Gå til innhold

Er dere redde for 2012?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er livredd og tenker på det hele tiden....

Jeg mener, når man vet helt sikkert at nibiru passerer jorden i 2012, og makteliten verden over har i skjul begynt å forberede seg på en katastrofe ved å bygge bunkere under jorden, lagre mat,planter og frø..

Dette er 100% sikkert.

så har vi mayakalenderen som i likhet med flere kalendere (blandt annet cherokee-indianerene sin) stopper i 2012........

Ja og så har vi bibelen da....

Regjeringene unnlater å fortelle om hva de frykter skal skje, for å ikke skape massepanikk. Jeg er så utrolig redd jeg..... Finnes det noen der ute som faktisk ikke er det? Hvordan er det mulig? Man vet jo for sikkert at planet nibiru passerer oss og er 4 ganger så stor som jupiter. Den kræsjer jo ikke her, men den vil jo skape grusomme tilstander..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Mayakalenderen er syklisk. Det at den "slutter", betyr bare at den begynner på nytt. Og dersom man tror på alt det der så påstod Nostredamus at verden skulle gå under først om mange tusen år

Skrevet

Mhm. Og den klin gærne barnevernsmotstanderen, politikeren og fylliken bosatt i bærum er en av de som sprer det gale budskap.

Skrevet

Nei, jeg er ikke bekymret. Det burde ikke du være heller, for hvis jorden mot formodning skulle gå under er det ingenting du får gjort noe med og da vil det være 3 bortkastede år med uro.

Skrevet

hvis de er redd for å skape panikk så hvorfor har de lagd film om det? den kommer itl sommeren!

jeg har lest mye om det og ja jeg tenker mye på det, men jeg vil heller dø her enn å sitte nede i en bunkers i 5 år(de har matlaging for 5 år)

det er de høytutdanna som få komme ned siden de trenger leger osv og noen til å bygge opp verden igjen... plass til 2 mil mennesker

Skrevet

jo men jorden skal ikke gå under. Den skal bare "renses".... Og det er jo de i bunkerene som skal bygge opp alt igjen da....

Hvilken fyllik-politiker er det snakk om da? Uff jeg vil ikke dø i monstertsunami eller bli blåst vekk av superorkan...

Skrevet

lol, jeg håper virkelig ikke at dette plager deg sånn på ordentlig? I tilfelle bør du snakke med noen om dette. Eventuellt bygge deg en bunker.

Skrevet

Jo det plager meg såppass mye at jeg ikke vet om jeg vil ha flere barn. Hva er poenget hvis vi alle skal dø... Og særlig barna da...

Jeg synes folk er ignorante. Det er jo bevist at den kommer forbi oss! Det samme at det får sine følger for jorda da.

Skrevet

DAG OG TIME INGEN VET

sier Bibelen.

Nei, jeg er ikke redd :-))

Ikke for noe.

Fremtiden er jeg ikke redd for i det hele tatt, for den ligger trygt i Guds hender.

Skrevet

Det hjelper i allefall ikke å bekymre seg. Hva mener du vi bør gjøre? Sånn konkret.

Skrevet

For dem som har vært snille ja. Ikke for dem som har tatt abort(begått drap) og brukt løgn, vært utro, vært dritafull samt åpnet opp for gud, for så å svikte ham igjen og igjen. Slik som meg.

Skrevet

I forhold til slike konspirasjonsteorier skulle vel verden ha gått under både titt og ofte... :oP Synes folk er litt småskrudde som lager seg bunkerser og fantaserer seg frem til en fiktiv undergang for jorda....

Skrevet

Går nok bra skal du se. Hvis du angrer med HELE ditt hjerte så skal du bli tilgitt igjen og igjen og igjen og igjen. Vi syndere møtes nok i himmelen pga Jesus Kristus.

Skrevet

Det der er bare tull. De bygger ingen bunker.

Da er jeg mer redd for den vulkanen i USA, som kan få utbrudd når som helst. Den vil gi vinter over hele jorden i flere år, og dermed vil vi ikke klare å produsere korn og gress osv. Denne vulkanen har hatt utbrudd med ca 600 000-750 000 års mellomrom, og nå er det ca 620 000 år siden..... Det ser også ut til at syklusen minker, så....

Skrevet

Dette har jeg ikke hørt om en gang...

Men har vi bare 3 år igjen å leve, så får vi gjøre det beste ut av det da...

Skrevet

Jo men de har jo ikke fantasert seg frem til det. Det er faktisk slik at den planeten passerer oss. Det er også en realitet at den som er så stor vil skape massive endringer på jorda med tanke på vær og klima. Dette er jo vitenskapelig bevist, det kommer til å skje! Da er det jo ikke dumt at de har tatt forhåndsregler, slik at de menneskene som overlever dette, kan bygge opp igjen det som er ødelagt. Og såklart blir jorda ødelagt når det vil komme enorme tsunamier over hele verden, super-tornadoer og stormer som ingen har sett maken til, digre jordskjelv og vulkanutbrudd. Pol- isen vil smelte og land vil synke i havet, mens andre vil stige.

Det er bare for dumt å lukke øynene for ting. Alle skal alltid se ting før de tror det. Det er ikke noe annet enn dumhet, mener nå jeg. Da er det jo forsent. Men hvis du ikke tror på dette da, så vil denne planeten kunne sees allerede sommeren 2009, som et rødt kors på den sørlige nattehimmelen. I 2011 vil den være synlig som en sol nr 2, like ved månen. Hvis jeg i sommer ser dette, kommer jeg til å tisse på meg. For denne planeten er så stor, at det er INGEN tvil om hva den vil gjøre med vær og klima. Det vil tilogmed kunne komme rødt støv ned og gjøre drikkevannet rødt. Du kan google det selv, så ser du at dette er noe som kommer til å skje. Altså vet man ikke nøyaktig HVA som skjer når den passerer, bare at noe vil skje, mest sannsynlig det værst tenkelige.

Når det er sagt, så er forskerene overbevist om at det er denne som har forårsaket både istid og "syndfloden" blandt annet. Denne planeten passerer hvert 3600 år var det visst.

Skrevet

Sikkert fint å få rydda opp litt her. Vi mennesker gjør ikke annet en ugang uansett. Jeg tar meg en sjokolade og skal nyte hver dag frem til reisen er slutt. Uansett lengde.

Skrevet

Ja, det er absolutt noe i dette, dette med Nibiru og dens effekt på jorden når den passerer.

MEN, ingen vet hva som skjer!

Og hadde de trodd det verste, tror jeg ikke av hele mitt hjerte at de hadde tiet om det (regjeringene, ja)!

Tror du at regjeringene samler inn klimakvote-penger for å bygge seg underjordiske bunkere???

Skrevet

haha.. skulle akkuart til å si det som anonym over her sa. Jorden skulle jo gå under i 2000. Det var også BEVIST!

Skrevet

Nei, alt av det elektriske skulle kræsje......

Skrevet

Haha! NEI det er ikke tull at de bygger bunkerser nei! Denne bygningen startet i 1982 og vil stå ferdig i 2011. Og hva med svalbard seed-bank da? Der de lagrer frø osv?

Og til deg libido: I 2000 var det jo bare spekulasjoner. Nå vet man jo at det er noe som skal skje. Om den utrydder hele jorda er vel ikke sikkert, men jeg tror ikke det blir så veldig trivelig å være her!

Hvordan kan mennesker være så ignorante egentlig?

Skrevet

Det også... HI, Skaff deg en psykolog.

Skrevet

Jo jeg skal si dere hvorfor de ikke sier noe. Fordi det skaper massehysteri, og de kan ikke redde alle uansett. Hva med bildenberg da? Har dere ikke hørt om det heller? Der er jo alle de norske topp-politikerene med! Nei det er absolutt noe i dette, og det er ingenting å le av. Planeten vil passere om dere tror det eller ei, OG den vil gjøre mye med jorda. Jeg for min del skal opp i høyden i 2012. Og jeg skal ha med hermetikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...