Gjest Skrevet 16. januar 2009 #26 Skrevet 16. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Gravid: ------------------------------------------------------------------- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 16. januar 2009 #27 Skrevet 16. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. Gravid: ------------------------------------------------------------------- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
mean_yean Skrevet 17. januar 2009 #28 Skrevet 17. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. Gravid: --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
idamamma-00 Skrevet 17. januar 2009 #29 Skrevet 17. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. Gravid: --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
*Nelly* Skrevet 18. januar 2009 #30 Skrevet 18. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her) babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
Bare blåbær Skrevet 18. januar 2009 #31 Skrevet 18. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
SpennendeTid Skrevet 18. januar 2009 #32 Skrevet 18. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
Andrea3 Skrevet 19. januar 2009 #33 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
makkapakka med spire Skrevet 19. januar 2009 #34 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
*LillaMeg* Skrevet 19. januar 2009 #35 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: --------------------------------------------------------------------------------- *Otrivin*prøver*
Xena73 Skrevet 19. januar 2009 #36 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 19. januar 2009 #37 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 19. januar 2009 #38 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. januar 2009 #39 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 19. januar 2009 #40 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: ---------------------------------------------------------------------------------
*LillaMeg* Skrevet 19. januar 2009 #41 Skrevet 19. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: --------------------------------------------------------------------------------- *Otrivin*prøver*
Xena73 Skrevet 20. januar 2009 #42 Skrevet 20. januar 2009 Gravid: Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: Xena testet neg.i dag tidlig:o( --------------------------------------------------------------------------------- Hva med dere andre som har passert IKM? Noen glade mld?))
Bare blåbær Skrevet 20. januar 2009 #43 Skrevet 20. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her Gravid: *Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu )
jobber med saken har klart det Skrevet 20. januar 2009 #44 Skrevet 20. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her Gravid: *Nelly --------------------------------------------------------------- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu )
*Bambi + spire* Skrevet 21. januar 2009 #46 Skrevet 21. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly ---------------------------------------------------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu )
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #47 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly ---------------------------------------------------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu)
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 22. januar 2009 #48 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly ---------------------------------------------------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87*
Xena73 Skrevet 22. januar 2009 #49 Skrevet 22. januar 2009 Det er jo torsdag nå! Burde det ikke vær flere på Gravid siden??? Vi trenger å få vite at noen blir gravide også, slik som Nelly:O) Grattis foresten:O)
Izzy74 Skrevet 22. januar 2009 #50 Skrevet 22. januar 2009 mandag den 19.januar ønsker oss baby 1pp ) (sånn ca her) Izzy74 tirsdag den 20.januar Bli mamma (sånn ca her også...) Håper vi lykkes, og han hoppe over til første trimester alle sammen ganske kjapt! Nelly (ca her)dobbel pergokur *Otrivin*prøver* Spennende Tid 6pp (ca her... litt ustabile sykluser for tiden) Xena 7pp - HÅPER veldig!!!!!!!!!! a_m - ca her tror jeg.. (litt ustabile syklus etter sa) *dreamer* 27pp hopeful87 (sånn ca her jeg også) onsdag den 21.januar romheg 1pp babyklar 6 pp ( her sånn ca... ustabile sykluser) Chiquetita, 3pp omtrent her torsdag den 22.januar pusild 1pp SuperKlar86- 5pp etter SA. Ønskedrøm_alle gode ting er 3? Tror det blir her. Andrea3 fredag den 23.januar cilleb, 2pp (ca her tror jeg) ~LilleKnøtt~ (2pp) (ca her tror jeg også) *Desperate hpusewife* (tester ikke før søndag om ikke TR har dukket opp) idamamma-00 (tester lørdag om ikke TR kommer) Jobber med saken (ca her) lørdag den 24.januar Nunne 5pp, e. sa Skogshuldra (9pp.) Adine_Håper - tror det er her jeg... meanyean (1.pp) *håper på baby 09:P* 1pp ( sånn ca her etter nærmere utregning) søndag den 25.januar malla85 - her eller i morgen Troya 76 - her eller i morgen eller i går Annikken24 - 1pp (tror jeg..) Maja 08 - om syklusen er 32 dager som før siste graviditet.. makkapakka - her eller i morgen Little Miss Poopsie - litt ustabil men senest IKM her _Carro_ Gravid: *Nelly *Izzy74 ---------------------------------------------------------- ----- ---- ---------------- Ikke Gravid: *Otrivin*prøver* *Xena testet neg.i dag tidlig:o( * håper på baby 09:P (tr besøk... buhuuu ) *Troya 76 (tr besøk 4 dg før forventet buhuuu) *hopeful87*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå