeg har knapt tatt en g test i hele mitt liv men det var noe som sa meg at jeg skulle gjøre det. Det var CB dig og dr sto det Gravid! Men etter 3-4 dager til så testet jeg neg. det visste jeg vel innerst inne.

Uansett, da fikk vi lyst til å prøve en gang til så nå er det jo ny mnd allerede og jeg har blitt en testoman etter å ha hengt her en mnd;) hahaha:)

Vi har en liten datter fra før og hun kom også litt tilfeldig etter bare ett "uhell" Huff, fælt å si uhell...vi var uforsiktig blir vel mer korrekt. Men det er vi glad for i dag.

Tror jeg blir lett gravid i alle fall:)

Skrevet

Virker som du blir lett gravid da, ja :)

Får håpe det klaffer for deg (og meg) denne 1.pp da.

Skrevet

Ja, vi får krysse fingrene, ikke mange dager til vi vet:)

Jeg ser at dere ønsket vår-barn.

Vi hadde faktisk tenkt høst 2010. har høst 06 fra før og var i grunn godt fornøyd med å føde på høsten. Synes det virker så upraktisk å få sen vår/tidlig sommer om det skulle bli en varm sommer. Tenker på det lille nurket i varmen for ikke å snakke om min egen kropp som da sikkert ser ut som en utdanka ballong på sommeren og ikke kan man bade pga etterblødninger og alt det der...

Har alltid tenkt at det er mest praktisk på høsten av en eller annen grunn....

Men etter å ha vært her så ser det vel ut som man bare bør være takknemmelig om man blir gravid i det hele tatt, så det høres litt overfladisk ut kanskje.

Jaja, så blir jeg ikke gravid denne mnd så kan det hende vi tar pause en stund...

Spennende med første pp da:) Håper det klaffer!

Skrevet

Vi kommer til å prøve 1pp etter dette, og så ha en pause noen mnd hvis det ikke klaffer. Pga diverse eventer i starten av 2010..

Jeg trodde jeg var gravid i oktober nemlig etter et "uhell", men det viste seg jo at jeg ikke var. Og selv om det passet veldig bra å ikke være gravid ble jeg sååå skuffet og babyklar igjen, så sikkert derfor vi prøver litt før vi hadde tenkt nå da..

Hmmm, vet ikke om vi har tenkt dette helt igjennom - gravid med en 1-åring i huset... Men på den annen side sikkert ikke noe bedre med en 1.5-åring i huset.

Skrevet

Hehe, kanskje det er best å ikke tenke så nøye gjennom alt;)

Tror uansett aldersforskjell, det blir travlere med 2 barn i hus. Blir nok ikke like rolig permisjonstid som med førstemann nei;)

Skrevet

Blir skikkelig lei meg:( Har hatt murring i to dager, nå misfarget utflod, JEG VIL IKKE HA BESØK AV DEG FILLE TANTE!

Skrevet

hei hei.. jeg testet i går.. på ikm dagen.. kunna da såvidt skimte en svak strek der teststreken skal komme.. jeg har ikke hatt så mye murringer som jeg ellers plerier å ha siste uken før tr.. er kvalm/uvell, trøtt ømme pupper og brystvorter... tr har enda ikke komt.. så tenkte jeg ska teste i morgen eller torsdag igjenn..

men i dag når vi hadde sex var det vondt helt oppe i skjeden..slik det pleier å være rett før tr.. kan det være vondt når du er gravid?? er det enda håp??

håper virkelig noen har svar til meg:/

Skrevet

ønsker spire 87: du vet hva de sier, en strek er en strek :) De smertene ved samleie du beskriver aner jeg virkelig ingenting om, men så lenge mens ikke har kommet er det lov å håpe! Selvsagt!

Jeg undres over kroppen min. Hadde IKM på lørdag (men holder meg her med dere IKM uke 3 likevel) og testa negativt på mandag (evt med en ekstremt liten skyggestrek som jeg så når jeg gransket pinnen). Har hatt ør-bittesmå blødninger som jeg begynner å lure på om er festeblødninger, og spenningen stiger jo for hver dag som går og det ikke blir noe mensblødninger. Har bare en test liggende, og sparegris som jeg er gidder jeg ikke ta den før til helga tidligst. Jeg håper :)

Skrevet

Har nettopp tatt en test, og det kom opp to streker!! Teststreken var tydelig!! Veit ikkje om eg tør å tru at eg er gravid!! Får ta ein test i morra også. Kan ein virkelig stole på testen..? Har ikm på fredag. Litt brunlig utflod i dag. Har ingen symptom på graviditet, anna enn positiv test..Var sikker på at tanta var på veg!

ÅÅÅ, eg er så spent!!

Skrevet

Gratulerer så mye Lykkelig'83!!

Dette gir håp til andre som er litt skuffet over null symptomer og frykt for rød tante på lørdag :-( Skal teste på fredag, krysser fingrene!!

Skrevet

Krysser fingrene for deg, snurrepippen! Det går visst an å få positiv test sjølv om ein ikkje har eit einaste lite symptom... Eg vart så overraska i dag! Og superglad:) Håper ikkje tanta dukker opp hos deg...!

Skrevet

Er ikke så mange som "henger" her på tråden når uke 3 nærmer seg slutten ser jeg :) Har testet på ny i dag (6 dager etter IKM) og ser to streker. Hurra!! Ved forrige svangerskap var test-streken så veldig tydelig, men her er kontroll-sterken ca dobbelt så sterk i fargen.

Meeeen strek er nå engang strek og jeg feirer at jeg er gravid med barn nr 2 og har termin 22.september :) Ye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...