Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #26 Skrevet 18. desember 2008 Nei, jeg skjønner den. Men dette skjedde når han var rundt 4-6 mnd. Nå er han 11 mnd. Har ikke vært til de på en stund, å det er mulig hun ikke er sånn. Jeg føler jo litt at jeg må gi henne en sjangse likevel.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #27 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror dette her er sterkt overdrevet av ei mor som har vondt for å rive seg fra sitt lille barn. Ikke noe galt med det, men husk at det tross alt ikke er vilt fremmede mennesker barnet skal til, men farmor og pappa.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #28 Skrevet 18. desember 2008 Nei, jeg har ikke vansker med å levere fra meg gutten. Jo, faktisk. så er hun en vilt fremmed for han. Sier mye når han gråter bare han ser henne, å gråter mange timer etter at vi har dratt. Om han skal til pappa`n sin har ingenting å si, men til hun det har mye å si for meg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #29 Skrevet 18. desember 2008 Det at du sender barnet ditt til noen som rister han sier vel mye.... Det er far sin helg ikke farmor sin helg, farmor har ingen rettigheter i forhold til samvær, så dersom far ikke kan ha sønnen sin må du enten skaffe en forsvarlig barnevakt eller ha han hjemme! De fleste vil vel ikke overlate barnet sitt til noen man ikke stoler på, og i tillegg har sett at ikke behandler barnet bra, uansett om det er farmor!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #30 Skrevet 18. desember 2008 La hun ha han noen timer på dagen da så henter du han. Christ!...Han mååå jo ikke være hos pappaen(farmoren) selv om det er pappahelg, går an å gjøre unntak vettu
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #31 Skrevet 18. desember 2008 du sier hun rister han, gir han godteri osv samtidig som du sier hun er så pirkete, hva er hun pirkete med da?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #32 Skrevet 18. desember 2008 hun bare er det. Visst jeg har på han en joggedress (mikkemus kosedress sådan), så er det helt borti natta. Herregud, skjemme bort ungen så mye, det er jo rett å slett en flause. som hun sier.. Å gi han frukt er å ille. Han skal ha sjokolade, juice osv. Det er så mye..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #33 Skrevet 18. desember 2008 Hva faen? Er du 16 år eller? Du bestemmer da over deg selv og barnet ditt!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #34 Skrevet 18. desember 2008 Nei, er ikke 16 nei di høne. Ja, jeg gjør nok det. Men synes det blir helt feil av meg å ``nekte`` henne å se barnebarnet. Hun har jo helt sikkert forandret seg men likevel. Bare blir så lessen når hun ikke respekterer meg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #35 Skrevet 18. desember 2008 Må jo bare si at med alt det jeg leser/hører tror jeg nok at jeg ALDRI hadde latt denne farmora hatt barnet mitt på overnatting,og jo du kan "nekte" henne.Har du dårlig samvittighet for det eller??Du har jo faktisk skrevet lenger oppe,at hun viser ingen interesse for barnet ditt!! Du burde heller hatt dårlig samvittighet for at du i det hele tatt tenker på å overlate sønnen din der... Jaja,håper ikke det er en reell mishandler denne farmoren,det ville jo være forferdelig synd barnet ditt!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #36 Skrevet 18. desember 2008 Spiller vell ingen rolle hvor gammel barnet ditt er! JEG HADDE HELLER HOLDT MEG HJEMME MED DET KJÆRESTE JEG HAR; ISTEDENFOR Å SITTE HJEMME OG LURE PÅ OM HAN BLIR RISTET ELLER GRÅTET SEG HELT FORDERVET! Jeg er meget glad for at DU ikke er min mor! Jeg hadde heller blitt uvenn med hele svigerfamilien, hele min familien og hele verden for den saks skyld før jeg i det hele tatt hadde vurdert å sende mitt hjertegull bort til en jeg ikke stolte på! Drittkjerring.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #37 Skrevet 19. desember 2008 Mitt barn kjenner ikke sin farmoren sin, å det har vært ganger da det har vært problematisk med barnevakt, men har aldri vurdert å la henne passe gutten min! Grunnen er at han ikke kjenner henne! Akkurat som i ditt tilfelle begynner han å skrike å roer seg ikke ned før han får kommet til mamma å pappa! Hun gir han også søtsaker å kommer med komentarer når jeg sier hun ikke skal gi han noe mye!! Jeg har sagt klart fra til sambo at hun bare han med å følge det vi sier når det er vi som oppdrar han, å at hun ikke får lov til å passe han fordi han ikke kjenner henne å fordi jeg ikke stoler på henne (Orker ikke helt å gå inn på hvorfor her).. Er enig i det de andre over her sier. Det er pappan sin helg, ikke farmoren! Så da kan gutten enten være hjemme med deg hele helgen eller at du har han mens faren er på jobb å at han henter gutten når han er ferdig! Du må ikke (!) overlate barnet til noen han ikke er trygg på!! Å drit i hva farmoren sier (om hun har noen komentarer til det), hun har ikke noe hun skulle sagt uansett! Det er ikke hun som har ansvar for han!! Du får omså forklare for faren om han kommer med spm at du ikke er intresert i å sitte hjemme å lure på hvordan det går med DIN sønn når han er hos noen han ikke føler seg fortolig med!!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #38 Skrevet 19. desember 2008 Det er helt åpenbart at du ikke er særlig voksen, HI. Du trenger ikke å kalle folk for høner fordi de spør deg hvor gammel du er. At du svarer på en slik måte og i tillegg er frekk i mulen, tyder på at du må være i nærheten av foreslått alder. Om ikke kroppen er så ung, må du være det i topplokket. Voksne damer i alle aldre setter barnas behov først i en slik situasjon! Kanskje du skulle bli voksen?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #39 Skrevet 19. desember 2008 Arg, kjenner jeg har lyst å rope til deg, HI !!!!!!!!! Ble for utålmodig og leste ikke alle innleggene... DETTE MÅ VÆRE ET TULLEINNLEGG, HVIS IKKE, ER DU ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha sønnen din selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ååååh, kjenner jeg har lyst å, ja vet ikke!!!!!!!!!!!! Kanskje hente sønnen din å ha han hos meg, der jeg VET han er trygg!!!!!!!! ER du 16 eller????????????????? (Dette irriterte meg kanskje litt for mye, men blir lett irritert når det er barn det går ut over......!!!!)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #40 Skrevet 19. desember 2008 Er det noen som ikke vet hva "risting" av et barn kan gjøre????????
millie+2klumper Skrevet 19. desember 2008 #42 Skrevet 19. desember 2008 Er ikke godt og si om det er farmoren eller HI som er mest oppegående her.. Er vel ikke så mye i topplokket hverken "her" eller "der" tenk eg..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #44 Skrevet 19. desember 2008 kedde?tålte du ikke mer pepper eller gikk "lyset" på??
Gifteklar:0)) Skrevet 19. desember 2008 #45 Skrevet 19. desember 2008 Fy f... for en gjeng idioter det er her inne! Hva er det som feiler dere egentlig? Trenger dere å være så jævlige med HI?Farmoren har da vel like stor rett til å se sitt barnebarn som mormoren har, den personen som det tydeligvis er noe galt med er jo farmoren og ikke HI. Til Hi: Syns du skal snakke med BF og si det som det er, og prøve å avtale at han kan ha gutten når han har fri.Så har du heller gutten din hjemme i morgen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #46 Skrevet 19. desember 2008 Ææææ,RETT TIL???? Er vel ingen besteforeldre som har" RETT" til å se barnebarna?
Gifteklar:0)) Skrevet 19. desember 2008 #47 Skrevet 19. desember 2008 Nå var det vel ikke det jeg mente da, les en gang til. Hun kan jo ikke akkurat nekte farmoren å se ungen hvis BF syns det er greit, er jo tross alt moren hans, men jeg syns de burde snakke sammen, og hvis farmoren egentlig er uinteresert i ungen, burde jo faren ta seg av ungen selv.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #48 Skrevet 19. desember 2008 Ok du er helt forvirret hvis du leverer han til dem.Han er ikke trygg der hvis han ikke har sett dem på 2-3mnd og hvis hun er som du sier så hmm.....jaja!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #50 Skrevet 19. desember 2008 Skjønner ikke sammenhengen her jeg. Var det en episode når han var 4-5 mnd, at hun ristet ham og ga ham godteri?? Og potetgull. Noe som ikke stemmer her. Uansett må man kunne irettesette besteforeldre hvis de gjør noe uakseptabelt. Jeg har selv irettesatt både farmor (for røyking inne) og mine egne foreldre for et par ting, uansett kommer barnet foran. Ingen av de har vært i tvil om hva jeg mente. Her får du sette deg i respekt. Hører ikke noen steds hjemme å riste en liten baby, eller at man ikke tåler at et spedbarn gråter noen minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå