Gå til innhold

Store pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store pupper. Bruker 70 D i BH. De henger ikke og er runde og faste men likevell vurderer jeg å få mindre. Hva ville dere gjordt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??? Jeg bruker 75 D/70 DD og de er virkelig ikke store i det heletatt. Kanskje det blir rart med dine hvis du er pittepitte liten?

Hvorfor vil du ha mindre, da? Er det ubehagelig?

Skrevet

Jeg er 1.70 så jeg er ikke liten. Er slank og har en flat mage og sprett rompe. Det blir for mye rett og slett. I tillegg er jeg pen. Orker ikke all oppmerksomheten

Skrevet

Har jeg også det. *ser ikke problemet*

Du får kle deg litt "ned" da.

Skrevet

Til vanlig går det greit men jeg er mye i svømmehallen og trener mye. Sommer og varme er mareritt. Alle ser på meg med styggt blikk

Skrevet

Stygt blikk? Sikker på at du ikke innbiller deg noe her?

Er det ikke noe som heter: ikke bekymre deg over hva andre tenker om deg, for som regel gjør de ikke det? Kanskje et ord til ettertanke for deg.

Skrevet

Jeg ser at det er meg de ser på. Alle menn ogdamer snur seg etter meg. Alle menn tror at jeg er billig bare for at jeg er pen og har en perfekt kropp men jeg vil bare ha fred.

Skrevet

er det mulig.....ydmykhet er noe dritt skjønner jeg!

Skrevet

Hva mener du. Der ser du enda en som ikke kunne godta at jeg er pen og har en perfekt kropp uten å måtte kalle meg stygge ting

Skrevet

Ha-ha..70D er bittesmå pupper det...Har det selv og mine er DEFINITVT ikke store..ER litt voer 1.70 da, men ikke mye..Nei, denne må du lenger ut på landet med...70D tilsvarer 80B (når man er 170 høy er ikke 80 cm i omkrets under puppene uvanlig, og om du hadde hatt en slik omkrets vill cupen altså bare vært en B-cup)..Ikke spes stort altså....

Hadde du værte, tja 1.50-1.55 så hadde forholdet høyde/pupper stils seg annerledes...Med mine. D-cuper så tror folk faktisk at jeg er en A,-til nød liten B....Og jer er som sagt ikke mye høyere enn deg..Lær deg BH-størrelser før du snakker pupp:o)

Skrevet

Hvis du er så plagsomt pen kan du gjøre noe mindre drastisk da vettu.

1) la hår under armer og på legger gro..GJerne også bikinilinja i og med at du er i svømmehallen

2) Ta rufsepermanent

3) barber bort øyenbrynene

4) Gå til anskaffelse av ORANGE (knall) leppestift og GRØNN (knall) øyenskygge..

Ikke så drastisk osm operasjon, og skal love deg at ingen kvinner ser stygt på deg pga din skjønnhet, og gutta kommer heller ikke til å "ville ha deg":.OG det beste av alt...ENkelt å endre på i ettertid.....(må jo bruke litt tid på håret,-men ellers....)

Skrevet

Jeg er smal rundt under puppene og har en stor pupp som fyller ut en D av og til DDcup . Får skikkelig kløft i vanlig BH uten push up.. Jeg ser meg i speilet og ser to meloner. Hvis du ser mandariner er det ditt problem

Skrevet

jeg er 158cm høy å bruker 75G til vanlig. nå er jeg gravid så nå bruker jeg 80J

da kan du heller snakke om pupper.. jeg trente fitness også før jeg ble gravid. veier ikke så masse.. har bare lagt på meg 4kg gjennom hele svangerskapet å jeg har 10 dager igjen..

du har SMÅ pupper HI. er nok bare egoet ditt som er stort

Skrevet

Enda en som er misunnelig på meg. Skjønner dere nå hva jeg mener. Det er ikke min feil at jeg er så pen og har en perfekt kropp. Skal jeg gjøre meg stygg da lissom bare for at dere ikke skal være missunnelig lissom

Skrevet

Stakkars deg. Håper du har mye penger til plastisk kirurgi

Skrevet

Jeg er ikke misunnelig på deg..Er meget fornøyd selv faktisk..Men syntes åå synd på deg som tenkte å gå gjennom en operasjon for å "bli mindre attraktiv"...Mine tiltak vil jo gjøre deg mindre attraktiv, men samtidig er de fullt mulig å endre på om du skulle ombestemme deg..Er heller ikke farlig for helsa.. Du må ikke ta alt så negativt vettu...

Men kjære vene,. legg deg under kniven og ta bort puppene du.... Og om push-up gir deg "for stor kløft",- så FINNES det BH-er som forminsker og former puppene........ENda et tillegg til min liste over.

KLEMZZZ..... ;o)

Skrevet

herrefred, HI høres ut som ei skikkelig dolleberte som er ute å fikser etter komplimanger!

HI:

Du høres jo vannvittig fornøyd ut med kropp og utseende, så hvorfor klager du? "Å huff, jeg er altfor pen, er det noen av dere mindre pene damer som kan hjelpe meg med å bli litt mindre deilig?" DRA TIL GOKK! hvis ditt minste problem er at du føler deg for pen, så vet du ikke mye om livet! dustete innlegg!

OG NEI! du fåkke noen klomplimanger av meg!

Skrevet

Er D lite???

Jeg som endelig var happy med å få "store" i svangerskapet - B til C.. hihi...

Men ser jo at noen har J... God altså, må være ille...

Skrevet

Dette er jo bare et tulleinnlegg, og dere biter på!

Skrevet

Kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn hudfarget som de selger på post ordre de er fine

Skrevet

Næææhhh.....Og jeg som kom med SÅÅÅ gode tiltak for hva hun kunne jgøre for å bli mindre attraktiv uten å fjerne puppene..

Har prøvd de selv faktisk, men da jeg har den utstråling og personlighet som jeg har, så hjalp det ikke å fjerne øyenbryn, gjemme pupper eller ta rufsepermanent...Jentene var fortsatt misunnelig og gutta falt fortsatt for meg og ville jeg skulle bli mor til deres barn.....

Må nok endre personlighet jeg om jeg skal bli uattraktiv:o)

Skrevet

Jeg er ikke ute etter komplimenter men jeg spurte om råd lissom, Jeg klager ikke på kroppen min men på hvordan alle behandler meg siden jeg er så pen og har en perfekt kropp.

Skrevet

NN 13.06

er et helvete faktisk. så etter jeg har ammet ferdig barna mine så skal jeg nok få gjort noe.. kan jo ikke gå med de klæra jeg vil. må kjøpe spesiallagde bher.

osv osv osv sov.. hadde jeg vært lubben hadde det vært en ting. men jeg har fettprosent på 7. fatter ikke hvorfor ikke puppene blir mindre..

men de henger hvertfall ikke.. ikke enda..

så six-pack,sprettrumpe og diiigre pupper tviiiler jeg på at du vet åssen er HI..

store pupper er faktisk baare i veien.. dere som har grei str fra før å vurderer silikon. IKKE gjør det.

Skrevet

Og når jeg kom med råd,- hvorfor ble du sint da lissom? Og kalte med liksom "enda en missunelig" en lissom???

Tenker du ikke på at jeg har vært der du er, men at med min gode personlighet så hjalp ikke det...lissom

Men jeg tror nok ikke at du vil få det problemet......

Skrevet

Det syns jeg nesten du må vurdere helt selv.

Jeg har 80 B og stortrives med det^^

Er like høy som deg men trur jeg må være en del spinklere for hadde jeg hatt en D størrelse så hadde jeg "knekt" ryggen rimlig kjapt, også trur jeg ville fått litt problemmer med balansen^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...