Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Fy søren som jeg gruer meg til i morgen. Moren til min ex skal passe gutten en dag. Å jeg liker det ikke. Hver gang vi har vært der så har han grått og grått når de har tatt han opp. Visst han skriker skikkelig i et par minutter så tar hun han opp å rister han, springer ut med han så han får frisk luft osv. Nå har det vel gått to-tre mnd siden sist de har hatt han og jeg komme IKKE til å få ro i sjela mi i morgen kveld/natt. Jeg føler nesten at jeg ikke kan si hva som skal til får å få han blid, når han som regel ska legge seg osv. Da blir hun fornærmet. Fy fader, i morgen blir en ille kveld
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hvis du sender barnet ditt til en barnemishandler, er du vel ikke bedre selv? Hun rister barnet?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Da lurer jeg virkelig på hvorfor du leverer han der? Nå hverken gutten din eller du er trygge på dem! Rister han, håper du overdriver..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 hvis denne kvinnen rister barnet ditt skal hun vel ikke ha noe med ham å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Eller overdriver du, fordi du hater folkene?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Ærlig talt, hvor gammel er du? Om ikke du kan prate på vegne av barnet ditt, hvem skal gjøre det da? Om svigermor ikke tåler å høre om vaner og rutiner, så hadde jeg heller ikke giddet å bruke henne som barnevakt. Om det er så ille, så får du heller ha ham hjemme selv.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor i all verden leverer du gutten din der da? Innlegg som dette sjokkerer meg virkelig!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Han er 11mnd nå.. Han har egentlig pappahelg, men han skal jobbe i morgen så hun skal passe han. Ja, jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det. Hun ristet han en gang jeg og BF ikke var til syne for han. Da skrek han så det joma etter, å mine foreldre var der da å de sa at hun ble helt hysterisk, visste ikke hva hun skulle gjøre. Hun rista og sprang ut med han osv. Og hun propper han full med søtsaker å det som er..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Du får si fra til faren, og be han ha barnet selv. Ikke verre enn det. Ellers er det lite du kan gjøre med det. Ei farmor har da like mye rett på barnet som mormor. Og de trenger å bli kjent med hverandre. Du får si fra hva du mener er galt selv, når det gjelder risting,søtsaker og diverse andre ting. Kanskje var hun nervøs når dine foreldre var der, og at det går bedre når hun har han helt alene. Hun er sikkert kjempeglad i barnebarnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Syns ikke det du forteller forsvarer det å sende gutten din dit i det hele tatt.. Hvorfor ikke ha han hjemme selv? Hadde ikke turt annet jeg..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Joda, så klart er hun glad i lillegutt. Men hun respekterer ikke det jeg sier til henne. Det sårer meg for da vet jeg ikke hvordan lillegutt har det osv. Har jeg bare visst at hun har tatt til seg det jeg sier til henne om han så har alt blitt så mye enklere. De trenger å bli kjent. Ja, det gjør de. Men det som er, er at de er ikke så gira på å se han osv. Nå jeg og BF bodde sammen så var de aldri på besøk. Selv om vi bodde 2 min unna dem så kom de aldri. De var heller ikke gira på å passe han, å når de endelig ville det så var det ikke noe ``åh, som vi har savnet han. ååh, så god han er``, det var mer som ``skal han sove nå. Hvor lenge skal han sover. Sover han hele natta nå. Off, hvorfor tok vi på oss dette``..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Hva er viktigst? Barnets sikkerhet og trygghet, eller det at din eks-svigermor blir fornærmet? Valget hadde vært veldig enkelt for meg i allefall!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Skulle gjerne ha hatt han hjemme er med meg, men føler det blir feil å si til BF at jeg ikke stoler på mora og jeg vil jo ikke bli MERE uvenn med henne eller.. men ja, jeg tror nesten jeg har han hjemme jeg gitt. Kommer helt sikkert til å bli skikkelig hetsa men..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Men som noen over her skriver. Hva er viktigst? Din sønns trygghet eller det at farmor blir fornøyd? Tror heller jeg ville brukt tid på å la de bli kjent mens gutten din er i trygge omgivelser. Du kan jo f. eks. si at dere plutselige er blitt bedt bort, å siden faren ikke er hjemme likevel, så kan du ha han selv..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Her var det mange selvmotsigelser ute og gikk.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Hørt om Shaken Baby Syndrome? Det skal LITE risting til før et barn kan få alvorlig hodeskade, evt dø...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg gitt... Det var jo lenge siden dette skjedde da men, føler meg egentlig ikke trygg på henne uansett. Får ikke hun nok søvn så blir hun sååååå sint og sur. Det vet jeg for jeg bodde til de i et par mnd. anonym 20.42: Å hva så?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #18 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror dette er overdrivelser fra hennes foreldre. Hadde de sett barnet bli ristet så kraftig, tror dere ikke de hadde sagt ifra kraftig, evt tatt affære? La nå farmoren få bli kjent med barnebarnet, og ta barnet over natten selv. Skap kompromisser, og samarbeid. SAMARBEID.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #19 Skrevet 18. desember 2008 Å hva så? Det er jo ganske merkelig at du skriver det. Les alt du har skrevet.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #20 Skrevet 18. desember 2008 herregud, mine foreldre sa det som det var. De var bekymret for måten hun tok hånd om lillegutt på. Jeg så det jo selv med mine egne øyne en gang vi var der. Ble jo helt sjokkert over måten hun tok hånd om han på. Ja, jeg har prøvd å samarbeide med de men det funker ikke. Hver gang jeg har bedd de hit, eller jeg lurte på om de ville ha han et par timer så har de alltid sagt nei. Å det med at jeg spurte om de ville ha han et par timer så han bli kjent med dere, det tok hun som en fornærmelse...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #21 Skrevet 18. desember 2008 Sorry å måtte si det..MEN DU BURDE IKKE HATT BARN!!! Hvorfor i HE..... kan ikke du ha sønnen din selv da?? Det er jo ikke mye OMLØP hodet ditt,om du sender barnet ditt til noen som ikke er snill med han. Du kan si hva du vil,dette kan du uansett ikke FORSVARE.... STAKKARS BARN!!!Å DU KALLER DEG MOR?? ANMELDT,DET VAR DET DU SKULLE VÆRT!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #22 Skrevet 18. desember 2008 Jesus, slapp av litt da. Pass på litt hva du sier. Det sårer veldig. Hissigpropp. SÅ ANMELD MEG DA FOR SVARTE FAEN. se hvor langt du kommer med det.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #23 Skrevet 18. desember 2008 Kanskje hun har skiftet mening nå, og vil bli kjent med han alene? Kanskje er det deg og dine foreldre hun ikke vil være sammen med?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #24 Skrevet 18. desember 2008 Har ingenting meg meg å mine foreldre å gjøre dette. Hun er pirkete, ekkel, sta og ikke minst så respekterer hun ikke det at jeg IKKE vil at gutten skal få brus, potetgull, sjokkis osv. Så nei, det er nok HUN og ikke MINE. Drit i å dra inn de da.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #25 Skrevet 18. desember 2008 Slapper av jeg,men det burde ikke du gjøre. Jeg er ingen hissigpropp,ei heller ute etter å såre noen. Men jeg skjønner ikke at du kan skrive en bekymrings mld på BIM,og likevel la farmora passe det mest dyrebare du har???? Hadde jeg vært deg,ville jeg satt foten ned å hatt sønnen min selv.Spør deg selv "VILLE JEG VÆRT HOS DEN PERSONEN PÅ OVERNATTING,UTEN Å KUNNE VELGE"?? Skulle du likevel la barnet ditt være der,så ville jeg ønsket meg flere tenkeceller til JUL om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå