Gå til innhold

Store pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skitne til debatten din ? Det har du selv gjort med å drite deg selv ut med hvor pen du er, hvor perfekt du er. For meg virker det som du er et rasshull som er selvgod, egoistisk og langt fra så pen som du tror du er.

Puppene dine er for store, egoet ditt er for stort og selvtillitten din er altfor stor. Du må komme deg ned på jorda blant oss andre din bimbo flusse av en dott.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe fatter ikke helt problemet HI. Har samme str og er 160 høy, og jeg ser ikke på dette som et problem. Og når begynte folk å klage på at dem er for fine? harregud..tåpelig. På måten du skriver på så høres det ikke ut som om du har komplekser, men at du har et enda større behov for oppmerksomhet enn det du får tydligvis..

Skrevet

vi koser oss masse, med mye, men jeg/vi trenger ikke fortelle verden om våre preferanser og hvordan vi koser oss:o) Det er vel heller det jeg reagerte på.

Skrevet

Har det slått deg at ikke alle er misunnelige, det virker jo som det er flere her inne på denne tråden som er mer "perfekt" enn deg, MEN de har litt vett i panna og. Det er ikke noe problem å være hyggelig med pene jenter som jente selv, hvis det er det du føler er problemet til alle du anser som styggere enn deg. Problemet ditt er attituden din. Vi er alle her inne som svart skrift. Så du kan faktisk ikke mene at folk er misunnelige på akkurat deg. Det er sikkert flust av andre like pene og penere enn deg her inne, som ikke har det problemet ditt, nettopp fordi attituden er i orden.

Skaff deg ekte sjarm så er du nok kvitt problemet ditt.

Skrevet

Janteloven lenge leve. Ikke min feil at du ikke ser ut i måneskinn

Skrevet

Hvorfor er dere så slemme. Hvor har jeg sagt noe styggt om noen andre. Det eneste jeg sier at jeg har et problem med at alle ser på meg og kroppen min. Jeg har aldri sagt et vondt ord om noen. Men likevell så hagler det med kritikk. Bare fordet jeg har sagt at jeg er pen. Snakker om å arrestere noen ut i fra svart skrift!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

PS det var ikke jeg som skrev over her om nhun som ikke så ut i månne skinn

Skrevet

Nei det klarte du fint å ytre nå isteden.

Skrevet

Jeg er fra Stavanger område. Hvorfor spør du?

Skrevet

Ja jeg er hun som er veninne av Kathrine fra unge mødre tenk!

Og jeg er deilig og dere blir aldri like deilig og populær som meg så det så!!

HI

Skrevet

Du får ikke lov å undertegne med HI når du ikke er det. Nei jeg er ikke med venn med noen i et slikt program

Skrevet

Den siste var meg som er HI. Nå må jeg lage middag. Ønsker alle en riktig fin jul. Takk til dem som ga meg svar

Skrevet

Hahaha, jeg Må jo bare svare! Når det er snakk om pen eller ikke, så syns jeg det er personligheten som er det avgjørende! Har en vennine som er ganske så rund og stor og ikke nødvendigvis idealbildet på hva folk generelt syns er vakkert, men for meg så er hun et utrolig vakkert menneske! Så snill, god, sjarmerende og deilig å være rundt. Poenget her er jo at alle har ulik smak, så det viktigste er å leve lykkelig med seg selv!

"To love oneself is the beginning of a life-long romance"

(sitat Oscar Wilde..)

Skrevet

Skal ikke skue hunden på hårene, eller var det navnet skjemmer ingen...?

Er ikke så stor, du. Var riktignok oppi 86 ved sist graviditet, men 100 er det vel ikke *fnis*

Skrevet

Burde egentlig ikke svare på dette inlegget totalt blottet for intelligens, men greide ikke dy meg. Har ikke vært registrert i lang tid her på bim, men har lest en lang rekke innlegg signert med HI. Jeg bruker mye tid foran pc-en i forbindelse med jobb, men du Hi må sitte foran pc-en i timesvis hver dag for å skrive og svare på alle disse innleggene + dikte opp alle historiene og profilene. Tror nok ikke du er mye ute i det virkelige liv, ikke mange som ser etter deg der du sitter og mugner foran din elskede pc, den svømminga må du gå lenger ut på landet med!

Vær så snill og oppsøk profesjonell hjelp!

Skrevet

Hi står for hovedinlegger og er forskjellige folk fra gang til gang..

Skrevet

Hun har et travelt liv, i ett av dagens innlegg lurer hun på om hun skal melde venninna til barnevernet, og i et annet lurer hun på om hun skal ta med seg de fem barna og reise fra mannen sin. Hun er nok ikke en selvsikker sexbombe, nei, heller en usikker grå mus med psykiske problemer. Synes det er ille at folk bruker av tiden sin og svarer henne seriøst, de engasjerer seg i oppdiktede historier.

Stakkars.

Er vel hun som var trillingmammma og MariaLykkelig også, vel.

Skrevet

Såppas ja...ja det hadde vært greit med en smule ydmykhet HI.Hva som er perfekt kropp det finnes ingen definisjon på jenta mi;) Jeg er litt smålubben,167 høy og veien 80 kg...trives godt og har fine former og bruker 85D og puppene henger ikke..og de er heller ikke så store synes jeg..helt passe...noen ville synes jege r bælfeit mens andre synes jeg ser frisk og sunn ut. Å sitte å si at du har perfekt kropp og svære mugger og du tror folk ser på deg pga av det...ja da har du et luksus problem. De ser vel på deg fordi du ser på dem fordi du innbilder deg at de ser på deg tenker jeg. Slappa...det ordner seg imorra;)

Skrevet

Du konstant gjentar at du er så innmari pen og har en perfekt kropp HI...men jeg tror du er stikk motsatt=) Jeg tror du er mindre pen og har en mindre perfekt kropp og skriver dette innlegget for å ha noe å finne på fordi du ikke har noe liv..=)Jeg har aldri møtt en eneste perosn med så lite ydmykhet som deg...du bør skaffe dge litt...var jeg gutt ville jeg ikke hadd eeg for noe i verden uansett hvor pen du var...egoet ditt eser:-P og det er mindre attraktivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...