Snurrepippen Skrevet 6. januar 2009 #26 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har min 3. pp. og venter IKM rundt 17/1. Krysser fingrene ekstra denne gang. Med så mye høy-hopping må det vel bli en liten snupp der inne ;-) Er 28 år, gift og har to barn på 5 og nesten 2.
Huldretussa Skrevet 6. januar 2009 #27 Skrevet 6. januar 2009 Trur eg hadde EL rundt 2.januar (har ikkje testa, og ingen symptomer på El, så er ikkje heilt sikker).. Uff, er visst på jakt etter gravidsymptomer!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #28 Skrevet 7. januar 2009 Hei jenter =) Nå nærmer "vår" uke seg - det blir kjempespennende!!! Selv har jeg også trodd jeg har vært gravid de siste 2 pp`ene mine - ja egentlig helt fra i august da jeg sluttet på pillen - men såååå feil kan man altså ta... I morgen skal jeg til gyn.pol på sykehuset - blir spennende å få en sjekk, dere tror vel ikke det kan skade en evt begynnende spire eller noe sånt? Jeg mener jeg får nok en vanlig gyn undersøkelse, de skal sikkert ta kreftprøve, klamydia og sikkert innvendig ultralyd, tror ikke det kan skade ett evt begynnende svangerskap, eller hva tror dere?? I morgen vil jeg da være på dag 20 i syklusen min. Ligger på 28 og 29 dager på syklus... Lykke, lykke til jenter =)
magedans Skrevet 7. januar 2009 #29 Skrevet 7. januar 2009 Yes, spenningen stiger her kjennes ingen symptomer men jeg kjente ikke noe så tidlig forrige gang heller, så jeg håper da! Ang GU tror jeg ikke det kan skade. Da jeg var gravid med førstemann spurte til og med legen om jeg ville ta en GU da jeg var 8 uker på vei eller om jeg ville vente til etter fødsel (jeg venta). Dersom man blir gravid med spiral, f.eks, fjerner de spiralen etter konstatert graviditet, sa må man jo i noen tilfeller åpne livmorhalsen litt også, og det hadde de neppe gjort dersom det gjorde noen fare for den bittebittelille. Langt svar, altså - men du kan selvsagt nevne for dem på gyn.pol at du kanskje er gravid, så tar jo de beslutningen. LYKKE LYKKE TIL!!
Frk Marge Skrevet 7. januar 2009 #30 Skrevet 7. januar 2009 sniker meg til å følge med dere litt på avstand jeg... tror egentlig jeg hhar ikm i uke 2, men forrige mnd var syklusen 3 dager lenger enn vanlig, og om det er sånn denne gangen også hører jeg til her på tirsdagen...... ønsker dere alle sammen lykke til mens jeg allikevel er her inne
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #31 Skrevet 9. januar 2009 Ja, da nærmer "vår" uke seg... Noen andre enn Chiquita som har testet positivt da??? Selv har jeg tenkt å vente helt til IKM dagen med å teste meg hvis jeg ikke får TR før det da... men jeg ønsker dere alle sammen lykke, lykke til =) Kjenner ikke selv noen symptomer på graviditet ennå, har jo truffet på EL begge de forrige pp`ene mine og også denne gangen, hadde sex hver dag i 6 dager i EL perioden - så får håpe at spiren sitter denne gangen da, ellers er det jo egentlig anbefalt annenhver dag =) Blir spennende å følge med dere jenter =) Klems fra spent
Snurrepippen Skrevet 9. januar 2009 #32 Skrevet 9. januar 2009 Jeg kjenner at bekkenet begynner å knake litt (har hatt bekkenplager i begge foregående graviditeter), pluss at jeg ofte føler at jeg er litt tissetrengt. Men dette kan jo likegodt være innbildning. Litt småkvalm har jeg vært siden jeg tok ut spiralen i septemer. Er veldig spent, jeg føler liksom at det skjer noe. Håper bare det ikke er mensen som spiller meg et puss.... Den lille uka som er igjen å vente virker som et helt år!!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 10. januar 2009 #33 Skrevet 10. januar 2009 I morgen skal jeg ta en test!Blir veldig spennende,men kjenner nå at skrekken kommer snikende.Har så mye tanker i hode..Tenk om jeg er gravid..hva om jeg ikke er det.. Drømte i natt at jeg var hos et Medium og ble lest.Husker bare hun sa at du blir gravid i nær fremtid.Ganske sprøtt egentlig! Håper veldig på pos.test,men har ikke IKM før 15 jan så mulig det er for tidlig,men skal ta en test for det!!
magedans Skrevet 10. januar 2009 #34 Skrevet 10. januar 2009 Ja nå nærmer det seg for mange....jeg har sendt gubben ut for å kjøpe test da jeg ved nærmere ettersyn fant ut at jeg sannsynligvis hadde IKM i går!! Snakk om å ikke være helt oppdatert. Det blir kluss når man bytter kalender Har hatt noe ustabile sykluser så drøyer noen dager med å teset (hvis jeg klarer!). Spennende er det hvertfall. Gleder meg på alles vegne til uke 3 ('c')
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #35 Skrevet 10. januar 2009 Oj - ønsker deg lykke til - og lykke til til deg også mollemor-79!!! Skal prøve å vente heeelt til torsdag med å teste jeg =) Har brukt en formue i hele høst på graviditetstester, har brukt langt over 1000,- på diverse El tester og vanlige grav.tester - så nå er det nok - tenkte jeg, dette blir for dyrt, har ikke råd til det lenger, og så er det jo greit å roe seg ned også, hehe, ikke stresse - kanskje spiren sitter lettere da =) Lykke til alle sammen =) Klems
Baby-bea Skrevet 10. januar 2009 #36 Skrevet 10. januar 2009 Ikke testet ennå, men føler at noe er i gjære.... Håpeeeeeeeeeeeeeer!!! Har kun en test igjen. Vil ikke bruke opp den ved at jeg tester for tidlig! Skal teste på onsdag...
Huldretussa Skrevet 10. januar 2009 #37 Skrevet 10. januar 2009 Har fått et lite lager med el-tester og grav-tester fra billige-tester.no i posten, så nå er eg klar:) Har ikm 16.januar. Har INGEN symptom på graviditet, så håpet har begynt å minke.. Tenker eg tar ein test den 16. om ikkje TR kjem før. Å, har så lyst til å kjenne noko i magen!!!!
☆chiquita☆ Skrevet 10. januar 2009 #38 Skrevet 10. januar 2009 Hei jenter:) Måtte bare inn å kikke og ønske dere masse LYKKE TIL til uka. Følte jeg bar forsvant i full fart over på 1.trimester:) Men jeg ble så overrasket ovet at jeg testet positivt en uke før ikm. Kroppen har nok spilt meg et lite puss i jula:) Håper jeg ser mange av dere på 1.tri til uka:) God helg alle sammen!!!
Frk Marge Skrevet 10. januar 2009 #39 Skrevet 10. januar 2009 hm... begynner å lure på om jeg egentlig hører hjemme her jos dere jeg????? trodde jeg hadde el ca 27 desember og ikm idag..., men er fortsatt ingen tanterød på besøk, og tester negativt.... hm....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #40 Skrevet 11. januar 2009 Kanskje du er en av dem som produserer HcG sent i svangerskapet - ikke gi opp, lykke til =) Klems
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #41 Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde en veldig svak skyggestrek i dag morres, men venter med å ta neste test til IKM onsdag slsik at jeg slipper å glede meg for tidlig hvis det bare er falsk alarm
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 11. januar 2009 #42 Skrevet 11. januar 2009 Jeg testet negativt i dag 4 dager før IKM,æsj det er kjedelig,men kan vel ikke vente annet.Får ta en ny test på torsdag.
Arie Skrevet 11. januar 2009 #43 Skrevet 11. januar 2009 Da var jeg over i 3 pp. TR kom i går.Men det betyr at kroppen min er ordentlig i gang etter 14 år på p-piller. Jeg er fra 31 dager syklus til 27dager, så det er egentlig flott:) Lykke til jenter! Jeg krysser fingerene for dere:)
magedans Skrevet 12. januar 2009 #44 Skrevet 12. januar 2009 Ja, da var det vår uke! Jeg har testa i dag, der var en supersvak strek om man skrudde lyset på fullt og gransket testen med briller på Jeg får drøye noen dager og se hva som skjer. Vanskelig å telle dager før og etter IKM når man har så ustabile sykluser...men mot slutten av uka bør testen være positiv om jeg ikke får mensen....håper! Og krysser fingrene for alle mann, noen blir glade for positive tester, andre blir glade for å få syklusene på "rett kjøl". Det er bra! Så spesielt lykke til til Arie neste måned!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #45 Skrevet 12. januar 2009 Hurrraaaaaa!!!!! Jeg testet positivt i dag (ikke morgenurin) 5 dager før IKM =) Tok 3 pp for oss - og solvipect hostesaft denne pp`n - kanskje det var det som hjalp?? Uansett ønsker jeg dere alle sammen lykke, lykke til =) Håper vi sees snart på 1 trimester!!!! Klems fra
Huldretussa Skrevet 12. januar 2009 #46 Skrevet 12. januar 2009 Er så glad for alle som blir gravide! Gratulerer så masse:) Sjølv har eg litt lite tru på at det klaffa for oss denne gangen. Har ikm på fredag, så får vente med å teste til da, om ikkje TR dukker opp før. Men frykter at tanta har satt seg på bussen og er på veg.. Dessverre! Men lykkes vi ikkje nå er eg klar for neste pp. Da skal vi prøve hostesaft:)
RTL Skrevet 12. januar 2009 #47 Skrevet 12. januar 2009 blir med på skravlinga her, hadde egentlig IKM onsdag 7.jan, men TR har ikke kommet og testene er bare negative hvem vet, kanskje syklusen min har funnet ut at den vil plage meg. ikke stresset med prøving denne måneden overhode, og ikke vært på bim på ett par mnd. er forresten 23 år, hatt samboer i snart to og vi er studenter begge to. mange som har testet positivt i dag, og det er moro kanskje dette er vår lykke-uke?
Frk Marge Skrevet 12. januar 2009 #48 Skrevet 12. januar 2009 henger meg på jeg også... bare for å følge symptomene deres og se ting an hehe hadde ikm 10/1, men her har hverken mens eller tester positivt utslag.... har ikke engang mensmurring nå, andre dagen jeg mangler den etter el... fatter ikke helt den... hva betyr det da?
lillelamm Skrevet 12. januar 2009 #49 Skrevet 12. januar 2009 henger meg også på her. litt forvirra tror eg. og sikkert stressa, og mulig litt ammetåke, hehe. er liitt spent ja. har en datter på fire og en halv måned. venter på mens. murringer for en uke siden tror eg det var. tester neg senest idag. igjen... hehe. siste mens 12.des. så tror ikm var sist uke.hadde korte sykuser før graviditeten. trodde jeg hedde det nå og. tenker det egentlig er for tidlig med ny gaviditet, men ikke startet med noe prev. så får se hva som skjer.....:-)
~Svever~ Skrevet 12. januar 2009 #50 Skrevet 12. januar 2009 Blir irritert på meg selv! Måtte ta en test i dag, IKM torsdag, selfølgelig negativ:(( Blir litt revet med av alle de heldige som har testet før tida og fått positiv test.....Har dårlig magefølelse denne gangen egentlig. Ble ikke noe bedre av negativ test i dag. Dette er 3pp. Vurderer faktisk en pause om det ikke klaffer, hadde egentlig store planer om sommer/sensommer barn denne gangen, men det kommer jo ikke på bestilling:) Men kan vel hende jeg endrer mening og fortsetter prøvinga....men det tar på litt å bli skuffa hver gang tanta kommer............NEI NÅ SYTER JEG VELDIG!! Skal ikke klage etter 3pp. Synes dere er knalltøffe dere som står på etter 10-15pp og pergo. Ønsker oss alle lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå