Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #51 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har 6 og øsnker veldig gjerne flere. Det eneste jeg angrer er kanskje plasseringen noen ganger.... For meg så betyr alle 6 en ting så de er valgt med omhu, iallefall motivet. Plasseringen skulle jeg gjerne flyttet litt på... 1. Tegnet skorpion på kinesisk på venstre skulderblad 2. En drage (lik den angelina jolie hadde) som skal beskytte meg mot det onde på høyre overarm. 3.Navnet på min datter på høyre håndledd 4. ordtaket: what doesent kill me makes me stronger. på venstre underarm. Har opplevd en del vondt i livet men har komemt sterkere ut av det. 5. 3 stjerner på venstre ankel, 1 for meg, samboer, og vår datter. 6. Tengnet datter på kinesisk. i nakken Ønsker flere, gjerne flere stjerner. også andre ting som betyr noe for meg. Liker at de betyr noe for meg.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #52 Skrevet 12. desember 2008 Det skjønner jeg godt:) Husker jeg så en mann på tv som tatoverte en liten rose hver gang han gjorde noe bra for noen andre. Det syns jeg var veldig kult.
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 12. desember 2008 #53 Skrevet 12. desember 2008 Glemte å skrive det i sta men jeg har 4. En på leggen som jeg tok da jeg var 16, angrer litt men skal gjøre den om til en koi fisk som dekker hele leggen og med farger Så har jeg en drage på øverste delen av ryggen (ikke så stor) En sort enke (edderkopp) på magen som ikke ser noe fin ut etter to svangerskap og en tribal nedenfor trusekanten. Elsker tatoveringer og vil gjerne har fler men pengene stopper meg..
LadyBlackJack Skrevet 12. desember 2008 #54 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har en tatovering på korsryggen. Det er to drager (elsker drager )som liksom er speilvendt mot hverandre. Den snor seg på korsryggen likt som disse "vanlige" korsryggtattisene, men skiller seg likevel ut i mengden. (syntes det er så mange som har fine, men akk så kjedelige fantasiløse tribals på korsryggen. de ser liksom like ut alle sammen!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå