Gå til innhold

Ammer ungen til søstra mi. (er dette ok ?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å amme noen andres barn når man selv ikke produserer melk? Det er ganske effektivt for å få henne til å bli rolig når jeg passer henne. Jeg vet jo at adoptiv foreldre ofte gjør dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KVALMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Haha, kvifor det? Fordi eg ikkje hadde hatt nokon betenkeligheter med å amme ein anna sitt barn?

Latterleg, eg vil heller vere skrot enn forutinntatt og latterleg.

Skrevet

Jeg kunne også ammet et annet barn.Så lenge moren vet om det!Jeg ville ikke gjort noe mammaen selv ikke gjor!

Skrevet

Men eg ville nok ikkje sagt at det var greit om ei framand dame kom til meg på ein kafe og spurte om eg hadde litt melk til overs til hennar barn. haha

Skrevet

Svare seg sjøl? Eg har ikkje starta tråden. Dessuten signerar eg aldri anonymt. Eg har betre ting å gjere enn det.

Skrevet

Ville ikkje latt andre amme min baby..men har ingenting imot at andre kjente gjør det.

Skrevet

Jeg ville ikke likt at andre kvinner (ink.nær familie) hadde ammet mine barn, derfor ville jeg aldri ammet noen andre sine barn

Litt for intimt, og vi bor i ett land hvor det ikke står om livet til den lille...mme funker bra det også ihvertfall til barnepass,

vet hun at du gjør dette?????????

Syns hun det er greit????????

Skrevet

Helt greit hvis alle parter er enige.

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det, hvis det er greit for alle parter.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg selv hadde følt meg konfortabel med det, men ser likevel ikke noe galt i det så lenge din søster vet om det og synes det er greit.

Skrevet

Før i tiden var det vanlig at man fikk andre til å amme barna sine, min mor måtte i en periode i livet sitt die av sin tante, da hennes mor ikke kunne amme pga sykdom.

Hadde jeg ikke kunnet amme selv, og jeg var sikker på at hun som kunne amme mine barn var smittefri og helt friske så hadde jeg vært veldig glad. Næringsverdien av å få mm er mye viktigere enn at babyen deler noe intimt med et annet menneske, det er jo ikke så "intimt " at man ikke kan få hjelp utenifra.

Skrevet

Ser overhodet ikke noe galt i dette hvis alle er enig om det?

Skrevet

dere som er så i mot det. hvorfor? hva er galt med det? ser dere sexuellt på puppen mtp amming??

hadde ikke hatt noe problemer med å amme mitt tantebarn hvis både jeg og søstra mi hadde vært enige om det.

Skrevet

Hvordan kan du amme hvis du ikke har melk? Da lar du strengt tatt bare babyen suge deg på brystet da.

Jeg hadde blitt forbanna om en kvinne (i nær eller fjern relasjon) lot ungen min suge henne på brystvortene.

Hadde kvinnen faktisk kunnet amme, så hadde det muligens vært annerledes.

Skrevet

Så lenge du ikke har melk er det motbydelig.

Hadde du hatt melk en helt annen problemstilling

Skrevet

Ja, helt klart. Hvis det er ok for søsteren din. Har gjort det selv, og søsteren min var bare glad for at den nyfødte babyen ble rolig og fornøyd.

Skrevet

Søsteren min hadde ikke melk i det hele tatt, da hun hadde udetektert benigne kuler i brystet på den tiden, som senere ble operert.

Skrevet

14:51 er samme som anonym rett over der igjen ;)

Skrevet

Ja, jeg lar henne suge på brystvortene. Om jeg blir øm så bytter jeg bare bryst. Første gange jeg gjorde dette var på toget. Hadde over en time igjen av reisen, og hun var veldig urolig. Problemet var at jeg selv også ble veldig trøtt så jeg glemte nesten å gå av toget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...