Gå til innhold

Store pupper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har store pupper og du har jur NN13.06 Det kan ikke sammenlignes. Problemet mitt var ikke at jeg var missfornøyd med kroppen min for det er jeg ikke. Det jeg ikke liker er at alle ser på meg som et sex objekt

Skrevet

EEH nå tuller du litt her. Du hørte vell hun over her som hadde j,k,eller l pupper og six pack og hun sto oppreist helt selv

Skrevet

Anbefaler alle å bare sutte å svare. Tydeligvis er Hi bare ute etter å se andres reaksjoner utifra det hun skriver. umodent.

Skrevet

*slutte.. selvom sutte kan være fint det og.

Skrevet

Jeg er ute etter råd og ikke drittslenging. Men dere er bare like misunnelig som alle andre og da blir det vanskelig

Skrevet

Vi har jo ikke sett deg en gang..? Misunnelig på svart skrift liksom? Du ber om råd: Ikke tru at alle er misunnelige, og ikke tru at det kun finnes en type perfekt kropp. Lykke til.

Skrevet

Er dere ikke misunnelige da. Jeg kan få hvem jeg vil men jeg vil ikke ha noen

Skrevet

Hehe, regner med at dette er et tulleinnlegg, men svarer nå likevel;-)

Kan skjønne at det er plagsomt at folk stirrer på deg, men hvis du virkelig får stygge blikk, tror jeg det må være noe med hvordan du fremstiller deg selv. Går ut fra at du har en litt bombo-look da.

Hva med å gå uten sminke f.eks? Hvis du er naturlig pen, trenger du jo ikke det uansett. Eller å kle seg litt diskret. Det går faktisk også an i svømmehall og på stranden. Disse badedraktene som de profesjonelle svømmerne bruker er jo ikke mye sexy, og de presser vel puppene litt flate også. Man gir vel et litt annet inntrykk da enn å gå med en knøttliten trekantbikini.

Hvis alle ser på deg som et sex-objekt, og du er lei av det, må du rett og slett ikke kle deg sexy. Jeg tviler på at en naturlig, usminket skjønnhet med vakker kropp i diskrete klær vil få så mange stygge blikk.

Skrevet

joda.. man kan være kraftigere enn meg og fortsatt ha six pack:)

Men hvis du hadde sett meg, så hadde åsså du skjønt at jeg kunne fått litt problemmer med en D.. og i hvertfall med en J eller K (trur ikke en gang jeg har sett den str. en gang^^). Vi alle er jo bygd opp veldig forskjellig i kroppsform, så for noen er D en liten størrelse mens andre syns det er gigantisk^^

Skrevet

Takk for svar. Uansett hva jeg har på meg får jeg stygge misunnelige blikk dessverre. Blir lissom sexy uansett hva jeg har på meg jeg skjønner du. Høres kanskje ut som et lixus problem men for meg er det alvor!

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om dette ikke er et tulleinnlegg, men jeg skal svare allikevel, i tilfelle det ikke er det.

HI. Kan du fortelle meg akkurat hva som er problemet? Jeg får inntrykk av at du ikke liker at andre synes du er pen/deilig/sexy etc. Eller har jeg misforstått?

Personlig ser jeg ikke problemet med akkurat det. Skjønner at det kan bli litt plagsomt hvis absolutt alle du møter glor deg i senk, men stort sett er det jo bare hyggelig å vite at andre synes du er attraktiv? Men det kan jo være en ide å kle deg litt annerledes? Kanskje droppe utringning, korte skjørt ol. Sier ikke at du nødvendigvis kler deg slik, men hvis det er tilfelle, kan du jo vurdere å bytte stil.

Hvis du føler at puppene dine er for store i forhold til kroppsfasongen din, er det bare å forminske dem. Men det er ikke sikkert folk vil slutte å glo på deg av den grunn. Kanskje det ikke er puppene, men hele deg de liker?

Skrevet

Det er forbanna bullshit at du må få spesiallagde bh'er til 70 D. Det har tom lindex o.l.

Du er vel ikke tilfeldigvis veggis og skal ha pizza på julaften også??

Skrevet

Problemet er jeg har en pen kropp med perfekte pupper og sprett rompe. Ansiktet er modell pent og jeg har langt blankt lyst hår. Jeg bruker ikke sminke til vanlig men litt spraytan. Kler meg i vanlige klær. Likevell ser alle på meg med misunnelig blikk. Spesielt på puppene mine.Derfor lurte jeg på om jeg skulle forminske de

Skrevet

Nei, glem det. Jeg tror ikke på deg.

Skrevet

Hvem har snakket om spesial laget BH til 70 D her. Tror du trenger nye briller. Ps jeg skal ha pinnekjøtt

Skrevet

Du er nok ikke mye sexy når du selv sier du er det..Sikker på at det ikke er den stygge personligheten de snur seg etter??

Kjenner ei som VIRKELIG er pen....Jeg mener VIRKELIG..Jeg blir nesten "betatt" av henne når hun kommer, og sambo bare måpte da han traff henne første gang......Han trodde ikke det var mulig..

Etter at vi hadde dratt derifra sa han bare..Den dama der er bare perfekt... Hun Har mann,- og de har nettopp fått barn...Og som han sa, jeg har ikke "mer lyst på henn enn på deg",- men en så behagelig person både for øye og sinn hadde han ALDRI møtt før..Han følte seg så velkommen og trivdes KJEMPEGODT på besøk der..Han og mannen hennes er blitt gode kompiser (han er ingen Brad Pitt, men også en kjernekar uten sidestykke,- og absolutt IKKE stygg da...men) og det er blitt et par vi er mye sammen med ,selv om vi ellers er mest sammen med "hans gamle venner",- fordi mine venner er på et litt annet stadie i livet enn oss..Derfor "ble det bare slik";- men denne jenta VET å ta var på sine venner, og er like blid og trivelig mot alle sammen...

Spurte henne hvordan det var mulig å være sånn..og hun bare sa at hun har det så bra selv at hun ønkser alle skal føle det sånn som hun har det... Mulig hun er en engel,- men DET er hva jeg kaller perfekt..Menn Og kvinner snur seg etter henne også, men hun utstråler en slik ro, en slik snillhet at det aldri er snakk om misunnelse/sinte eller "overkåte" blikk..Det er bare slik WOW:....

Det tviler jeg på om HI har, i såfall ville hun ikke hatt et problem med å føle seg for pen...SKjønner dette er et innlegg for å provosere, men virkelig vakre mennesker skriver ikke sånn omseg selv som HI gjør...

Skrevet

Huff. Det kan ikke være lett å være deg. Jeg er ikke misunnelig, dessverre. Om andre vil ha meg eller ei, spiller ingen rolle. Jeg har allerede funnet mannen i mitt liv, så da kan det være det samme :)

Skrevet

Der er brillene på og jeg ser at jeg feiltolket et innlegg lengre oppe. Sånn går det når alle skal være så anonyme. Hvorfor ikke bare sigener med nick, slik at en har kontroll på hvem som sier hva?

Skrevet

Jeg har 80 c og mine pupper er perfekte. Får kuken godt plantet mellom, og jeg har fin kløft. Samtidig så beundrer alle guttene på stranden puppene mine når jeg går uten bikini. Så jeg er iallfall kjempe fornøyd.

Skrevet

Takk for sist. Deilig mann du har foresten

Skrevet

?????????????? Jeg vil alrdi plante en k..mellom puppa mine iallefall.Gror den godt???

Hilsen også 70D (som HI)....

Skrevet

herregud, lar dere aldri mannen tit fucke dere ? Er jo så deilig å la han knulle puppene mine!!

Skrevet

Nicket ditt høres ut som ei dundre på over 100

Skrevet

Ikke skittne til debatten min da. Ingen som har seriøse ikke misunnelige svar til meg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...