Gå til innhold

Nei og nei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

barnet skal jo være hos far, og ikke hans mor. vist han skal jobbe lørdagsnatt..så trenger ikke barnet vere der. og det kan du si. han kan ha han når han ikke er på jobb. og vanskeligere er det ikke. det heter pappahelg, og ikke farmorhelg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og BF har i våres avtale om fordeling står det at om den som har barnet trenger barnevakt,så skal den andre part spørres først..

Jeg hadde nektet å sende barnet mitt avgårde om jeg ikke var sikker på at hun hadde det godt og var trygg.

Skrevet

Min samboer drar alltid til sine foreldre når jeg jobber sent ol. det får jeg ikke gjort så mye med. Farmoren til snuppa/svigermor er også veldig spesiell. Jeg vet hun vil min datters beste, PÅ SIN MÅTE, altså hun er veldig overbeskyttende osv. Men hun også putter i dattra mi ting, gir henne saft godteri osv osv. Men jeg får ikke akkurat kontrollert det når han er der og han ikke er så nøye. har prøvd å si fra mange ganger. men faren bestemmer jo også 50% så hva kan jeg si???

Om det ble slutt mellom meg og barnefar er det faen ikke lett å bare si man skal ha barnet selv hvis ikke far kan ha det. da kan far si at han skal ha det da, mor har ingenting med hva far gjør med barnet så lenge han er en bra far selvfølgelig. Så han kan godt fortelle deg at han skal ha sønnen din men så velge å sende sønnen til farmor. desverre. men om hun rister barnet må du jo gå til sak for å hindre at far har omsorg da, om han sender sønnen til farmor.

dere må huske at det er faktisk ikke bare å si man skal ha barnet selv hvis far skal ha samvær men skal jobbe o.l. Han kan fakisk velge hvem han vil bruke som barnevakt når det er han som har barnet. Blir provosert av de som sier det er så lett å bare ha barnet hjemme med mor når far har omsorg og man ikke stoler på svigermor. Høres ut som mor bestemmer alt og far bare skal rette seg etter mor. Det fungerer faktisk ikke slik folkens

Men jeg er helt enig i at dette barnet absolutt ikke burde dra til farmor om hun rister barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...