Prosjekt_baby84 Skrevet 22. januar 2009 #51 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 22. januar 2009 #52 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....)
Va9lje Skrevet 22. januar 2009 #53 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....)
Andrea3 Skrevet 22. januar 2009 #54 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre
mammas skatter <3 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #55 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 22. januar 2009 #56 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp
idamamma-00 Skrevet 23. januar 2009 #57 Skrevet 23. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 23. januar 2009 #58 Skrevet 23. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie.......
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 23. januar 2009 #59 Skrevet 23. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 24. januar 2009 #60 Skrevet 24. januar 2009 Dytt dytt..Jeg har ikke testet enda, tenkt å teste på mandag...blir gal av å vente!!!!!!!!!! Lykke til alle sammen:o)
jobber med saken har klart det Skrevet 25. januar 2009 #61 Skrevet 25. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:(
Suprise! Skrevet 25. januar 2009 #62 Skrevet 25. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! ------------------------------------------ ---------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:(
chiquetita Skrevet 25. januar 2009 #63 Skrevet 25. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita ------------------------------------------------------------------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( Dama med 2 små!
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #64 Skrevet 25. januar 2009 Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita ---------------------------------------------------------------------- --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( Dama med 2 små! adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0)
mean_yean Skrevet 25. januar 2009 #65 Skrevet 25. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita *mean_yean ---------------------------------------------------------------------- --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( Dama med 2 små! *adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 26. januar 2009 #66 Skrevet 26. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita *mean_yean ---------------------------------------------------------- ------------ --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( *adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0) *annikken24, negativ test men ikke tr enda:(
malla85 Skrevet 26. januar 2009 #67 Skrevet 26. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita *mean_yean ---------------------------------------------------------- ------------ --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( *adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0) *annikken24, negativ test men ikke tr enda:( *malla85 blir gaaaaal.....
klar for 3? Skrevet 26. januar 2009 #68 Skrevet 26. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita *mean_yean ---------------------------------------------------------- ------------ --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( *adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0) *annikken24, negativ test men ikke tr enda:( *malla85 blir gaaaaal..... *cilleb ( 4 dager over ikm)
Skogshuldra Skrevet 31. januar 2009 #69 Skrevet 31. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita *mean_yean ---------------------------------------------------------- ------------ --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( *adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0) *annikken24, negativ test men ikke tr enda:( *malla85 blir gaaaaal..... *cilleb ( 4 dager over ikm) *Skogshuldra (tr på dag 40, 7 dager over)
*SmurfeMamma* Skrevet 31. januar 2009 #70 Skrevet 31. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita *mean_yean * ~LilleKnøtt~ ---------------------------------------------------------- ------------ --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( *adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0) *annikken24, negativ test men ikke tr enda:( *malla85 blir gaaaaal..... *cilleb ( 4 dager over ikm) *Skogshuldra (tr på dag 40, 7 dager over
babyklar er lykkelig :) Skrevet 5. februar 2009 #71 Skrevet 5. februar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita *mean_yean * ~LilleKnøtt~ ---------------------------------------------------------- ------------ --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( *adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0) *annikken24, negativ test men ikke tr enda:( *malla85 blir gaaaaal..... *cilleb ( 4 dager over ikm) *Skogshuldra (tr på dag 40, 7 dager over *babyklar ( mens på dag 43)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 5. februar 2009 #72 Skrevet 5. februar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 Va9lje tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 *Dama med 2 små! *Chiquetita *mean_yean * ~LilleKnøtt~ * annikken24 ---------------------------------------------------------- ------------ --- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87* *Ønskedrøm:) *SuperKlar86 ( TR kom på 28. dagen, som alltid.....) *Andrea3, desverre *romheg, neg.test men ikke TR enda *ønsker oss baby 1pp *Idamamma-00 *Little Miss Poopsie....... *a_m, rar TR, men kom dagen etter * Jobber med saken.... jobber vel ikke godt nok:( *adine_håper ....... får håpe litt mer da, så skjer det vel snart =0) *malla85 blir gaaaaal..... *cilleb ( 4 dager over ikm) *Skogshuldra (tr på dag 40, 7 dager over *babyklar ( mens på dag 43)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå