mammas skatter <3 Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp torsdag den 22.januar fredag den 23.januar lørdag den 24.januar søndag den 25.januar håper på kansje noe positivt når jeg skal til gynekologen den 15.januar.kansje han kan se om det ble en liten spire.EL den 7.januar.
pusild Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp torsdag den 22.januar fredag den 23.januar lørdag den 24.januar pusild søndag den 25.januar
klar for 3? Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp torsdag den 22.januar fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) lørdag den 24.januar pusild søndag den 25.januar
Prosjekt_baby84 Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp torsdag den 22.januar fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) lørdag den 24.januar pusild søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall) Lykke til alle sammen!!
Bare™ Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp torsdag den 22.januar fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) lørdag den 24.januar pusild Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
*SmurfeMamma* Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp torsdag den 22.januar fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar pusild Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
Bare blåbær Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) torsdag den 22.januar fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar pusild Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
babyklar er lykkelig :) Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) torsdag den 22.januar fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar pusild Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
pusild Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) torsdag den 22.januar pusild 1pp fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
Bare blåbær Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Da har den store prøveuka begynnt... Er spent på om jeg får el denne uka... ( akkurat sluttet med pillen... 22.des) Hva med dere andre???
SuperKlar86Gravid Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
blimamma Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
chiquetita Skrevet 6. januar 2009 #13 Skrevet 6. januar 2009 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
*Nelly* Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall)
malla85 Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 mandag den 19.januar tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall) malla85 - her eller i morgen
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 9. januar 2009 #17 Skrevet 9. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (tror det er her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall) malla85 - her eller i morgen
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 9. januar 2009 #18 Skrevet 9. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall) malla85 - her eller i morgen
Skogshuldra Skrevet 15. januar 2009 #19 Skrevet 15. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) søndag den 25.januar Ønskedrøm_(tipper det blir rundt her. Varierer med et par dager, men sånn ca hvertfall) malla85 - her eller i morgen Gravid: ----------------------------------------------------------------------------------- Ikke Gravid: -----------------------------------------------------------------------------------
Prosjekt_baby84 Skrevet 15. januar 2009 #20 Skrevet 15. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Gravid: ------------------------------------------------------------------- ---------------- Ikke Gravid: --------------------------------------------------------------------------------- --
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #21 Skrevet 15. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Gravid: ------------------------------------------------------------------- ---------------- Ikke Gravid: --------------------------------------------------------------------------------- --
*LillaMeg* Skrevet 15. januar 2009 #22 Skrevet 15. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Gravid: ------------------------------------------------------------------- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
choette Skrevet 15. januar 2009 #23 Skrevet 15. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Gravid: ------------------------------------------------------------------- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 16. januar 2009 #25 Skrevet 16. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Adine_håper Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Gravid: ------------------------------------------------------------------- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå