Gjest Skrevet 12. desember 2008 #26 Skrevet 12. desember 2008 Da får du oppmerksomhet i allfall da.. hehe Så på bloggen din. De var fine:)
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #27 Skrevet 12. desember 2008 Dumt du angrer da..(og forresten, man er ikke gammel når man er 34 år) Jeg tok min første tatovering når det ikke var så stas jeg. Hadde ikke hørt så mye om det egentlig. Men etter jeg tok så begynte jentene i klassen også ta. Litt kjedelig, for jeg ville jo at det bare var jeg som skulle ha det.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #28 Skrevet 12. desember 2008 takk *lillenurket* er jo sånn at når de er på ryggen så tenker jeg sjelden over de, så blir litt paff når sommeren kommer og man får mer oppmerksomhet hehe.. men morro også, jeg ser på det som personlig kunst noe som ingen andre har og anonym, man er da ikke gammel som 34 åring?? jeg er 31 snart 32 og er langt fra ferdig med mine tatoveringer, sikkert ikke ferdig før jeg er langt over 34 heller
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #29 Skrevet 12. desember 2008 Sånn er det med meg også. Tatoveringene vises ikke om vinteren så om sommeren er det alltid noen som kommenterer de. Mest positive kommentarer da:) Var faktisk en dag her jeg satt og kjente på halsen min på den siden tatoveringen er, og jeg skjønte ikke hva som var så opphevet. Kjentes ut som en myggstikk men det klødde ikke. Tenkte ikke noe mer over det før samboeren kom hjem og da spurte jeg han hva det er for noe jeg kjenner. Og da var det tatoveringen som var litt hoven. Hadde helt glemt at jeg hadde den. Ser den jo aldri.. hehe
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #30 Skrevet 12. desember 2008 Neida,er ikke gammel når en er 34,men tok mine 4stk i Danmark da jeg var 16år.Var lite gjennomtenkt gitt.I dag hadde jeg aldri gjort det. Fint når andre har altså,men mine er ikke fine.Hadde jeg hatt penger hadde jeg tatt dem vekk,hvertfall et par av dem.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #31 Skrevet 12. desember 2008 Hvor har du de tatoveringene og hva er det?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #32 Skrevet 12. desember 2008 Kinesisk tegn på ankelen,svart rose på skuldra,liten måne og stjerne på brøstet og sol på overarmen...usj usj.
Månefeen ♥ Skrevet 12. desember 2008 #33 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har en diskret bord på korsryggen med et hjerte i midten som en del av borden, veldig fornøyd med den. Tok den da jeg var 15år, litt tidlig, men så lenge jeg ikke angrer Har hele tiden hatt lyst til å ta en til, men hva og hvor vet jeg ikke..
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #34 Skrevet 12. desember 2008 Syns ikke de hørtes ille ut i det hele tatt jeg da men. Går jo an å bare forandre de til noe du liker.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #35 Skrevet 12. desember 2008 Har 4 stykker som jeg tok da jeg var 18. Er 31 år nå,og angrer....tenk dere om sier jeg bare..fjerning med laser er dyrt og vondt...og det blir ikke alltid bra heller.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #36 Skrevet 12. desember 2008 Å ha sitt eget navn er jo bare rart. En flott tatovering skal være godt laget og symbolet bør bety noe. Blir litt selvdigging synes jeg, og det finnes jo veldig mye en kan skrive på kroppen som faktisk betyr noe viktig. Er ikke imot tattiser, men akkurat det med navnet er bare rart og skriker "usikker".
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #37 Skrevet 12. desember 2008 Det er bra:) Men hva kommer dere til å gjøre hvis sønnen/dattera vil ha tatovering når han/hun er 16 år? Syns dere det er greit? Jeg kommer til å si til dattera mi at du kan ta tatoveringer når hu er 18 år og at hu må betale ALT selv.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 12. desember 2008 #38 Skrevet 12. desember 2008 Ja... en uskyldig tatovering på en frekk plass:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #40 Skrevet 12. desember 2008 ja har tre.. en bak på skulder, navnet til sønnen min på ankelen og en "rose" på andre ankel...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #41 Skrevet 12. desember 2008 Ja,går an å forandre,men da får jeg enda større.Nei,jeg for bare håpe at dem forsvinner....hehe. Vil guttungen ha når han er 16år så vil jeg tro han for lov til det,men vi anbefale han å vente noen år.
Månefeen ♥ Skrevet 12. desember 2008 #42 Skrevet 12. desember 2008 Jeg fikk faktisk min av min far siden jeg hadde så lyst, både han og mamma synes "den utvalgte" tattoen var fin. Jeg kommer til å ville godkjenne hvis min datter eller sønn har lyst til å ta en, så får de bruke hodet sitt litt å vurdere om de virkelig vil leve med den resten av livet.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #43 Skrevet 12. desember 2008 Pappa ville ikke at jeg skulle ta min først fordi han syns jeg var for ung men for mamma var det "greit". Hu tenkte enten så angrer jeg ikke og det er bra, eller så angrer jeg og lærer av det.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #44 Skrevet 12. desember 2008 siden jeg er så glad i tatoveringer og min kjære er det også, så kan vi ikke nekte barna våre det en dag, men vi kan bare forklare dem at man skal leve med de resten av livet og bør velge motiv veldig veldig nøye men tenker nok de må være 18 og betale for herligheten selv, jeg kommer nok ikke til å sponse noe
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 12. desember 2008 #46 Skrevet 12. desember 2008 En jeg kjenner har skrivet mail med Ami i Miami Ink og han skrev at det var et reality program så man kan ikke bare stikke innom for å tatovere seg.. Men hvis du har lyst på tatovering fra Ami eller Garver så har de ei anna tatoveringssjappe som heter Lovehate De har også et utested som heter det samme. Jeg vil også til miami
`nettemor.. Skrevet 12. desember 2008 #47 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har to, en på hver skulder. En som symboliserer savnet av min bror, og en som symboliserer mitt liv. Ikke noe stort men jeg liker dem. Vil ha en til, men det skal føler rett når d en tid kommer.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #48 Skrevet 12. desember 2008 Men det går an å søke over nett om å få være med på programmet. Det hadde jo vært dritkult:)
Cat.68 Skrevet 12. desember 2008 #50 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har 3. En blå rose på høyre skulder. En svart tribal på venstre ankel og en minne tatovering med fotavtrykkene til min sønn som ikke fikk leve. Angrer ingen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå