Gå til innhold

Er dere redde for 2012?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man trenger psykolog fordi man ikke ler av alt, og faktisk tror på ting da vet ikke jeg. Trenger alle som tror på gud psykolog også da, anonym? huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare se hva som skjer med verden ellers da!!! Krig, atomvåpen, sult og naturkatastrofer. Flere 1000 dør av dette, men det som bekymrer deg er noe som KAN skje i 2012?

Skrevet

Jeg skal aldri si aldri! Verken at jeg tror eller ikke tror....

Det kan absolutt være noe i dette, men jeg velger å ikke la det konsumere meg. Det er lite jeg kan få gjort uansett.....

Skrevet

filmen kommer til sommeren... traileren ligger på youtube.. heter 2012

Skrevet

jeg brukte fjordåret på dette tøvet....men gidder ikke lengre....seriøst, jepps jeg vil prøve å overleve og ta med frø, tørrmat etc dersom jeg ser at dette skjer.....men jammen ikke før heller...jeg kan da falle om når som helst....så jeg planlegger ikke noen kollektiv undregang.....men jeg kommer ikke til å krype under jorda om den sjansen skulle by seg....

Skrevet

http://itpro.no/art/13346.html

Forøverig så er min svigerfar veldig trodende til dette så han har faktisk bygd en stooor bunkers som han fyller opp. Aner ikke hvor mye anniumsjon, våpen, vann, hermetikk og tepper han har... Men det er MYE!!!

Skrevet

Jaja dere.

Tenk på alt det andre vi ikke bhøver å bekymre oss om de neste 3 årene; klimaendring og forurensning av verden bl.a.

Det har jo ikke noe å si alikevel når planeten vår og vi som lever på den uansett skal "gå under"!

Dersom "alle" vet dette skal skje, hvorfor mase om miljøvern, klimakvoter og ta vare på verden....

Nei la oss slutte å bekymre oss for miljøet og bygge hver vår bunkers istede :)

Skrevet

anonym 18:49: Det er da nettopp for sånne som oss Himmelen er åpen.

Ikke fariseere og hyklere.

Jeg er en stor dritt, som er blitt kristen. Trengte Jesus nettopp fordi jeg er en stor dritt, som ikke klarte dette livet selv.

Om vi svikter, svikter jo ikke Jesus.

Les Bibelen, begynn med Johannes evangeliet, så ser du at det er sånne dritter som oss som Jesus kom til jorda for. Ikke sånne som klarer alt så bra,fint og flott. Han sa det selv: De friske trenger ikke lege. Han kom for de syke.

Jeg har også sviktet. Vært skilt. Gitt opp. Stjålet. Hyklet. Gjort så mye galt at jeg umulig kan ramse opp alt. Men Jesus holder meg i hånda, og hjertet mitt er rent fordi han har renset det med sitt blod.

Skrevet

hi, jeg er like redd som du er! rett og slett livredd. tenker og på det med å få flere unger, hva er vitsen hvis det er fare for at vi ska se våre egne barn dø? helt grusomt og jeg håper inderlig at det ikke vil skje!

Skrevet

Fordi klimakvote-pengene går til finansiering av alle disse bunkersene!

Skrevet

Jaja, da gidder jeg ihvertfall ikke å slutte å røyke

Skrevet

Å verden sku jo gå under når vi bikka år 2000 også....

Skrevet

Og Jehovas vitner og Smiths venner og mange andre sekter har advart mange år at NÅ, nå er det enden på visa.

Men fremdeles ruller vi rundt på denne planeten.

Joda, en vakker dag er ikke dagen så vakker lengre.

Men at det skal skje akkurat i 2012, det tror jeg ikke noe på.

Bare tøys og tull. Oppspinn og vås.

Skrevet

Hvor er den bunkeren for mennesker, da?

Nei, det i 2000(eller 1999) var ikke bare spekulasjoner. Folk trodde på det også, vet du;)

Hvordan vet en at noe skal skje? Og hva er det "noe" for noe? Den der "klumpen" treffer jo ikke jorden;)

Hvordan kan du være så lettlurt, NN 19:50

Og hva gjør det med deg om det skjer "noe"? Du vil ikke vite om det likevel;) Ikke dine barn, heller.

Skrevet

andre diskuterer dette her:

http://2012-comet.com/phpbb/2012/have-searched-nasa-nibiru-isnt-coming-t449.html#p4844

Synes brukeren som kaller seg Marianne sier det så bra:

"ok, someone brought up 2012 yesterday which started me on a research binge. The only big event I found that is actually scheduled for that year is the asteroid 433 Eros which will pass by the Earth at about a distance of 17 million miles, it has a solar orbit, and the last time it came by it was even closer, 1975, at 14 million miles. Research is much more reliable than myth, religion, superstitions, and blind fear mongering speculations"

Skrevet

Hvis du søker på dette på google finner du like masse indikajsoner på at dette bare er bullshit... dessuten, hvem har sagt at alt som ligger på internet er fakta? Masse rare folk som legger ut ting og tang på nettet ja..

Eksperter sier jo også at om dette hadde vært sant hadde den planeten vært synlig allerede fra år 2002, det er ikke fysisk mulig at en så stor planet ikke er synlig for oss ute i verdensrommet før i 2009..

Massevis som motsier denne teorien også..

Skrevet

.. selvfølgelig hadde du et svar på dette også ;)

Om vi skulle gå under, skjer sikkert brått og da er jo ikke det et problem lengre, siden vi ikke er mer og kan ikke bekymre oss. Man kan jo faktisk ikke sitte og skremme seg selv og andre med at verden går under. Legge opp livet deretter..

Man må faktisk håpe på det beste og nyte hverdagen som den er. Tenke på hvor heldig man er som har et det fint her i Norge og være takknemlig for det. Livet er aldri en selvfølge.

Så får man ta "undergangen" som den kommer og passe på at man har levd et verdig liv hvor man har delt med andre og tatt vare på de som trenger det!

Pass godt på familien din og nyt deres tid sammen du, så trenger du ikke være lei deg for alt du skulle gjort iallfall.

Godt nytt år!

Skrevet

Jeg er sikker på at om jorden en gang skal gå under eller bli skadet,så er det når vi minst tror det.

Her er nervene helt rolig..har andre ting å bruke kreftene på.

Dessuteten er denne tanken bygget på astrologi og ikke ASTRONOMI..som er ren vitenskap!!

Skrevet

Enig med anonym 21:31

Her blir det hæla i taket til vi bukker under

Skrevet

Vi skulle jo blitt truffet av den planeten oj så mange ganger før.

Ja den skal passere oss, men langt vekk så er ikke farlig.

Og tror du virkelig at en skokk med mennesker plutselig fordufter ned i bunkere usett?

Om jeg ser en rød trekant på himmelen og Jens stoltenberg sitter på en buss med en haug andre "viktige" folk så skal jeg heller begynne å tenke meg om.

Frem til da så er jeg ikke redd :))

Om du er redd, hva skal du gjøre da? Lage deg en bunker, samle mat osv?

Skrevet

Akkurat det samme som liksom skal skje i 2012 skulle skje i 2003, men skjedde ikke. Hvis du søker litt rundt på nettet finner du så mye mer troverdige bevis på at dette ikke kommer til å skje. Billedbevisene er ukrorrekte osv.

Det som i tillegg overbeviste meg om at dette bare var humbug var youtubevideoen med all skremselspropagandaen. Midt i all "faktaen" dukker det opp en hodeskalle fra en beboer fra en av de andre "planetene" i solsystemet til Nibiru, og at disse er "gudekjemper" eller hva det var (husker ikke nøyaktig hva det stod).

bekymrer meg mer om hvordan framtiden vår blir mtp forurensing, naturressurser, krig, sult og fattigdom. Det er ekte problemer vi MÅ bruke kreftene våre på!

Skrevet

Planeten vil først synes på himmelen som et... KORS? Spesielt.

Svada!

Skrevet

hø? hehehe..nei dette har jeg ikke hørt noe om..har det vært noe skriverier om dette?kan umulig være så aktuelt da.Hadde det skjedd hadde det vært full planlegging og kaos allerede..hehe..Enig med Trollemor her.Husker da jeg gikk på barneskolen så var det masse på nyhetene om noe dommedaggreier..men vi lever enda:) Sikker på at du ikke har sett litt for mye film HI? Deep Inpact eller den tomorrow noe rart..

Skrevet

Hva faen er det du snakker om? Skjønte ikke bæra av det du skrev i innlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...