Stine? Skrevet 22. desember 2008 #51 Skrevet 22. desember 2008 Tusen takk dere:) Jeg er så fornøyd med valget mitt:) Ble vekket tidlig i dag for at bf skulle overtale meg til å dra til sykehuset, men jeg stod på mitt og sa at det ikke var aktuelt:) Ikke så lenge etter stod svigermor fra helvette på døra og skulle prate meg til å dra til sykehuset og ta en abort! Gadd ikke å høre på "visdomsordene" hennes så gikk på badet og laget meg et hjemmespa:P hehe, tok en lang dusj, nappet og farget bryn og masse peeling og hårkur:P Når jeg var ferdig hadde hun dratt:D Hehe Min kropp - Mitt valg! Og nå er det for sent til abort, for drar over til 2.trimester i morgen
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 22. desember 2008 #52 Skrevet 22. desember 2008 Åååå... jeg er så glad så glad på dine vegne nå!!! Sitter her med tårer i øynene og har bare lyst til å gi deg en kjempestor klem. Masse lykke til videre i svangerskapet. Bare tenk, om noen uker så vil du kjenne at den lille babyen din vinker til deg for aller første gang, som et takk for at jeg fikk leve. I sommer så vil du ha det lille gullet i armene dine, og det er verdens herligste følelse. Du vil elske h*n mer og mer for hver eneste dag. Lykke til kjære deg. Dette klarer du så godt som bare det! :-)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #53 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer så masse masse;) Da sees vi på 2 trimester;) Når har du termin? Og du....hva sier bf akkurat nå da? Håper du får en flott jul,med dine kjære som støtter valget ditt og som er glad i deg for akkurat det;) Stoooooor klem
Stine? Skrevet 22. desember 2008 #54 Skrevet 22. desember 2008 Takk takk takk:) Kommer dit i morgen jeg:) hehe, ENDELIG =D Har termin 8.juli, så blir et sommerbarn på meg ja:D Bf sier ingenting. Han snakker ikke til meg eller noe! Men forventer ikke at han skal bli klar med en gang, i morgen drar jeg på juleferie uten han, så da kan han feste fra seg og gjøre akkurat hva han vil, så får jeg heller et svar av han da hvordan ting blir! Skal kose meg masse med familie og venner:) Gleder meg oppriktig:) Så vil jeg ønske alle dere en riktig god jul, dette er takket være dere:) Stooor klem
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 22. desember 2008 #55 Skrevet 22. desember 2008 Hurra!! Sitter no her med et kjempestort smil! Dette kommer du bare til å klare såå bra! Har heldigvis god støtte i din familie da! Du har godt av litt juleferie borte fra bf, du får finne ut om du vil fortsette forholdet til bf, selv om han ikke har gjort så mye bra for forholdet deres da. Masse lykke til, kommer inn på 2 tri om 2 uker! :-)
Stine? Skrevet 22. desember 2008 #56 Skrevet 22. desember 2008 I dag har barnefar flyttet fra meg! 'Han har behandlet meg som en dritt og flyttet ut av den grunn at jeg har gitt fullstendig faen i han og fryst han ut som han selv har sakt!!! Gråter så jeg ikke har mer pust igjen!!! Hvordan kan han gjøre dette mot meg???
Tulla med tre små Skrevet 22. desember 2008 #57 Skrevet 22. desember 2008 Ikke gråt, snille deg! Det er antagelig det beste som kunne hendt at han flyttet ut, selv om det ikke føles sånn akkurat nå! Jeg vet at brudd gjør fryktelig vondt, men som du sikkert har hørt tusen ganger før: Det går over! Reis til familien din i julen, og nyt en velfortjent ferie, så skal du se at alt ordner seg til det beste før du aner! God klem, og lykke til!
emma1975 Skrevet 22. desember 2008 #58 Skrevet 22. desember 2008 Ja, vet du - du kommer til å klare deg kjempebra!!!! Ikke gråt flere tårer for han nå, jeg er sikker på at dette faktisk er bra for deg! Det kjennes selvfølgelig kjempevondt at han ikke vil stille opp, men slik han har oppført seg tror jeg ikke han vil være til noen støtte for deg overhode akkurat nå. Du har ikke tatt hensyn til han nei, hallo..At det går an. Kanskje (og mest sannsynlig) vil han komme deg i møte senere, men imens kan du tørke tårene og gå inn for å bevise at dette greier du helt fint alene!! Leste et sted at en god måte å komme seg litt ovenpå i forhold til en barnfar som har sviktet, er å bli en suksefull alenemor! Sender deg en stor klem!
Stine? Skrevet 22. desember 2008 #59 Skrevet 22. desember 2008 Han dro uten å si fra! Fatter ikke hvordan han bare kan reise fra meg og vårt ufødte barn!!! Får ikke puste!!! Vet ikke hva jeg skal gjøre!!!! Hjelp!!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 23. desember 2008 #60 Skrevet 23. desember 2008 Ville bare sende deg noen varme tanker!! Først må du trekke pusten dypt og si til deg selv at alt vil ordne seg.. det gjør det alltid, om det blir annerledes enn det man trodde også. Pakk med deg tingene dine og kom deg hjem til din mamma. Hun vil ta godt vare på deg, det vet du. Når det gjelder den vordende far, dette kunne du forvente. Du sier du ikke har blitt hørt, vel det samme føler nok han også!! Sett deg i hans sted, han har fått kalde føtter fra 1. sekund og så bare en løsning på "problemet". Følte nok ganske sikkert at du sviktet han i går, da du overså han og hans fortvilte forsøk. Det at han blandet inn sin mor, sier jo sitt. Det eneste du kan gjøre, er å gi han tid. Selv om du er ulykkelig og trenger et par armer som holder rundt deg, må du gi slipp på han akkurat nå. La han kjenne at han faktisk savner deg og du må ikke mase og presse han, kan bli mot sin hensikt.. Bruk julen på å finne ut hvordan du skal legge opp hverdagen uten han, om han kommer tilbake, er det et pluss, men ikke noe du kan forvente. Du vet du er en sterk jente som vil greie å ta vare på både deg selv og den lille. Ingenting er som å få et barn, og aleneforeldre har fordeler og muligheter ingen andre har. Jeg har selv vært alene med mine første to endel år og vet å sette pris på den tiden også. Om du blir alene fra nå av, er ikke løpet kjørt vet du. En dag, når du minst venter det, vil mannen i ditt liv dukke opp, og han vil elske både deg og barnet ditt. Ønsker deg alt godt for fremtiden. Ta godt vare på deg selv og se mot 2009 som et fint og lovende år. Det er det året du vil bli mamma og ha en liten som trenger deg over alt i verden. Oppsøk venner og familie som vil deg vel og la dem skjemme deg litt bort. Det er lov til å gråte og være ulykkelig, men ikke tro verden er lagt i grus. Selv om du over hode ikke vil leve uten din mann er det likevel noe du skulle greie, om du må!
Stine? Skrevet 23. desember 2008 #61 Skrevet 23. desember 2008 Hei Fire, nr fem på vei=) For et fint svar du skrev til meg! Kjente skuldrene senke seg for hvert ord jeg leste, tusen takk:) Skal gi han tid, så klart skal han få det, og jeg skjønner fortvilelsen hans, men liker ikke måten det blir gjort på. Men det er hans valg Nå er jeg på jobb, reiser på ferie rett etterpå å ser han vell ikke før etter nyttår:) Jeg har bestemt meg at jeg ikke skal ta noe kontakt med han i det hele tatt, men la han styre dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå